quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Kersjes het volgende:
Hai, sorry voor het late melden.
Ben mog niet bevallen en ga nu bijlezen.
Nijna!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef Nijna het volgende:
Innepin, lekker slapen vannacht
Kers, wat rot zeg die herrie, groot gelijk dat je elders bent gaan slapen.
Stiemie
Minimaal 2cm vind ik, mag ook meer zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef DuchessX het volgende:
Innepin ik hoop dat je al lekker ligt te slapen inmiddels en dat je nu al op 2 cm zit...
klilnkt hoopvol!quote:"we beginnen 8-8 vol goede moed- sinds drie uur weetjes, weeen, vooral in de rug, aumaar pijn is fijn, er gebeurt iets! Inwendig onderzoek afwachten of t effect heeft."
Te lang open, hoezee!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:38 schreef huuphuup het volgende:
Innepin-update
dit keer met beter nieuws
[..]
klilnkt hoopvol!ik hoop dat het idd wat doet, die weeen.
Nou zij gaf ook wel aan dat ze het wel kon losmaken. Alleen je lijf past zich aan vanwege de zwangerschap dus met hetzelfde gemak zet je lijf zich na 10 min/uur/paar dagen weer vast (omdat het denkt dat dat beter is)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef mefke79 het volgende:
Asy, dus toch. Ik vond het al bekend klinken en het is dus hetzelfde verhaal als ik te horen kreeg in het begin van de zwangerschap. Maar de oplossing was wel anders, want mijn fysio van toen is ook manueel therapeut en ik ben dus letterlijk rechtgezet. Alles wat vast zat wordt dan los gehaald, doet een paar dagen flink zeer, maar ik kon er daarna weer weken tegen. Nu zou dat geen optie meer zijn omdat er niks meer vast zit, nou zit het gewoon te los. Hopelijk helpen je oefeningen!
Neuj, mijn heup knakt wel eens of mijn schouderblad springt weer op de goede plek, maar ik heb daar nooit zo bij stil gestaan. Voelt even 'onprettig' (niet pijnlijk) en dan is het weer oke.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef DuchessX het volgende:
Asy naar de fysio geweest...pff nou daar word je ook niet vrolijk van...hypermobiliteit...Heb je daar nooit iets van gemerkt? Ik hoop in ieder geval dat fysio je voor uit helpen kan.
31 wk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
kersjes, heel goed da je gevlucht bent! en fijn dat je m31w ingeleid gaat worden, mocht je zover komen, uiteraard
Ja, na mij, dus dat zag ik niet. Uiteraard wist ik wel dat dit een typfout moest zijn en was mijn verbazing meer bedoeld als 'joehoe, foutje!'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
pyttpytt, typfout... kersjes schreef zelf al 41wk.
Hahaha... ik vrees dat ik m op t moment erg snel onder tafel zou liggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:06 schreef Ssserpente het volgende:
Gezellig Poppedein! Wat voor stomme spelletjes bedoel je dan? Drankspelletjes?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, ik had nog een vraagje voor je als het effe mag. Dat gewurm down under levert soms echt pijnlijke langdurige steken in mijn plasbuis (denk ik) op en dat heb ik al weken. Is dat van indalen? Of is het wat anders (een blaasontsteking is dat in elk geval niet).
Aah, dat soort spelletjes...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:09 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha... ik vrees dat ik m op t moment erg snel onder tafel zou liggenIk las laatst iets over geblindoekt olvaritpotjesinhoud proeven en raden wat de combi is... ik hou niet zo van dat soort gevonden georganiseerde dingen
... gewoon gezellig samen, das t leukst!
oh ik dacht ook aan flanellen luiersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Cara, ik heb ze ook en de vorige keer wist ik niet wat ik er mee aan moest, maar nu ging ik zelf op zoek naar een molton voor in het wiegje omdat de kraam er de vorige keer een badstof hoes omheen deed bijw ijze van molton en dan een gewone hoes.
En die vierkante zachte dingen zijn dus idd moltons wrsch. Ik heb er nu eentje om het matrasje heen gevouwen en dan een gewone hoes eroverheen.
Maar... wat het ook nog zouden kunnen zijn, is flanellen luiers, die term heb ik ook wel eens voorbij zien komen maar daarvan weet ik dus echt niet wat je ermee zou moeten.
Ik heb nog steeds krampen, maar het hele pijnlijke van vannacht is er weer af. Nog steeds koppijn trouwens, ik ben maar weer veel aan het drinkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef DuchessX het volgende:
Oh mén wat voel ik me waardeloos! Hoofdpijn, slap, zweten als een otter en behoorlijke krampen in mijn buik (onregelmatig en niet lang aanhoudend maar wel pijnlijk!). Pffff dit hoort er dus allemaal bij
wow 2 keer 200 mg zelfs?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef ymme het volgende:
Innepin![]()
![]()
Succes....
Wie vroeg mij hier nou welke pillen ik had gekregen voor mijn verlaagde HB waarde? (6,2).
Ik heb Ferrofumaraat sdz 200MG. En dan 2 per dag.
Hoop dat het snel z'n werk doet. Maar komt vast goed allemaal.
En wat heerlijk dat het afgekoelt is.
Van 24 graden in huis, naar 20,5 graden in huis![]()
![]()
Met Innepin? geen ideequote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef MamsX het volgende:
Ik zag staan dat er een huup post was en al helemaal blij dat er nieuws was. Niet dus
tvp voor innepinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met Innepin? geen ideeik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.
Met mij gaat alles best
Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
whopwhop go for it!!!quote:Vandaag gaat wel lukken javliezen zijn vanmorgen gebroken, helse rugweeen, nu goddelijke ruggeprik. 4 cm.
![]()
Ik heb ze voor mijn zwangerschap ook al een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ymme hopelijk helpen de staalpillen je een beetje; ik ben nog steeds heel blij dat k ervoor mocht kiezen om zonder te doen (hb= 6.5).
Oeh ik ben zo benieuwd hoe het bij Innepin gaat
Uh ja, sorry.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
wow 2 keer 200 mg zelfs?
Met mijn HB van 4,9krijg ik 4 keer per dag 100 mg en ik neem de pillen verminderd op. Ik wil niet weten hoe zwart jouw poep is!
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh ja, sorry.
Vk heeft het voorgeschreven. Ben zelf helaas geen arts.![]()
En ik volg braaf de instructies op.
Ben gisteravond pas begonnen met de pillen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar als ik soms mijn ontlasting zie en hoe zwart dat is van die pillen enzo
Heb je geen last van verstoppingen nog?
Ik bedoelde jouquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met Innepin? geen ideeik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.
Met mij gaat alles best
Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
oh hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouOmdat je misselijk was
Ja elke keer als jij post:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
(en @ alle f5-ers; nee ik heb geen nieuws nog over Innepin)
Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heettequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:01 schreef Twinkly het volgende:
*echo*
vind je dat geen mooie naam danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heetteOp mijn echo's stond daar altijd mijn naam
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
vind je dat geen mooie naam danmuuuuuuhh
Owja, Poppedein, dat klinkt als een super leuk feestje!!
Het lijkt me voor het kindje ook zo ontspannend, het gezichtje van het kindje op het filmpje was helemaal niet vertrokken in een grimas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, ik wil idd ook in bad bevallen. Het bad is al besteld! Ben zo benieuwd! Ook wel fijn voor N. dat ie zich dan nuttig kan maken. Hoorde 'm van de week zeggen dat ie 'bang' is er maar als een Janboerenpummel bij te staan.
Ik heb gebeld de dag na mijn positieve test. Toen was ik dus 4 weken ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Morretje het volgende:Innepin wordt mama vandaag!
![]()
![]()
Ok, bellen rond de 6 weken dus. Nog een weekje wachten..![]()
@ BE, de enige praktijk hier heeft geen echte site, alleen een rijtje namen, adres en telefoonnummer..
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochterquote:Het is een MEISJE!
En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
man ik ben dr helemaal emo van zeg![]()
![]()
![]()
*stuitert verder door t huis*
voor mn gevoel is dat echt nog mijlenver van mn veel te hoge enge bed weet je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....![]()
Kun je nagaan![]()
fijn!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:23 schreef _Bar_ het volgende:
@Ynske ik voel me de enorm rijk weeren buiten dat gaat alles gewoon super.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
wel, huup, nu mag je voor je eigengaan sms'en
Ik wil graag op de baarkruk bevallen als dat mogelijk is, het lijkt mij de meest natuurlijke houding om in te persen. Maar ik vind een onderwaterbevalling ook wel heel erg fijn klinken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef Asyniur het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand ooit bevallen op een baarkruk? (of overwogen om het te doen?)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Innepin![]()
![]()
Een meisje
Gefeliciteerd!
Bar wat een prachtig jongetje heb je daar
[ afbeelding ] Huupje staat bovenaan [ afbeelding ]
Ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef DuchessX het volgende:
Willow RikaWat een aparte naam zeg! En een flinke meid al. Nog een nachtje en dan lekker samen naar huis Innie!!!
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:33 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, mooie naam hebben jullie de kleine meid gegeven!
Al was mijn eerste associatie wel direct die geweldige avonturenfilm uit de jaren '80Die met al die lilliputters en een toen nog zeer aantrekkelijke Val Kilmer
![]()
Sidney op de helft! Ik hoop voor je dat er inderdaad niet nog 20 kilo aan komt
Hiihi, ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef mijsje het volgende:
prachtige naam!ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
[..]
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
En ik zag nog meer kandidaten die de baarkruk op hun lijstje hebben staan. Mij leek het ook een van de meer natuurlijke houdingen.
Maar ik moet wel bekennen: nadat ik gisteren tegen Serpente heb gezegd dat een badbevalling me zo'n gedoe lijkt maar wel prettig, heb ik nog even op youtube gezocht en daar een paar badbevallingen gezien waar ik dus gewoonweg emo van werd en nu wil ik misschien toch ook![]()
Mag het eigenlijk ook in je eigen bad? Of moet je daarvoor een speciaal bad huren?
Ik heb het in elk geval ook allemaal even op het lijstje gezet om te vragen aan de VK
haha, zo voel ik me ook! ow, wacht, bij mij is het ook zo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik voel me "zondag", alsof ik tot diep in de nacht ben uitgeweest en veel te veel gezopen heb
Als ik het goed heb komt het daar ook een beetje vandaanquote:
Ik ookquote:
er zijn ook ziekenhuizen en kraamhotels waar badbevallingen een optie zijn he... ik weet niet hoe wijdverspreid die zijn want ik heb me er niet in verdiept verderquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ookDaarom vind ik het ook zo'n lieve naam, ik was altijd fan van haar omdat ze zo lief is
Ik vind een badbevalling steeds leuker klinken, ik ga die site doorspittenIk weet nog niet waar ik wil bevallen, ik had besloten dat ik dat ging beslissen op het moment van de bevalling
Maar als ik thuis in een bad wil bevallen moet ik nu toch echt knopen door gaan hakken geloof ik. Maar anders is een baarkruk ook goed
als ze op mij lijkt moet chocolade-ijs de truuk doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Huup, hij kan 'r ook proberen te lokken met een rammelaartje ofzo![]()
Misschien werkt het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |