Ja, precies! Lekker laten lullenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Kaarr het volgende:
S. is groot voor zijn leeftijd (maat 80), dus mensen schatten hem dan ook ouder. En verwachten daarom ook dat ie al meer kan. En we laten ze idd ook lekker kletsen!!
Tsja, ik had het ook gehoopt, maar helaas...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Niet normaal? Ik dacht wel dat het normaal was...
Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is ze zo stoer op die fotoen toch weer een beetje baby door die speen
![]()
Over die volle zuivelproducten wist ik niet maar dat is het eerst wat in me op kwam.
Je wilt niet weten wat Koen op een dag allemaal eet. Arts van het CB vond het al vreemd maar toen ze zag dat hij zo beweeglijk was vond ze het niet zo gek.
Je hoort mij er verder ook niet over hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.
Ik weet het, het was ook geen aanval..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoort mij er verder ook niet over hoorHet was meer om het contrast
Dat dus!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Net bij het cb geweest en dik vet goedgekeurd
80 81,5 cm bij 10.7 kilo. Een niet zo lange dame die prima op gewicht is
Ze heeft een mooie aantekening gekregen; bijzonder eigenwijs en snapt al erg veel Behoorlijk temperamentvol meisje![]()
158 164 176/ S En dan zijn ze groot en halen ze zelf zooi bij de H&M.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
92 98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 en verder ben ik nog niet..dat zie ik wel als het zover is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |