abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:03:17 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_72310194
De buurvrouw was hier helemaal lyrisch over het feit dat Ruben zelf de trap op en af kan. Buurjongetje van bijna 2 kan dat nog niet. Heb haar maar even gewezen op het feit dat als wij ook een open trap hadden gehad, Ruben de trap ook niet van dichtbij had mogen bekijken en dat dat toch ook wel uitmaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72311384
S. is groot voor zijn leeftijd (maat 80), dus mensen schatten hem dan ook ouder. En verwachten daarom ook dat ie al meer kan. En we laten ze idd ook lekker kletsen!!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72332351
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Kaarr het volgende:
S. is groot voor zijn leeftijd (maat 80), dus mensen schatten hem dan ook ouder. En verwachten daarom ook dat ie al meer kan. En we laten ze idd ook lekker kletsen!!
Ja, precies! Lekker laten lullen

Ik zit er over te denken om een traphekje halverwege het balkon te zetten ter bescherming van mijn planten Ze worden uitgegraven!
pi_72332476
Dat lijkt me een goed plan.
Ik heb altijd gezegd dat hier geen traphekje zou komen. Maar we hebben een open trap naar zolder, dus moet het toch maar.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72334117
Nou 3 weken vakantie en Jen is echt zo veranderd.

Jen spreekt echt al wat woorden. Ze weet wat bepaalde dieren doen. Waar haar neus, haren enzo zitten. Ze kan zelf haar "kokkuh" aandoen. (crocs)

Verder is het echt een driftkikker!! Oh oh oh.... Ze zit op het punt dat negeren echt niet meer werkt, want mevrouw is ook nog eens vreselijk koppig.

Ze is gewoon echt ouder, wijzer en echt al een peutertje..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:42:39 #206
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72345149
Ah J. ook een driftkikker .

Ik haalde vandaag S op van het kdv en ze zeiden lachend dat ze een onverklaarbare driftbui had gehad, tot aan op-de-grond-liggen-slaan-en-boos-zijn toe. Dus ik: "ja, ze heeft dat niet zo vaak, maar ik ken het wel, dan is ze echt driftig". "Hebben dat er wel meer?"; vroeg ik nog. Het leek me grappig me die andere lieffies ook zo voor te stellen.... "Nee, zo hadden ze in deze groep nog niet gezien".

Oh .

En ik maar denken dat het normaal is...
pi_72345449
Niet normaal? Ik dacht wel dat het normaal was...
pi_72345778
Die driftbuien komen hier ook wel eens in die mate voor hoor Al worden ze inmiddels gelukkig wel wat minder. Laatst een midden in de IKEA omdat ze iets niet mocht...
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:02:02 #209
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72345787
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Niet normaal? Ik dacht wel dat het normaal was...
Tsja, ik had het ook gehoopt, maar helaas...

Die van ons zijn blijkbaar extra temperamentvol .
pi_72346039
Driftbuien? Koen: Check
We doen af en toe een rondje om het huis, dus hij denkt: FREEDOM!!!!! En zodra we alweer richting het tuinhekje lopen dan draait hij zich om en loopt de andere kant op, als ik hem stuur begint hij al te trappelen met zijn beentjes en als ik hem dan optil dan wordt hij woest!!!
Dan is het krijsen brullen slaan en trappen
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:28:52 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_72346603
We hebben Ruben vandaag gekortwiekt

Camouflagepakkie aan en hup de stormbaan op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72353420
Mirte heeft kennisgemaakt met het nieuwe buurmeisje van 1 jaar.
Alles waar zij mee speelde wilde Mirte ook en andersom, die twee gaan het vast wel vinden met elkaar (tussen het huilen door... hahaha).
Fake it till you make it...
pi_72363520
Hier ook driftbuien soms hoor. Incl met armen maaien en dingen uit je handen slaan
pi_72367996
Eén vraag van mij (alweer ja, ik kom hier ook nog maar net kijken tenslotte )

Leander vindt drinken lekker! (das fijn) en drinkt dus best wel veel bekers leeg op een dag.
Hij drinkt graag karnemelk met een smaakje (geen gewone helaas) melk drinkt hij niet. Verder wel sap, roosvicee-achtigen, sapmixjes en dat soort dingen.
Thee (met of zonder melk) niet echt.
Water lust hij ook wel.

Wat is nou handig? Ik kan hem wel water laten drinken, maar dat is wél buikvulling en geen calorieën en hij zit met zijn gewicht net onder de ondergrens, terwijl zijn lengte gemiddeld is. Dun ventje dus.
Ik geef nu vaak maar roosvicee achtigen (niet roosvicee zelf, zit me net wat teveel glucose-fructosestroop in) en soms wat water.

Oja, en hij krijgt nog 2x bv, dus voor de zuivel maakt het niet uit, dat krijgt hij genoeg.

Iemand van jullie nog ideeën?
pi_72368155
Ik denk dat je het prima doet zo hoor freecell...

Ik geef Jen eigenlijk altijd aanmaaklimo in de beker. Bij het eten krijgt ze melk en komt ze haar bedje uit voor wat te drinken is dat altijd water.
pi_72368835
Koen houdt ook erg van drinken, die geeft ik meestal KC limo
Hij zit trouwens ook op de onderlijn. Ik heb verder geen advies gekregen.
Volle yoghurt ipv magere? Brood e.d werd de vorige keer wel geadviseerd.
Accepteren dat L. gewoon een slank ventje is...
pi_72368933

Even een foto van mijn bijna peuter.

LL, ik heb altijd begrepen dat die kleintjes best volle producten mogen hebben. Zij moeten echt nog groeien van de vetten.
Magere yoghurt heb ik nooit in huis, dat vind ik zelf niet zo lekker. Dus toetjes zijn hier altijd vol of halfvol (kwark).

Maar ik mag opzich ook neit klagen over Jen haar eten. Ze eet in de ochtend en in de middag een boterham en als het mevrouw uitkomt eet ze ook in de avond haar bordje leeg. Maar het is wel alles of niets bij Jen. Of ze eet niets, of ze eet veel.
pi_72369188
Jen wat groot alweer
Yoghurt eet hij eigenlijk niet zoveel, haha. Als hij het eet wel volle. En lekker pindakaas op brood

En hij mag ook slank zijn hoor TARA is ook heel slank en hoewel ik erg zwaar ben geweest is mijn bouw vrij gemiddeld.
pi_72369212
Wat is ze zo stoer op die foto en toch weer een beetje baby door die speen

Over die volle zuivelproducten wist ik niet maar dat is het eerst wat in me op kwam.
Je wilt niet weten wat Koen op een dag allemaal eet. Arts van het CB vond het al vreemd maar toen ze zag dat hij zo beweeglijk was vond ze het niet zo gek.

ohja hier zijn de bovenhoektanden door mijn draculaatje

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 13:45:35 ]
pi_72369319
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is ze zo stoer op die foto en toch weer een beetje baby door die speen

Over die volle zuivelproducten wist ik niet maar dat is het eerst wat in me op kwam.
Je wilt niet weten wat Koen op een dag allemaal eet. Arts van het CB vond het al vreemd maar toen ze zag dat hij zo beweeglijk was vond ze het niet zo gek.
Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.
pi_72369345
Ja, Leander loopt ook héél veel te eten en te drinken. Maar anders gaat hij echt schreeuwen!
Nuja, zijn papa eet ook een boel over de dag verspreid En het CB vond het ook wel prima
pi_72369415
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.
Je hoort mij er verder ook niet over hoor Het was meer om het contrast
pi_72369497
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je hoort mij er verder ook niet over hoor Het was meer om het contrast
Ik weet het, het was ook geen aanval..

Oh in het zwembad bij de camping vond Jen het in het begin wat moeilijk om door het water te lopen. En doordat ze blijkbaar ook niet groot is dachten mensen echt dat ze een stuk jonger was.

1 jochie was een maan jonger en echt al flink groter. Toen ik de moeder vertelde dat Jen toch echt een maand ouder was als haar zoon zag je haar echt nog een paar keer naar Jen kijken...
pi_72371165
Even een berichtje voor alle mama's met een wheelybug en een kind die denkt ja leuk en wat moet ik er mee. Het kitten stond net met haar handjes op de billen van muis en deed een boel moeite om er op te gaan zitten.
Hij staat al 3 maanden in de kamer maar ze begint er nu echt wat mee te doen
pi_72371331
Hier wordt de wheelybug fanatiek gebruikt als loopwagen Mag ook. Ik zet hem er wel eens op en dan is het inderdaad

Mijn oppas-uk rijdt er wél op rond, dus hij leert het vanzelf van de oppasuk
  donderdag 3 september 2009 @ 10:59:44 #226
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72392935
Net bij het cb geweest en dik vet goedgekeurd
80 cm bij 10.7 kilo. Een niet zo lange dame die prima op gewicht is
Ze heeft een mooie aantekening gekregen; bijzonder eigenwijs en snapt al erg veel

Meiske is zó leuk momenteel! Ze kan nu lopen en dat zal ikw eten ook..ze wil niet meer in de buggy (daar klimt ze uit) en op de arm even snel mee is ook geen succes..ze banaant zich uit m`n armen dan.
Ze zwaait alle mensen die ze tegenkomt gedag (allemaal!) en geeft ze een kushandje Als we ergens komen waar handen gegeven worden dan steekt ze haar handje al uit om mee te doen.
Ik krijg de hele dag door natte plakzoenen van haar en ik mag haar haar pas in staartjes doen als ze zelf heeft gekamd. Mijn lieve snoesje </zwijmelpost>
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72393178
aahw dat klinkt heerlijk TF en die kushandjes zijn zo schattig!
pi_72393691
Aaah TF wat lief
Zwaaien naar iedereen komt me bekend voor Allemaal vertederde oudjes

En kushandjes is echt wel lief
pi_72395205
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Net bij het cb geweest en dik vet goedgekeurd
80 81,5 cm bij 10.7 kilo. Een niet zo lange dame die prima op gewicht is
Ze heeft een mooie aantekening gekregen; bijzonder eigenwijs en snapt al erg veel Behoorlijk temperamentvol meisje

Dat dus!

Oh en ze loopt toch wat voor, zo praat ze voor een 2 jarige en ook haar gedrag past meer bij 2 jaar dan bij een 1,5 jarige... Maar goed, dat wist ik wel een beetje.
pi_72479831
Wat lief TF!

Lotte heeft ontstoken oogjes, een verkouden neus en een doorkomende kies en doorkomende hoektand
Ideale combi voor een zielig meisje dus
pi_72479967
Ach Lotte

Mirte zat hier net heel lief op de grond op haar knieën in haar enorme schetsboek te kleuren
pi_72493573
Hoe ging het vandaag met Lotte?

Hier een meisje dat echt enorm temperamentvol is en heel boos kan worden als iets niet lukt/ze niet haar zin krijgt of uit frustratie om wat dan ook. Compleet met grommen en gooien.
Soms weet ik echt niet hoe ik daar nou op moet reageren en het lijkt de laatste 2 dagen wel erger als voorheen
pi_72496403
Niet zo goed
Ze heeft d'r echt last van, zo sneu
Heb haar vandaag 2x een tijd in de draagdoek gehad, daar was ze wel rustig. Veel huilen, piepen en zielig doen anders. Net nu manlief een paar dagen weg is..zul je altijd zien

Zo te voelen zat er naast de hoektand ook een kies die aan het doorkomen is, feest dat zou dan totaal 3 zijn.

Lief Nijna! Is ze al een beetje gewend aan haar zusje?

Moeilijk Bla, als Lotte zoiets doet negeer ik het meestal, ze kan zich best goed aanstellen Buurmeisje van mij kan het nog een fractie erger, hun doen ook de negeermodus (tenzij het natuurlijk echt pijnlijk is ofzo)
pi_72510943
Mrien, volgens mij is ze wel aardig gewend hoor. Ze heeft t al over "zus" (met zo'n slissende s) en ze kan al heel goed "Ijuhs huiluh" zeggen . En kusjes komen steeds dichter in de buurt van Iris, eerst bleef er nog een halve meter tussen, inmiddels is het nog een paar milimeter... .
pi_72511027
Bleh, 3 scherpe dingen ineens aan het prikken in je mond Niet tof!

Hier ook negeermodus bij een Schwalbe of bij boosheid omdat iets niet mag. Werkt redelijk
pi_72511298
Ahw arme Lotte Ik hoop dat de tandjes snel door zijn zodat ze er geen last meer van heeft...3 tegelijk, wie verzint zoiets ook

Ja negeren, dat doe ik wel als ze zich aanstelt enzo of als ze gewoon haar zin niet krijgt en boos word. Maar dit grommen en in mijn ogen echt gefrustreerd doen kende ik nog niet echt.
Maargoed...ook maar negeren dus.
pi_72511637
Arme Lotte sterkte met de tandjes, ik hoop dat ze snel door zijn!
Ow nijna wat klinkt dat lief

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 09:22:49 ]
pi_72547031
Hier een snotverkouden dreumes. Ze ademt heel erg zwaar en heeft ons (en haarzelf) de halve nacht uit slaap gehouden door kort ademig te zijn.
Kwam ik vanochten bij AIO zegt die doodleuk; maar mevr. waarvoor komt u hier eigenlijk?
Nou, wat denk je zelf
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_72573328
hehe heerlijk het dat soort snuggere vragen. Die vraag kreeg ik ook ooit toen ik de huisartsenpost eens belde toen Dana hoge koorts had en hangerig was. Volgens mijn vriend een hele normale vraag

Vandaag is Dana voor het eerst na de vakantie weer naar het KDV. En het wegbrengen ging helemaal goed Ik had dikke tranen verwacht, maar niks. Ze begon direct naar puzzels en boekjes te wijzen die de leidster moest pakken en toen ik zei: "mama gaat nu weg, gaat Dana lekker spelen"knikte ze ja en en zwaaide ze me uit
  woensdag 9 september 2009 @ 22:50:10 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72599964
De slingers hangen, de nieuwe fiets is ingepakt. Luuke heeft een pop uitgezocht, die staat ingepakt op haar ontbijtbord. Mijn kleine dreumes wordt 2!
Ik ben al dagen compleet van slag, haar 1e verjaardag was ik niet in staat mee te vieren. Dus morgen vieren we dubbelop![subEn die griep die wacht tot vrijdag, dan duik ik mijn bed in voor een paar dagen. Morgen gaan we feesten!][/sub]
Een kinderfeestje met de buurpeuters en Floortje, 's middags met de familie.Ik vind het spannend maar vooral ook leuk! Twee! Twee! roept ze als je vraagt wie er jarig is. En als ik vraag wat voor vadeautje ze wil zegt ze "Oma!"

Mijn kleine grote mini van 1. Die "Dat is leuk!" en "Wat doet Luuke nou?" tot haar favoriete zinnen heeft gedoopt. Die alles Zelluf wil. Poezen vangt op straat, geen glijbaan te hoog vind. Die kan kussen als de beste, lekker lui is en zelf haar bed in wil klimmen omdat ze moe is. 2! Dat is echt geen baby meer! Ik hoop dat kinderen van 2 ook ja leren zeggen, geen bekers omkegelen, hun grote zus niet aan de haren trekken. Gelukkig blijft ze m'n kleine kabouter. Onze Soesie.

Tot het volgende topic!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 9 september 2009 @ 22:56:14 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72600240
Ahhhh Lishe! Sund dat je dit topic gaat verlaten hoor! Een hele fijne dag morgen en geniet voor 2!
Alvast heel erg hartelijk gefeliciteerd met Soesie
  woensdag 9 september 2009 @ 23:23:50 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72601327
Dat het maar een feestelijke dag mag worden! .

Ik had vanmiddag iets stoms . We gingen jassen passen met Beppie en de 80-86 jas die ik had gevonden was eigenlijk te klein. En toen wist ik niet meer wat voor maat erna kwam .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 9 september 2009 @ 23:26:05 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72601403
Ontkennende fase ja?
  woensdag 9 september 2009 @ 23:27:21 #244
14746 k_i_m
pi_72601463
Nee, ik weet het eigenlijk nog steeds niet . Ik weet dat je van 50-86 gaat. En daarna is het geen babykleding meer, maar moet je dan gewoon doortellen? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 september 2009 @ 23:28:07 #245
14746 k_i_m
pi_72601490
Ik zag veel 104 liggen, maar daar zit toch nog wel wat tussen? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 september 2009 @ 23:28:42 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72601514
92 98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 en verder ben ik nog niet..dat zie ik wel als het zover is
  woensdag 9 september 2009 @ 23:32:16 #247
14746 k_i_m
pi_72601634
Ah, gelukkig . Dan kan ik weer effe voort .
In my life
Why do I smile
pi_72602231
hihi. gek gedoe ook met die maten.
pi_72606184
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
92 98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 en verder ben ik nog niet..dat zie ik wel als het zover is
158 164 176/ S En dan zijn ze groot en halen ze zelf zooi bij de H&M.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:16:15 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72606431
Dat zie ik niet gebeuren..oudste voelt zich onveilig in H&M

Ik moet maar meer schoenen kopen voor mijn dame, met het tempo waarin zij loopt verslijt ze alle zolen. Ik mag haar pertinent niet meer dragen en de buggy klimt ze uit. Eigengereid ding
pi_72606921
Lische, gefeliciteerd met je kleine grote meisje
Maak er een leuk feestje van!

Kim
pi_72606930
Veel plezier vandaag Lishe en tot in het volgende topic
pi_72607225
gefeliciteerd lishe veel plezier en beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72607358
Lol TF, hier groeien de voeten zo hard dat de zool geen tijd heeft om te verslijten

Lishe, van harte met je kleuter! Tot over een maandje in t volgende topic
pi_72607360
Ja lishe, gefeliciteerd met je peuter!
pi_72625881
Gefeliciteerd Lena!

Lotte heeft naast een oogontsteking ook een oorontsteking
En ze hoest ook nog eens vreselijk
Vanavond naar de huisartsenpost geweest omdat het toch wel steeds slechter ging met d'r
Nu dus antibiotica, hopelijk knapt ze snel op want ze is echt zo zielig zo, en ze ziet er niet uit met die oogjes, bleek gezichtje enzo
pi_72626176
Arme Lotte , beterschap hoor meisje
pi_72626912
Lotte krijgt het wel weer te verduren zeg arm meiske Veel beterschap gewenst en ik hoop dat ze snel opknapt.
Lishe nog gefeliciteerd met je peutertje

Koen heeft wat nieuws, in badje, met beide handen aan de beide randen vast houden en dan kontschuiven (het anti-slipmatje is eruit want die had ik dus een tijdje erin laten zitten en was goor geworden) Maarja dan kan je wel mooi kontglijden, en dat is lachen!
Verder blijft het een nukkig temperamentvol kind, en hij kan echt gaan trappelen op de grond als het em niet aanstaat of als het niet lukt.......
pi_72633757
Leuk is dat he Keon, door t bad glijden
Klinkt als de ideale match voor Dana
Al moet ik zeggen dat ze een stuk rustiger lijkt nu ze weer naar het KDV gaat, blijkt maar weer eens dat een goed dagritme het halve werk is..
pi_72635153
Ach Lotte, gaat gaat ook niet echt lekker de afgelopen tijd
pi_72642738
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke

En blabla ik ben het met je eens hoor, ik vind het ook fijn dat Sander weer naar school gaat en dat er weer ritme is voor Koen.
Werkt toch echt wel
pi_72710810
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke
De AB lijkt wel wat te helpen, oogjes zien er weer normaal uit gelukkig. Ze is ook weer een stuk vrolijker en kan weer zelf spelen zonder continu te zitten piepen
Wel hoest ze nog erg veel, hopelijk gaat dat ook snel over. Nog een paar dagen AB in ieder geval (tot het flesje op is).
's nachts gaat het nog niet echt lekker, zeker de afgelopen 3/4 dagen niet. Ik heb 3 nachten achter elkaar maar 4 uur kunnen slapen ofzo, dat is echt te weinig merkte ik Gisteravond was ze 's avonds weer wakker, helemaal in paniek en continu huilen, wat er nou was weet ik nog niet (tandjes weer misschien). We hadden 's avonds al besloten haar bedje maar even op onze kamer te zetten (in de hoop wat meer slaap te pakken te krijgen), maar ze sliep pas tegen half 2. Wel tot kwart voor 9 gelukkig, dat was wel heel erg prettig.
Vannacht slaapt ze ook weer bij ons
pi_72712334
Jeetje Mrien wat een spookje heb je daar.... kan me voorstellen dat het zwaar is. Als kindjes ziek zijn lijkt het ritme gelijk ontregeld te zijn en dan is het maar gewoon hopen dat het snel weer terugkeert.
Ik duim voor je dat ze vanavond en vannacht lekker slaapt. Sterkte
pi_72721684
Eigenlijk moeten ze ziek zijn als je de klok een uur verschuift
Volgens mij heb je ze dan het snelst weer in het normale ritme
pi_72721806
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
pi_72724441
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
Helaas niet, rond half 4 was ze wakker, slokje drinken. Weer terug naar bed. Het leek erop of ze weer ging slapen, niet dus. Nog een keer drinken, manlief bed naar haar kamer geschoven, Lotte weer in bed, even huilen en toen ging ze gelukkig weer slapen. Maar toch ben je zo weer anderhalf uur wakker...
Ze moet elke keer zo hoesten en heeft het benauwd (verkouden)

Zou wel makkelijk zijn inderdaad Freecell!
pi_72725355
Arm ding Ze is echt heel zielig hè?

Hier hebben we een spelletje, ik kruip op mijn knieën achter Leander aan terwijl ik WAAWAAAWAAAA! roep en Leander rent zo hard hij kan (en gierend van het lachen) voor me weg. Dan haal ik hem in en eet ik hem op
Dat gaat een keer of 4 goed en dan kan hij niet meer lopen van het lachen en laat zich gewoon door zijn beentjes zakken en gaat op de grond liggen afwachten

Zit ik net op de bank, komt hij naar me toe, gaat op zijn knietjes zitten en doet WAAWAAAWAAA, kijkt naar mij, gaat weer staan, rent een stukje weg, gaat op zijn knietjes zitten: 'WAAWAA???'
Jahoor, mama komt al spelen

Hij kwam er echt om vragen, zo lief!
  maandag 14 september 2009 @ 11:47:27 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_72725488
Dat vraagt om een filmpje hoor freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72725518
Leander
Lotte vind dat ook zo leuk, als we haar achterna zitten

Ze begint trouwens steeds meer dingen na te apen van ons. Het irritantste momenteel is televisie aan en uit zetten (continue dus), best lastig als je tv aan het kijken bent of aan het Wii-en bent. Een van de leukste dingen is dat ze d'r sokjes in d'r schoenen stopt (doe ik blijkbaar vaak als ze naar bed gaat of schoenen en sokken uit doet), m'n wekker en lampje moeten elke keer in een mandje op m'n nachtkastje (deed ik een tijdje omdat ze anders alles leegplunderde), met een doekje ging ze de vloer schoonmaken etc
En een bal vind ze ook erg leuk momenteel, gooit ze hem weg en gaat ze er achteraan.
Ook lijkt ze opeens de logica in sommige dingen te vinden, een bepaald stuk speelgoed hoort ergens bij en als ze dat ergens anders tegen komt, brengt ze het terug waar het bij hoort, zo grappig
pi_72726026
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
  maandag 14 september 2009 @ 12:10:37 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_72726065
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72726125
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg

(ik zal zien wat ik voor je kan doen, want Leander is dan wél echt heel komisch )
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:08 #273
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72801327
Nieuwe dreumes meldt zich: Isis is gisteren 1 geworden.
Ze is nog niet echt een dreumes, maar toch ook echt geen baby meer. Ze draait en rolt lekker rond, sinds 3 weken eet ze eindelijk echt (en nu ook meteen helemaal in dreumesschema), brabbelt lekker honderduit als ze er zin in heeft en verder is ze lekker vrolijk en soms eigenwijs.
pi_72801440
gefeliciteerd Isis
en Jojogirl
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72802886
Isis al weer hier
Welkom!
pi_72806488
Isis welkom meid gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
pi_72806692
Isis welkom hier!!!
En gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik ken Isis alleen nog maar als frummeltje wat met draadjes en al nog in het ziekenhuis lag. Met haar mooie rooie haartjes
  woensdag 16 september 2009 @ 21:02:46 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_72819114
Jojo, gefeliciteerd meid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 september 2009 @ 07:57:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72829402
Jojo en Isis!

Hier was ik gisteren met Sasha aan het stoeien en ik gluurde even in zijn mondje heeft meneer gewoon zonder dat wij het door hebben ineens anderhalve kies erbij in zijn bovenkaak. Rechts zit hij er al helemaal en links is hij net voor de helft door. En gewoon nergens last van lijken te hebben, ons bikkeltje!
  donderdag 17 september 2009 @ 08:03:15 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_72829435
Nou, beter zo dan andersom toch? (dat je er ineens eentje mist en hij heeft er wel last van )

Hier vanmiddag naar het CB
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72829450
Gefeliciteerd met je verjaardag Isis
Fijn he als ze geen last hebben van de doorkomende kiesjes
  donderdag 17 september 2009 @ 18:30:03 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_72847595
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72848595
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
pi_72851600
Mischien zijn kindjes tegenwoordig met verschillende dingen wel sneller/slimmer dan het CB gewend is van vroeger
  donderdag 17 september 2009 @ 20:34:33 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_72852498
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72857175
Ruben

Lotte is weer een stuk opgeknapt gelukkig, weer lekker vrolijk en een stuk minder hangerig en pieperig
Nu het slapen nog..
pi_72865741
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
Tof dattie dat al kan
pi_72924809
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
pi_72924948
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
Goede zaak joh! Ging het meteen goed?

Hier nog wel een speen, maar wel met speenbeleid (alleen in bed en in de auto als hij moet slapen)
pi_72924965
Oh hij vraagt zo af en toe om "peen" maar dan zeg ik gewoon nee. En daar neemt hij genoegen mee.
pi_72964197
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
Eva is al sinds januari ofzo niet meer op het CB geweest. NOg een keer tijdens een groepsconsult in april maar ze is daarna niet meer opgeroepen. Ze wordt al 2
Ik vind het prima hoor. Ik hoor het wel als we moeten opdraven.
  maandag 21 september 2009 @ 13:02:23 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964236
Waarschijnlijk zullen ze bij jullie ook gaan proberen het te combineren? Ruben hoeft pas weer als hij 2 wordt en dat zou dan ongeveer uitkomen met de zoveelste prikjes van de kleine, dus dan mogen ze in 1 afspraak komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964395
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
  maandag 21 september 2009 @ 13:09:39 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964416
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
Ik ook niet, maar dat was al wel zichtbaar natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964436
ik heb net even gebeld met de plaatsingafdeling van het kdv, ik zou graag zien dat Jen doorstroomt naar een 0-4 groep in plaats van een 2-4 groep.

Ze gaan kijken...
pi_72965287
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
pi_72965411
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
ik vind Jen beter passen in een 0-4 groep dan in een 2-4 groep.

Tot nu zit ze in een 0-2 groep en dat gaat prima hoor! Maar nu merk ik wel dat ze gewoon toe is aan meer. Maar voor een 2-4 groep vind ik haar gewoon nog wat jong (he eerste kindje he, alls is groot en eng )

(En de leidsters op de 0-4 groep vind ik heel aardig, die van de 2-4 groep ligt mij minder)
pi_72966867
eva zit ook in een 0-4 groep, maar daar hebben ze niks anders, bevalt prima volgens mij
pi_73029237
Er is er hier 1 hard aan het groeien... . Broekjes maat 80 zijn ineens te kort, echt te kort. En voor de winter heb ik 92 in de kast liggen.
Nu nog zoekende naar leuke sjaal/muts/wanten voor bij haar winterjas. Ik zoek het gewoon in 1 kleur, maar het lijkt wel of ze alleen maar van dat soort dingen met streepjes ofzo hebben...

Ik heb een tijdje terug een keer een riem gezien die me wel handig leek in een webshop, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een riem voor kindjes die je dus niet aan de voorkant dichtmaakt, maar tot aan het laatste lusje voor de knoop haalt en dan met een drukker naar achter vastmaakt. Zodat ze dus als ze naar de wc gaan niet ook nog een riem los hoeven te maken.
Nou zijn we hier nog niet zover, maar misschien dat iemand van jullie weet waar die dingen te krijgen zijn...

[ Bericht 36% gewijzigd door Nijna op 23-09-2009 09:19:26 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 09:55:29 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030538
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: