De AB lijkt wel wat te helpen, oogjes zien er weer normaal uit gelukkig. Ze is ook weer een stuk vrolijker en kan weer zelf spelen zonder continu te zitten piepenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke![]()
Helaas niet, rond half 4 was ze wakker, slokje drinken. Weer terug naar bed. Het leek erop of ze weer ging slapen, niet dus. Nog een keer drinken, manlief bed naar haar kamer geschoven, Lotte weer in bed, even huilen en toen ging ze gelukkig weer slapen. Maar toch ben je zo weer anderhalf uur wakker...quote:Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell
Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroegquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
Lotte, wat tofecht heerlijk nadoen!
Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
quote:Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg
Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder isquote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwdVolgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad
Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoorDat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd
)
Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof15 maanden
Das knap
Tof dattie dat al kanquote:Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is)
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
Goede zaak joh! Ging het meteen goed?quote:Op zondag 20 september 2009 08:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
Eva is al sinds januari ofzo niet meer op het CB geweest. NOg een keer tijdens een groepsconsult in april maar ze is daarna niet meer opgeroepen. Ze wordt al 2quote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ruben is goedgekeurd89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier
)
Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
Ik ook niet, maar dat was al wel zichtbaar natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in", en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
ik vind Jen beter passen in een 0-4 groep dan in een 2-4 groep.quote:Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |