abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71751864
Grijs wat goed van Marlien
DF gefeliciteerd met Chris

En blabla... nu is het de kunst om ze aan te leren om op hun buik en de voetjes eerst weer van de bank af te laten glijden Koen heeft het aardig onder de knie inmiddels. Wel wil hij nog wel eens gaan staan en zich om laten vallen maar dat mag echt niet van mama
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:33:53 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71751957
Jeej voor Marlien
Bijten doet mijn gebakje gelukkig niet, wel slaan.. Ik blijf volhouden en zeggen dat ze wel maag aaien..hoop dat dat eens zijn vruchten afwerpt

Gebakje heeft een hangdag vandaag. Zo vroeg al
Letterlijk aan m`n broek hangen en dan zogenaamd huilen als een baby oooohhh
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71752140
LL ik wou dr eigenlijk aanleren om niet zelf op de bank te kruipen Ik vind het veel te eng...als dat fout gaat knalt ze met dr hoofd op de tegels of de tafel....moet er niet aan denken ...

Bijtende nienke...hmm nee geen tips, wou adviseren terugbijten...maar dat had je al geprobeerd dus

succes vandaag TF
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:12:17 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_71752451
Ruben heeft weer wat nieuws verzonnen.
Blijkbaar kan hij op een of andere manier zelf op zijn commode klimmen. Dus toen ik gisterenavond hem in wilde stoppen kreeg ik de schrik van mijn leven, hij lag op het aankleedkussen op de commode te slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71752686
Ruben
pi_71752908
lopende en klimmende kindjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:19:03 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71753505
Ruben!!

ET, geen tips, sorry! Hopelijk gaat het vanzelf over. Kan je het koppelen aan een bepaalde ontwikkeling die eraan komt? Leert ze (echt) praten?

Chris!! Gefeliciteerd met je verjaardag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71754589
Ruben kleine deugniet

Hier ook geen tips E.T. Sander was ook een bijter maar behalve het steeds uitleggen dat het zeer doet en verder niet teveel aandacht aan geven is het hier gewoon weer overgegaan.
pi_71771884
Wat weer een boel berichtjes als je een weekendje niet kijkt!!

Mirte die ontzettend verwend wordt (hier hebben we laatst veel speelgoed naar zolder gedaan, en een gedeelte staat bovenop de kast)

En leuke dametjes en heren die mooie sieraden omdoen.

Simmu, hier zit er ook verschil tussen wat ik en mijn man met Chris doet. Ik ben toch ook meer van het rustige spelen, en mijn man iets ruwer. Ook in andere dingen zit verschil, wat we doen als Chris stout is bijvoorbeeld. Maar Chris lijkt niet naar de een meer te trekken dan de ander, of slechter/beter te luisteren naar een van tweeen. Zolang het maar in evenwicht blijft..
(2 ouders die wild stoeien lijkt me een pittige jeugd

Een goedgekeurde Dennis

Een wandelende Marlien (en een rennende grijs?)

ET, Chris heeft een poosje gehad dat hij ging klauwen, soms uit boosheid, soms uit het niks. Hier werkte het goed om duidelijk Nee te zeggen, en Chris dan op de grond te zetten en even te negeren. Hij brulde dan flink. Na een halve minuut/minuut wel weer oppakken en troosten. Toen was het na een paar dagen over.

Dana, al een klimgeitje.. Wacht maar tot ze nog gekkere stunts uithaald.. Banken zijn leuke klimobjecten volgens Chris..

En hoe gaat het met het hangerige gebakje??

Ruben Wat een stuntman.. Maaruh, je hoort toch echt in je bedje te slapen..
pi_71772060
Zo en dan nu nog even een post..

Chris is heerlijk verwend het weekend, zaterdag een stapel bezoek met cadeautjes, zondag ook weer bezoek met cadeautjes.. Maar zaterdag halverwege de dag had hij al zoveel cadeautjes gehad dat zijn interesse wel wat weg was.. En allemaal leuke speeldingen gekregen. Auto's, duplo, een bestuurbaar treintje, boekjes, een magisch tekenbord, peuterbeddengoed, stiften, nog een auto, een gereedschapskist, en nog wel meer..

Hij heeft 1 duplo auto al verheven tot knuffel. Al zijn slaapjes moeten perse gedaan worden met die auto. Dus die gaat gezellig mee in bed

Vandaag nog gezellig naar de Apenheul geweest. Leuke aapjes gezien, lekker patatjes gegeten, en op de terugweg in een diepe slaap gevallen.

Nu is de dag bijna voorbij. Chris zit nog met papa in bad. En hij is een echt peutertje aan het worden (een vriend vond hem in 5 weken ook echt gegroeid in zijn ontwikkeling). Dus vanaf nu ga ik in het peutertopic tikken, maar ik kom echt hier wel kijken hoe het met alle dreumesje-in-ontwikkeling gaat!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:18:19 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71772206
Gefeliciteerd met je verjaardag Chris!

Vanmorgen boodschappen gedaan, rol mariakaakjes gekocht omdat middelste die zo lekker vindt. Kom ik thuis, dochter pakt de rol kaakjes, loopt er mee weg, gaat midden in de kamer zitten, zoekt het beginnetje op en ritst zo de verpakking open
Waar háált ze het vandaan??
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71774632
Ooo ik zie zelfs als welkomsberichtjes voor Jasja, wat lief ! Bij deze komen we ons dan even officieel melden . Leuk om een aantal van jullie weer terug te zien!

En omdat vast niet iedereen in het Fototopic en het Babietjestopic kijkt hier ons even een fotootje van mijn blije meisje op haar verjaardag afgelopen vrijdag

Vandaag heeft ze getrakteerd op het kdv, volgens de leidster zat ze helemaal trots als een pauw met haar feesthoedje op te genieten van alle aandacht . Zowel haar sterrenbeeld als ascendant is Leeuw, dat heeft als omschrijving: Het toppunt van egocentrisch en opvallend optreden geeft deze combinatie. Je bent trots op je uiterlijk en dat is te zien! Je bent het stralend middelpunt!
Dat gaat nog wat worden .
pi_71781513
gefeliciteerd Jasja en Chris
welkom en dagdag!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71785858
Wat heeft Jasja een vrolijk koppie
pi_71810698
Koen gaat nu steeds meer stapjes zetten. Deed hij al maar toen werd het ineens weer minder. Nu loopt hij van de eettafel naar de bank (zo'n 8 passen)
Hij praat alleen nog niet zoveel... eigenlijk zegt hij alleen maar diedaa (die daar?) maar verder niets
pi_71810756
LL, dat komt echt nog wel..
Ik hoorde laatste dat kindjes meestal eerst echt leren lopen, en daarna hun spraak pas gaan ontwikkelen. Dat klopt hier ook wel.
Chris liep met 19 maanden, en tot die tijd waren het maar 3-5 woordjes. Daarna ging het al vlotter. Al loopt hij nog wel op het minimumlijntje qua spraakontwikkeling. Maar dat is niet gek als je zo laat begint met praten..

Het CB hield 3-5 woordjes bij 18 maanden aan als minimum..
pi_71811042
Oh dan hoef ik me "voorlopig" geen zorgen te maken. Ik moet eind aug weer naar het CB
14 maanden prikken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 09:52:04 ]
pi_71811121
Prikken zijn niet leuk.. Maar na deze duurt het weer een hele poos
pi_71811306
Gelukkig wel, naar mijn weten zijn die 14 maanden prikken ook degene waar ze het meeste last van hebben.
pi_71811405
Hier juist minder.. De prikken zelf zijn net zo vervelend. En Chris is de dag erna minimaal hangerig geweest. En de beloofde reactie na 5-12 dagen hebben we nooit gezien. Dus het kan allemaal meevallen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:30:34 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71811890
Hier viel het ook wel mee, maar ze had wel een dag onverklaarbare vlekken. Maar niet echt ziek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:56:03 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814309
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Koen gaat nu steeds meer stapjes zetten. Deed hij al maar toen werd het ineens weer minder. Nu loopt hij van de eettafel naar de bank (zo'n 8 passen)
Hij praat alleen nog niet zoveel... eigenlijk zegt hij alleen maar diedaa (die daar?) maar verder niets
Maar het is wel een ontzettend mooi ventje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71814502
LL ieder kindje zijn eigen tempo en volgorde Dana loopt nog helemaal niet los maar babbelt daarintegen al best wat woordjes. Haar nichtje is 2 geworden dit jaar en praat pas sinds een paar maandjes verstaanbaar.

Hier ook weer prikken eind augustus, bah!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:40:49 #49
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71815706
LL, Marlien praat ook nog niet. Ze kan 'papa' en 'mama' zeggen, maar zegt het nooit tegen ons. Wel in haar spel, maar dan is het haar dus niet om onze aandacht te doen.

Van de BMR-prik heeft, volgens de cb-arts die Marlien heeft geprikt, maar zo'n 10% van de kindjes last. Ik heb de indruk dat mijn kinderen tot die 10% behoren, hoewel ze er geen van allen echt ziek van zijn geweest. Wel hangerig en moe. Maar dat zou natuurlijk ook aan wat anders kunnen liggen (sprongetje bijv.).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_71816541
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft weer wat nieuws verzonnen.
Blijkbaar kan hij op een of andere manier zelf op zijn commode klimmen. Dus toen ik gisterenavond hem in wilde stoppen kreeg ik de schrik van mijn leven, hij lag op het aankleedkussen op de commode te slapen

Ruben oefende alvast voor zijn latere beroep: Inbreker
75 topics = FIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')