jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in(nu met drinken, dat helpt ook)
Hij vindt tijdschriften scheuren niet leuk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
Whahaha ze zouden familie kunnen zijn hahahahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef freecell het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal!
En dan weet hij ineens wel dat ik mama ben hè?
Hoezo niet dan? Als het hier te warm is voor een slaapzak gebeurt dat ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw Leander![]()
Dana zat vanmorgen al voor de tweede keer met dr knietje klem tussen de spijlen van dr bedje, gek, je zou zeggen dat dat niet zou moeten kunnen..
Ik laat hem ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aaahw arme Leander. ik zie het helemaal voor me hoe hij snel naar zn bedje rent![]()
ik zou m lekker laten vandaag...maarja, ik ben dan ook een sucker voor pruillipjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |