abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72606921
Lische, gefeliciteerd met je kleine grote meisje
Maak er een leuk feestje van!

Kim
pi_72606930
Veel plezier vandaag Lishe en tot in het volgende topic
pi_72607225
gefeliciteerd lishe veel plezier en beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72607358
Lol TF, hier groeien de voeten zo hard dat de zool geen tijd heeft om te verslijten

Lishe, van harte met je kleuter! Tot over een maandje in t volgende topic
Fake it till you make it...
pi_72607360
Ja lishe, gefeliciteerd met je peuter!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_72625881
Gefeliciteerd Lena!

Lotte heeft naast een oogontsteking ook een oorontsteking
En ze hoest ook nog eens vreselijk
Vanavond naar de huisartsenpost geweest omdat het toch wel steeds slechter ging met d'r
Nu dus antibiotica, hopelijk knapt ze snel op want ze is echt zo zielig zo, en ze ziet er niet uit met die oogjes, bleek gezichtje enzo
pi_72626176
Arme Lotte , beterschap hoor meisje
pi_72626912
Lotte krijgt het wel weer te verduren zeg arm meiske Veel beterschap gewenst en ik hoop dat ze snel opknapt.
Lishe nog gefeliciteerd met je peutertje

Koen heeft wat nieuws, in badje, met beide handen aan de beide randen vast houden en dan kontschuiven (het anti-slipmatje is eruit want die had ik dus een tijdje erin laten zitten en was goor geworden) Maarja dan kan je wel mooi kontglijden, en dat is lachen!
Verder blijft het een nukkig temperamentvol kind, en hij kan echt gaan trappelen op de grond als het em niet aanstaat of als het niet lukt.......
pi_72633757
Leuk is dat he Keon, door t bad glijden
Klinkt als de ideale match voor Dana
Al moet ik zeggen dat ze een stuk rustiger lijkt nu ze weer naar het KDV gaat, blijkt maar weer eens dat een goed dagritme het halve werk is..
pi_72635153
Ach Lotte, gaat gaat ook niet echt lekker de afgelopen tijd
pi_72642738
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke

En blabla ik ben het met je eens hoor, ik vind het ook fijn dat Sander weer naar school gaat en dat er weer ritme is voor Koen.
Werkt toch echt wel
pi_72710810
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke
De AB lijkt wel wat te helpen, oogjes zien er weer normaal uit gelukkig. Ze is ook weer een stuk vrolijker en kan weer zelf spelen zonder continu te zitten piepen
Wel hoest ze nog erg veel, hopelijk gaat dat ook snel over. Nog een paar dagen AB in ieder geval (tot het flesje op is).
's nachts gaat het nog niet echt lekker, zeker de afgelopen 3/4 dagen niet. Ik heb 3 nachten achter elkaar maar 4 uur kunnen slapen ofzo, dat is echt te weinig merkte ik Gisteravond was ze 's avonds weer wakker, helemaal in paniek en continu huilen, wat er nou was weet ik nog niet (tandjes weer misschien). We hadden 's avonds al besloten haar bedje maar even op onze kamer te zetten (in de hoop wat meer slaap te pakken te krijgen), maar ze sliep pas tegen half 2. Wel tot kwart voor 9 gelukkig, dat was wel heel erg prettig.
Vannacht slaapt ze ook weer bij ons
pi_72712334
Jeetje Mrien wat een spookje heb je daar.... kan me voorstellen dat het zwaar is. Als kindjes ziek zijn lijkt het ritme gelijk ontregeld te zijn en dan is het maar gewoon hopen dat het snel weer terugkeert.
Ik duim voor je dat ze vanavond en vannacht lekker slaapt. Sterkte
pi_72721684
Eigenlijk moeten ze ziek zijn als je de klok een uur verschuift
Volgens mij heb je ze dan het snelst weer in het normale ritme
pi_72721806
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
pi_72724441
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
Helaas niet, rond half 4 was ze wakker, slokje drinken. Weer terug naar bed. Het leek erop of ze weer ging slapen, niet dus. Nog een keer drinken, manlief bed naar haar kamer geschoven, Lotte weer in bed, even huilen en toen ging ze gelukkig weer slapen. Maar toch ben je zo weer anderhalf uur wakker...
Ze moet elke keer zo hoesten en heeft het benauwd (verkouden)

Zou wel makkelijk zijn inderdaad Freecell!
pi_72725355
Arm ding Ze is echt heel zielig hè?

Hier hebben we een spelletje, ik kruip op mijn knieën achter Leander aan terwijl ik WAAWAAAWAAAA! roep en Leander rent zo hard hij kan (en gierend van het lachen) voor me weg. Dan haal ik hem in en eet ik hem op
Dat gaat een keer of 4 goed en dan kan hij niet meer lopen van het lachen en laat zich gewoon door zijn beentjes zakken en gaat op de grond liggen afwachten

Zit ik net op de bank, komt hij naar me toe, gaat op zijn knietjes zitten en doet WAAWAAAWAAA, kijkt naar mij, gaat weer staan, rent een stukje weg, gaat op zijn knietjes zitten: 'WAAWAA???'
Jahoor, mama komt al spelen

Hij kwam er echt om vragen, zo lief!
  maandag 14 september 2009 @ 11:47:27 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_72725488
Dat vraagt om een filmpje hoor freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72725518
Leander
Lotte vind dat ook zo leuk, als we haar achterna zitten

Ze begint trouwens steeds meer dingen na te apen van ons. Het irritantste momenteel is televisie aan en uit zetten (continue dus), best lastig als je tv aan het kijken bent of aan het Wii-en bent. Een van de leukste dingen is dat ze d'r sokjes in d'r schoenen stopt (doe ik blijkbaar vaak als ze naar bed gaat of schoenen en sokken uit doet), m'n wekker en lampje moeten elke keer in een mandje op m'n nachtkastje (deed ik een tijdje omdat ze anders alles leegplunderde), met een doekje ging ze de vloer schoonmaken etc
En een bal vind ze ook erg leuk momenteel, gooit ze hem weg en gaat ze er achteraan.
Ook lijkt ze opeens de logica in sommige dingen te vinden, een bepaald stuk speelgoed hoort ergens bij en als ze dat ergens anders tegen komt, brengt ze het terug waar het bij hoort, zo grappig
pi_72726026
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
  maandag 14 september 2009 @ 12:10:37 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_72726065
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72726125
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg

(ik zal zien wat ik voor je kan doen, want Leander is dan wél echt heel komisch )
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:08 #273
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72801327
Nieuwe dreumes meldt zich: Isis is gisteren 1 geworden.
Ze is nog niet echt een dreumes, maar toch ook echt geen baby meer. Ze draait en rolt lekker rond, sinds 3 weken eet ze eindelijk echt (en nu ook meteen helemaal in dreumesschema), brabbelt lekker honderduit als ze er zin in heeft en verder is ze lekker vrolijk en soms eigenwijs.
pi_72801440
gefeliciteerd Isis
en Jojogirl
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72802886
Isis al weer hier
Welkom!
pi_72806488
Isis welkom meid gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
pi_72806692
Isis welkom hier!!!
En gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik ken Isis alleen nog maar als frummeltje wat met draadjes en al nog in het ziekenhuis lag. Met haar mooie rooie haartjes
  woensdag 16 september 2009 @ 21:02:46 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_72819114
Jojo, gefeliciteerd meid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 september 2009 @ 07:57:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72829402
Jojo en Isis!

Hier was ik gisteren met Sasha aan het stoeien en ik gluurde even in zijn mondje heeft meneer gewoon zonder dat wij het door hebben ineens anderhalve kies erbij in zijn bovenkaak. Rechts zit hij er al helemaal en links is hij net voor de helft door. En gewoon nergens last van lijken te hebben, ons bikkeltje!
  donderdag 17 september 2009 @ 08:03:15 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_72829435
Nou, beter zo dan andersom toch? (dat je er ineens eentje mist en hij heeft er wel last van )

Hier vanmiddag naar het CB
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72829450
Gefeliciteerd met je verjaardag Isis
Fijn he als ze geen last hebben van de doorkomende kiesjes
  donderdag 17 september 2009 @ 18:30:03 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_72847595
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72848595
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
pi_72851600
Mischien zijn kindjes tegenwoordig met verschillende dingen wel sneller/slimmer dan het CB gewend is van vroeger
  donderdag 17 september 2009 @ 20:34:33 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_72852498
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72857175
Ruben

Lotte is weer een stuk opgeknapt gelukkig, weer lekker vrolijk en een stuk minder hangerig en pieperig
Nu het slapen nog..
pi_72865741
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
Tof dattie dat al kan
pi_72924809
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
pi_72924948
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
Goede zaak joh! Ging het meteen goed?

Hier nog wel een speen, maar wel met speenbeleid (alleen in bed en in de auto als hij moet slapen)
pi_72924965
Oh hij vraagt zo af en toe om "peen" maar dan zeg ik gewoon nee. En daar neemt hij genoegen mee.
pi_72964197
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
Eva is al sinds januari ofzo niet meer op het CB geweest. NOg een keer tijdens een groepsconsult in april maar ze is daarna niet meer opgeroepen. Ze wordt al 2
Ik vind het prima hoor. Ik hoor het wel als we moeten opdraven.
  maandag 21 september 2009 @ 13:02:23 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964236
Waarschijnlijk zullen ze bij jullie ook gaan proberen het te combineren? Ruben hoeft pas weer als hij 2 wordt en dat zou dan ongeveer uitkomen met de zoveelste prikjes van de kleine, dus dan mogen ze in 1 afspraak komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964395
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
  maandag 21 september 2009 @ 13:09:39 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964416
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
Ik ook niet, maar dat was al wel zichtbaar natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964436
ik heb net even gebeld met de plaatsingafdeling van het kdv, ik zou graag zien dat Jen doorstroomt naar een 0-4 groep in plaats van een 2-4 groep.

Ze gaan kijken...
pi_72965287
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
pi_72965411
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
ik vind Jen beter passen in een 0-4 groep dan in een 2-4 groep.

Tot nu zit ze in een 0-2 groep en dat gaat prima hoor! Maar nu merk ik wel dat ze gewoon toe is aan meer. Maar voor een 2-4 groep vind ik haar gewoon nog wat jong (he eerste kindje he, alls is groot en eng )

(En de leidsters op de 0-4 groep vind ik heel aardig, die van de 2-4 groep ligt mij minder)
pi_72966867
eva zit ook in een 0-4 groep, maar daar hebben ze niks anders, bevalt prima volgens mij
pi_73029237
Er is er hier 1 hard aan het groeien... . Broekjes maat 80 zijn ineens te kort, echt te kort. En voor de winter heb ik 92 in de kast liggen.
Nu nog zoekende naar leuke sjaal/muts/wanten voor bij haar winterjas. Ik zoek het gewoon in 1 kleur, maar het lijkt wel of ze alleen maar van dat soort dingen met streepjes ofzo hebben...

Ik heb een tijdje terug een keer een riem gezien die me wel handig leek in een webshop, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een riem voor kindjes die je dus niet aan de voorkant dichtmaakt, maar tot aan het laatste lusje voor de knoop haalt en dan met een drukker naar achter vastmaakt. Zodat ze dus als ze naar de wc gaan niet ook nog een riem los hoeven te maken.
Nou zijn we hier nog niet zover, maar misschien dat iemand van jullie weet waar die dingen te krijgen zijn...

[ Bericht 36% gewijzigd door Nijna op 23-09-2009 09:19:26 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 09:55:29 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030538
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: