abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70928201
De dreumessen:

27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
6 april 2008: Stella, dochter van Guuzewuus
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
29 mei 2008: Xeleste, dochter van MamsX
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door Lois op 06-08-2009 20:02:59 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70928314
Met een fles ketchup bij het ontbijt
Moest er om lachen maar jakkes hoe krijg je dat weg 'sochtends
  maandag 13 juli 2009 @ 11:47:57 #3
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_70928950
Nog maar 3 voor ons in het lijstje
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_70928997
dat is ook weer het andere uiterste ticootje
pi_70929516
Fles ketchup bij het ontbijt... die komt hier enkel op tafel als we frietjes of gebakken aardappeltjes eten en die eten we niet voor ontbijt, hahaha. Gewoon een oerhollandse bruine boterham .

Nog 3 maandjes dan is dreumes hier ook dreumes-af... Wel heel erg leuk al die woorden die ze nazegt tegenwoordig en ook gewoon steeds verstaanbaarder.

Iemand van jullie ook "problemen" met het gaan slapen 's avonds toevallig?
Sinds het zo warm is geweest is het helemaal pet hier. Mirte komt haar bed uit, gaat spelen, ligt te zingen, stapt door de kamer, geeft eens een brul. En vaak zijn we zo 2 a 3 uur verder voor madam slaapt... Klinkt dit bekend en is het een fase? Ze slaapt nu zo'n 8 a 9 uur per nacht en dat lijkt mij wat weinig, ze is ook hangerig en pieperig overdag en soms totaal niet te genieten. Iemand tips?
Ik heb al zoveel mogelijk boekjes enzo opgeborgen in de hoop dat er minder gespeeld gaat worden als het bedtijd is. Overigens doet ze het overdag dus wel goed, haar middagdut duurt 2 a 3 uur en dan gaat ze neit zo lopen spelen als s'avonds...

[ Bericht 45% gewijzigd door Nijna op 13-07-2009 12:12:33 ]
Fake it till you make it...
  maandag 13 juli 2009 @ 12:59:56 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_70931038
Gaan slapen niet, alleen heeft Ruben hier vannacht van 2 tot half 6 lopen spoken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 juli 2009 @ 13:14:12 #7
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70931513
ketchup bij het ontbijt..ieuw
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70931534
ja, hier ook slaapproblemen s'avonds. Dana is vanaf donderdag of vrijdag aan t spoken geweest...weigeren om te slapen en na een hele tijd gillen heb ik dr naar beneden gehaalt want dan weet ik gewoon dat t alleen maar erger word.
Zodra ze uit bed is is t dan ook weer goed en gaat ze lekker spelen..
Gister ging het weer wat beter, toen is ze uiteindelijk om half 9 na wat gegil toch in slaap gevallen.
pi_70931610
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met gaan slapen heeft Jen echt geen moeite *afklopt. Ik leg haar op bed en dat gaat 9 van de 10 keer gewoon goed. Ik zeg altijd weltrusten schatje, tot straks. En dan zie ik haar rond een uur of 11 weer, dan wordt ze half wakker als we naar bed gaan. Dan aai ik haar altijd even over haar hoofdje en ik geef haar lekker wat water.
pi_70932555
Ketchup bij het ontbijt.. Dat is altijd nog beter dan mayo
Wat dip je daar dan in? je ontbijt frietjes/je boterham met kaas?

Slapen gaat hier wel goed eigenlijk.. Al babbelt hij tegenwoordig nog wel een poosje voordat hij echt slaapt. Maar uiteindelijk valt hij wel netjes in slaap zonder gebrul. Alleen nog even een keer instoppen. Zowel overdag als 's avonds.

Na het slapen krijgen we hem niet meer uit zijn ledikantje.. Hij blijft gerust nog een half uur of langer spelen. En dan nog stribbelt hij tegen als je hem eruit tilt. Dus het is voor hem ook echt zijn eigen veilige plekje..
Hopelijk wordt zijn nieuwe bedje dat ook.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:55:26 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70932712
Oh dat herken ik. Als jen wakker is mag ik haar zeker niet meteen uit bed halen, dan is ze meteen poepsago. Dus ze lijkt op haar moeder, die tut ook nog liever een kwartiertje na in bed.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:58:12 #12
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70932788
Linde moet ook altijd even wakker worden. Die kan je er als ze wakker is echt niet meteen uithalen "Nee in bed blijven! Ikke hier blijven". Na een minuutje of 5 is prima, maar eerder niet. Overigens geen problemen met uit bed komen want ze slaapt nog in een ledikantje
pi_70933273
Eerst was het inderdaad 5 minuutjes wakker worden. Maar nu dus echt een half uur spelen, boek lezen, springen, knuffels instoppen etc. Gewoon klaarwakker, Als hij eenmaal uit bed is, gaat het ook wel, alleen even het oppakken. Maar hij vind het helemaal niet erg om naar bed te gaan.
Zo zat ik vrijdagnacht met hem op schoot omdat hij wakker was geworden. Na 5 minuten troosten steekt hij zo zijn bedjes uit richting bed.. zo van "stop mij er maar weer in mam, dan kan ik weer verder slapen".. En hij sliep ook verder..

Is verder niet erg, integendeel, vind het gewoon maf dat hij iets zo leuk vind, waar je zoveel mensen hoort modderen..
  maandag 13 juli 2009 @ 14:36:43 #14
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70933791
Linde is 's middags of 's avonds ook wel eens aan het spelen en dan zegt ze ineens : "Mama Linne moe. Kapen?" Dat is dan vaak veel vroeger dan normaal, maar als ze er zelf om vraagt gaat ze altijd lekker naar haar bedje. Meestal is het dan wel een voorteken dat ze ziek wordt ofzo.
pi_70934462
Mirte slaapt niet meer in het ledikant en eigenlijk ging dat heel erg goed. Ze sliep als een roos, bleef lekker liggen, maar toen het zo warm was sliep ze een heel stuk slechter. En vorige week ontdekte ze dat ze veel meer vrijheid heeft natuurlijk nu... Ze kan eruit...
En dat doet ze dus ook (maar net zat ze dus in bed te brullen omdat haar boek eruit gevallen was... ) regelmatig.
Ach en misschien zijn het nog verhuis-naweeën of het gevoel dat er iets staat te gebeuren, want ze krijgt volgens mij best wel mee dat er wat aan zit te komen (baby), ze heeft het ook alsmaar over beebie en wil steeds op het kamertje kijken... Maar het zou zo lekker zijn als ze 's nachts echt aan haar rust toekomt, dat idee heb ik nu niet zo...
Terwijl ze wel moe is als ze naar bed gaat en het naar bed brengen is ook geen strijd ofzo...
Het zal wel een fase zijn...
pi_70934896
Nijna, het is voor jou vast ook wel lekker om nachtjes door te slapen.. Anders zit je daar met zijn 2-en moe te zijn.. 't zal wel een fase zijn, die misschien samenhangt met alle verandering. Even alles een plaatsje geven enzo. 't gaat wel weer eens over
  maandag 13 juli 2009 @ 16:08:53 #17
156412 hestria
erg gastvrij
pi_70936728
Dennis en ook Michelle, moeten eigenlijk gelijk uit bed als ze wakker zijn, om dan heerlijk tegen me aan te kruipen en wakker te worden. En laat ik dat nou helemaal niet erg vinden
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 13 juli 2009 @ 17:09:03 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70938705
ik heb het ketchupverhaal ff gemist geloof ik...

we hebben hier een nieuwe mijlpaal! eli heeft voor het eerst in het wild gekeuteld!
bij mijn vader in de badkamer!
hij stond er helemaa beduusd bij te kijken wat daar nou toch lag!
al voelde hij wel dat er iets aankwam, want hij zat al een paar minuten te grabbelen en te graaien, zullen we maar zeggen
toen hij daarna de badkamer onderpieste, wist hij wel te vertellen dat hij aan het "bappen" was, en wees ook braaf op het juiste lichaamsdeel. we komen er wel

eli gaat trouwens prima slapen. als hij in zijn ogen wrijft of "bapen" gaat roepen, dan gaan we naar boven. de ene avond is het om 20 uur, de volgende om 21:15u. Maakt niet uit. En het gaat ook prima zo
gister heeft hij zowaar zonder slaapzak geslapen! zou het wonder gaan geschieden?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70939310
Woei Eli
pi_70940061
Heel goed Eli

Dana heeft de 5e of 6e? ziekte volgens mij. Vorige week woensdag en donderdag koorts en nu helemaal onder de rode vlekjes/bultjes.
Ze lijkt er geen last van te hebben verder.
Morgen maar even de huisarts bellen zodat die even kan kijken of het dit echt is.
Er hing al een tijdje een briefje op het KDV dat er een kindje in haar groep was die het had. Naja als ik t goed begrepen heb is de besmettelijke fase al over als de vlekjes zichtbaar zijn he?
pi_70945717
Sander had 2 weken terug nog de 5e ziekte maar dat heeft zich niet overgedragen op Koen (schijnt ook voor te komen bij kinderen ouder dan 2?) die vlekjes kunnen wel eens jeuken
6e ziekte hebben ze eerst koorts en daarna vlekjes maar voor zover ik weet hebben ze daar niet veel last van.

Mijn klimgeit die kan dus op de stoel en de bank klimmen, en ik heb hem even zijn gang laten gaan bij de trap binnen 10 minuten was hij boven Dus dat worden de traphekjes neerzetten...
En is het zelluf willen eten ook een "fase"?
Ik vind het heel aandoenlijk dat meneer zelf wil eten alleen zijn motoriek is dusdanig nog niet helemaal je-van-het, dus ALLES zit onder. Het is natuurlijk ook heel leuk om lekker met je lepel en/of vork te zwieren....
  maandag 13 juli 2009 @ 21:24:25 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70946540
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heel goed Eli

Dana heeft de 5e of 6e? ziekte volgens mij. Vorige week woensdag en donderdag koorts en nu helemaal onder de rode vlekjes/bultjes.
Ze lijkt er geen last van te hebben verder.
Morgen maar even de huisarts bellen zodat die even kan kijken of het dit echt is.
Er hing al een tijdje een briefje op het KDV dat er een kindje in haar groep was die het had. Naja als ik t goed begrepen heb is de besmettelijke fase al over als de vlekjes zichtbaar zijn he?
Gekke vraag mss, echt geen aanval, maar waarom wil je naar je huisarts als ze er toch geen last van heeft?

Ik zou het lekker laten gaan en pas als ze wel overduidelijk echt ziek is of vreselijk jeuk krijgt oid de ha pas bellen heel eerlijk gezegd...
pi_70947335
voor mijn eigen gevoel hoeft het ook niet zo BE, maar mijn vriend wou graag dat ik in elk geval even de huisarts belde. En ik las op internet ook dat ze wel adviseren even langs de huisarts te gaan.

Dus, ik kan kiezen...de huisarts bellen die dan waarschijnlijk zegt dat het niet nodig is om langs te komen en dat de vlekjes binnen een paar dagen wegtrekken...of mijn vriend de komende dagen steeds gerust moeten stellen.
(dit is trouwens ook geen commentaar op mijn vriend hoor, hij is gewoon een bezorgde papa )
  maandag 13 juli 2009 @ 21:44:34 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70947406
Ah ok. Ik snap.
Ik dacht nl. omdat je zelf al heel makkelijk de conclusie had getrokken dat het me vrij overbodig leek. Maar als je vriend het wel wil... dan maar beter wel doen.
pi_70947435
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
6e ziekte hebben ze eerst koorts en daarna vlekjes maar voor zover ik weet hebben ze daar niet veel last van.

Mijn klimgeit die kan dus op de stoel en de bank klimmen, en ik heb hem even zijn gang laten gaan bij de trap binnen 10 minuten was hij boven Dus dat worden de traphekjes neerzetten...
En is het zelluf willen eten ook een "fase"?
Ik vind het heel aandoenlijk dat meneer zelf wil eten alleen zijn motoriek is dusdanig nog niet helemaal je-van-het, dus ALLES zit onder. Het is natuurlijk ook heel leuk om lekker met je lepel en/of vork te zwieren....
Dat is hier ook de volgorde...en ze lijkt er geen last van te hebben.

Alles zelf eten is hier ook al een hele tijd....als ze klaar is kunnen we dweilen en zij mag direct in bad
pi_70947475
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik snap.
Ik dacht nl. omdat je zelf al heel makkelijk de conclusie had getrokken dat het me vrij overbodig leek. Maar als je vriend het wel wil... dan maar beter wel doen.
ja ach, zo gaat t wel vaker hier...en het went
pi_70956425
Bla, je kan even bellen met HA en overleggen.

Zelf eten begint hier echt steeds beter te gaan met bestek. Tot voor kort ging het meeste met haar handen, maar nu blijft er zelfs eten op lepel/vork liggen... Ze draaide het ding vaak om voor ze bij haar mond was.
pi_70956910
Ik geloof dat t al weg is
Ze zat gister echt helemaal onder de vklekjes en nu is er niks meer te zien..
Naja dan hoef ik dus ook niet te bellen
pi_70957182
Hihi, dat doet ze snel!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:57:46 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70957272

Bij ons was het toen ook echt maar 1 dagje heel erg en daarna trok het weer weg volgens mij.
Scheelt weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')