abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71704759
Innepin, wat een mooie dag om een kindje te krijgen! Nog een paar van deze:

Poppedein, wat een heerlijke verrassing! En fijn geen spelletjes maar lekker samen zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:53:13 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71704960
Cara, ik heb ze ook en de vorige keer wist ik niet wat ik er mee aan moest, maar nu ging ik zelf op zoek naar een molton voor in het wiegje omdat de kraam er de vorige keer een badstof hoes omheen deed bijw ijze van molton en dan een gewone hoes.
En die vierkante zachte dingen zijn dus idd moltons wrsch. Ik heb er nu eentje om het matrasje heen gevouwen en dan een gewone hoes eroverheen.

Maar... wat het ook nog zouden kunnen zijn, is flanellen luiers, die term heb ik ook wel eens voorbij zien komen maar daarvan weet ik dus echt niet wat je ermee zou moeten.
pi_71704969
Innepin Succes....

Wie vroeg mij hier nou welke pillen ik had gekregen voor mijn verlaagde HB waarde? (6,2).
Ik heb Ferrofumaraat sdz 200MG. En dan 2 per dag.
Hoop dat het snel z'n werk doet. Maar komt vast goed allemaal.

En wat heerlijk dat het afgekoelt is.
Van 24 graden in huis, naar 20,5 graden in huis
pi_71704994
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:09 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahaha... ik vrees dat ik m op t moment erg snel onder tafel zou liggen Ik las laatst iets over geblindoekt olvaritpotjesinhoud proeven en raden wat de combi is... ik hou niet zo van dat soort gevonden georganiseerde dingen ... gewoon gezellig samen, das t leukst!
Aah, dat soort spelletjes...

Wat drank betreft: ik heb mezelf vorige week een half portglaasje rose ingeschonken. Meer om te proeven dan om echt te drinken zeg maar. Pff, na twee slokken leken m'n armen al zo'n 20 kilo per stuk te wegen. En gezelliger werd iker ook niet van. Geen slokjes meer voor deze dame.

Was sowieso de eerste keer sinds in zwanger ben dat ik iets van alcohol in m'n mond had. Drinken jullie wel 'ns een wijntje oid?

Heb gister bij de natuurlvoedingswinkel frambozenbladthee gekocht. Dit zou de baarmoeder versterken en voorbereiden op de zwangerschap. "Het bevordert een onstpannen, gemakkelijke en snelle bevalling door de weeen te versterken. Daarbij verzacht het de pijn bij weeen en maakt het contracties effectiever.
Dit samentrekkende en stimulerende kruid versterkt de spieren van de baarmoeder en de bekken. Ook stimuleert het de productie van moedermelk. Het helpt de baarmoeder te herstellen van de bevalling als je het gebruikt in de maanden erna."

Baat het niet...
pi_71705083
Ca.ra, bij ons gebruikte de kraam ze om om Kobus heen te vouwen en dan zo in bed. Soort inbakeren maar dan ook niet want helemaal niet strak. Als je begrijpt wat ik bedoel. Om hem lekker warm te houden.
In de winter lijkt me dat ook heel lekker. Wij gebruiken ze nu niet echt meer. Soms als dekentje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:00:25 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71705099
Ja voor het wiegje kan ik me nog voorstellen dat het (net) past, maar voor het ledikantje al niet meer. Ik vind het zo frappant dat ik ze van twee kanten heb gekregen, dus ze zullen vast wel ergens nuttig voor zijn. Dat, of toentertijd stond er op alle kraamlijsten '4 flanellen doeken/luiers/watvoordingenhetdanookzijn' en hebben beide dames dat braaf aangeschaft. De ene heeft nu een zoontje van bijna 6, de ander is een dochter van een vriendin van mijn moeder, die tas met spullen is dus echt via-via gekomen. Maar volgens mij is haar oudste ook alweer iets van 8 of 10.
Ik kan nog wel eens aan die vriendin van me vragen waar zij die doeken nou voor gebruikte. Het is echt maf, ik stond me vanochtend zo'n n00b te voelen bij de wasmachine...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71705161
Cara, ze zaten ook in de doos die ik van mn moeder kreeg met oa hydrofiele doeken enzo. Ik gebruik ze in de wagen onder het overtrekje en in de wieg.
Maar zoveel als er in die doos zaten gebruik ik echt niet...
Fake it till you make it...
pi_71705173
Innepin, zet hem op, hopelijk hebben de weeën wat opgeleverd en zet t door vandaag
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:10:44 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71705273
@Innepin; zet hem op vandaag!
Fijn dat er eindelijk beweging in zit en er echt echt echt actie is.... heel veel succes en ik hoop dat je vandaag van je kleintje mag gaan genieten...

@Ca.ra; wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! heeeeeeerlijk!

@poppedein; wat tof van die suprise-babyshower! en het klinkt idd als een hele fijne avond!

Trekt het vocht bij jullie al weg, nu het weer wat koeler is buiten?? mijn enkels zijn al wel een beetje slanker....

ik heb ook lekker uitgeslapen (maar had natuurlijk ook een late dienst gister en uiteindelijk werd het heeeeeeel druk halverwege de avond...)
en ga nu lekker ff douchen en aankleden en vriendlief vragen om een leuke foto van mij te maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71705290
Ik vroeg me af wanneer jullie de verloskundige gebeld hebben.. Wie weet dat nog, hoe ver was je toen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:15:18 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71705340
Ca.Ra dat zijn molton luiers, die kun je oa onder het lakentje op je matras dekken onder de bips, zeg maar.
Ik heb ook een stapel, maar ik kan nou niet zeggen dat ik ze heel veel gebruik.

Morretje, toen ik 6 weken was heb ik gebeld. Bellen kan altijd toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71705350
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Cara, ik heb ze ook en de vorige keer wist ik niet wat ik er mee aan moest, maar nu ging ik zelf op zoek naar een molton voor in het wiegje omdat de kraam er de vorige keer een badstof hoes omheen deed bijw ijze van molton en dan een gewone hoes.
En die vierkante zachte dingen zijn dus idd moltons wrsch. Ik heb er nu eentje om het matrasje heen gevouwen en dan een gewone hoes eroverheen.

Maar... wat het ook nog zouden kunnen zijn, is flanellen luiers, die term heb ik ook wel eens voorbij zien komen maar daarvan weet ik dus echt niet wat je ermee zou moeten.
oh ik dacht ook aan flanellen luiers
die vierkante zachte dikke ja. Ik heb er maar gewoon 3 gehaald, stond op de uitzetlijst, geen idee wat ze ermee doen eigk
molton heb k gewoon los gekocht bij Hema in zo'n pak van twee, maar das echt gewoon een moltonhoes zoals je em zelf ook om je bed hebt zeg maar.

BJ hier geen vocht wat wegtrekt ghehe
ik voel nu wel dat ik lekgestoken ben vannacht, duurt even voordat t spul door t vocht heen is getrokken denk ik hele irritante plekken, onderkant van mn voeten en mn hielen enzo.

Ymme hopelijk helpen de staalpillen je een beetje; ik ben nog steeds heel blij dat k ervoor mocht kiezen om zonder te doen (hb= 6.5).

Oeh ik ben zo benieuwd hoe het bij Innepin gaat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71705382
Oeh Innepin!!!
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef DuchessX het volgende:
Oh mén wat voel ik me waardeloos! Hoofdpijn, slap, zweten als een otter en behoorlijke krampen in mijn buik (onregelmatig en niet lang aanhoudend maar wel pijnlijk!). Pffff dit hoort er dus allemaal bij
Ik heb nog steeds krampen, maar het hele pijnlijke van vannacht is er weer af. Nog steeds koppijn trouwens, ik ben maar weer veel aan het drinken Maar echt zo heftig als vannacht heeft het nog niet eerder gevoeld. Douchen was overigens geen opluchting. Maar goed, ben weer een aantal uur dichterbij mijn meisje Ik zal wel zien hoe het verder gaat.

Oh ja Ymme, dat was ik. Ik slik dezelfde pillen.

Poppedein wat een verrassing!!!

Hupie hoe gaat het nu?
#geen
pi_71705384
Kom op Innipin!!!

@ Morretje: Bij ons werd geadviseerd om bij 6 weken zwangerschap een verloskundige uit te zoeken en dan was de eerste afspraak in week 9.
Bij ons liep het net iets anders omdat ik na 5wkn 5dgn bloedingen kreeg, ik had toen nog geen verloskundige en heb toen in paniek de eerste de beste gebeld. Daar kon ik meteen (binnen een half uur) terecht voor een inwendige echo. Dusss, nadat we zo goed geholpen waren zijn we daar blijven plakken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:20:44 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_71705430
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef ymme het volgende:
Innepin Succes....

Wie vroeg mij hier nou welke pillen ik had gekregen voor mijn verlaagde HB waarde? (6,2).
Ik heb Ferrofumaraat sdz 200MG. En dan 2 per dag.
Hoop dat het snel z'n werk doet. Maar komt vast goed allemaal.

En wat heerlijk dat het afgekoelt is.
Van 24 graden in huis, naar 20,5 graden in huis
wow 2 keer 200 mg zelfs?

Met mijn HB van 4,9 krijg ik 4 keer per dag 100 mg en ik neem de pillen verminderd op. Ik wil niet weten hoe zwart jouw poep is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:20:58 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71705436
Morretje, ik heb ook met een week of 6 gebeld geloof ik.
Er stond ook iets over op de site van de praktijk waar ik graag heen wilde. Mss kan je daar alvast even kijken?
En als je te vroeg bent dan vertellen ze je dat ook wel hoor.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:23:12 #117
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71705469
Nouja genoeg ideeen voor mijn doeken dus. Alhoewel ik idd niet geloof dat ik er een stuk of 10 nodig ga hebben.
Maar goed, straks liggen ze in ieder geval schoon in de kast, en dan zien we wel of ze van pas gaan komen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71705632
ca.ra wij gebruikte ze hier de eerste week als soort wikkelrokje(ik noemde het een wrap) omdat je het geworm niet hebt met broekjes en ze beter op temp. komen.

innepin zet hem op!!!
mama van 3 kids!
pi_71705750
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:18 schreef DuchessX het volgende:

Hupie hoe gaat het nu?
Met Innepin? geen idee ik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.

Met mij gaat alles best

Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71705783
Ik zag staan dat er een huup post was en al helemaal blij dat er nieuws was. Niet dus
pi_71705944
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef MamsX het volgende:
Ik zag staan dat er een huup post was en al helemaal blij dat er nieuws was. Niet dus

nenene hihi

sorry, garpje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71706014
Zo leuk! Zat net even te googlen op 'waterbevalling'. Kwam zo'n mooi, echt filmpje tegen. Heb gewoon een potje zitten huilen.

En op het eind van dat filmpje zie ik ook nog stomtoevallig mijn vk! (Ze staat links in het shotje waarin ze samen de baby vasthouden, degene zonder bril.)

Leuk zeg!

het filmpje btw.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:00 #123
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71706022
Ah arme Huup, nu mag je niet eens meer ego-posten...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:59:45 #124
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71706124
Ssserpente, wat een tranentrekker... dat kleine hompie mens

En ik zie geen drijvende poepjes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71706160
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Met Innepin? geen idee ik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom

Met mij gaat alles best

Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
tvp voor innepin
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:01:50 #126
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71706162
Serpente, en dat staat jou straks ook te wachten

Poppedein, wat klinkt dat leuk zeg!

Nou moe, we komen net van neefje's 1e verjaardag en omdat Devin's oom en tante niet op zijn verjaardag zijn geweest kreeg hij nu zijn kado pas. Een flapjesboek van Thomas de trein en zijn vriendjes. Hartstikke leuk, maar nu blijkt een van die treinen de naam te hebben die we voor baby hebben bedacht. En Devin's oudere neef, die alles van Thomas uit z'n hoofd kent riep gelijk dat die stom was
.... met gevoel voor drama....
pi_71706207
Goeiemiddag!

Innepin zet em op!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71706304
Oeeeh!!

update!
quote:
Vandaag gaat wel lukken ja vliezen zijn vanmorgen gebroken, helse rugweeen, nu goddelijke ruggeprik. 4 cm.
whopwhop go for it!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:10:10 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71706354
Yeeeehah, innepin is goed bezig en wordt vandaag nog mama
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:12:55 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71706421
Ruggeprikken roeleren Innepin
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71706444
HOera !!! Het zet door en goed ook ! Wat zal ze blij zijn met de ruggeprik !
pi_71706565
Innepin! succes!
pi_71706666
tvp voor innie, zet m op
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:35:50 #134
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71706892
Fijn dat er schot in zit innepin!

En mooi filmpje van die bevalling...
pi_71707122
Innepin gewoon al 4 cm!

Poppedein, wat lief van die babyshower

Serpente, wat een mooi filmpje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71707405
Wat gaat innepin goed.
pi_71707457
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ymme hopelijk helpen de staalpillen je een beetje; ik ben nog steeds heel blij dat k ervoor mocht kiezen om zonder te doen (hb= 6.5).

Oeh ik ben zo benieuwd hoe het bij Innepin gaat
Ik heb ze voor mijn zwangerschap ook al een paar keer gehad.
Ivm bloedarmoede en veel flauwvallen.

Ik heb ze nu ook gewoon echt nodig. Als ik opsta ben ik een half uurtje fit en daarna plomp ik weer in elkaar. Hele dagen aan het gapen gewoon. Wandelen/fietsen of elke andere vorm van beweging is een hel. Half uurtje en dan moet ik gaan zitten of liggen, omdat het dan zwart voor mijn ogen word.
Ik denk dat iedereen het anders ervaart. Dat ik een slechte weerstand enzo heb is ook een gegeven.

Maar ja, ik moet niet zeuren. Mag me gelukkig prijzen dat ik in verwachting ben.

@Innenpin, oh het gaat nu dus echt gebeuren. Leuk, spannend, super. Zet 'm op
pi_71707485
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef Troel het volgende:

[..]

wow 2 keer 200 mg zelfs?

Met mijn HB van 4,9 krijg ik 4 keer per dag 100 mg en ik neem de pillen verminderd op. Ik wil niet weten hoe zwart jouw poep is!
Uh ja, sorry.
Vk heeft het voorgeschreven. Ben zelf helaas geen arts.

En ik volg braaf de instructies op.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:09:19 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_71707530
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Uh ja, sorry.
Vk heeft het voorgeschreven. Ben zelf helaas geen arts.

En ik volg braaf de instructies op.
Ik ook niet hoor Maar als ik soms mijn ontlasting zie en hoe zwart dat is van die pillen enzo Heb je geen last van verstoppingen nog?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71707626
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Maar als ik soms mijn ontlasting zie en hoe zwart dat is van die pillen enzo Heb je geen last van verstoppingen nog?
Ben gisteravond pas begonnen met de pillen.
Dus zou het nog niet weten

En het scheelt dat ik weet hoe is het, om niet 'af ' te kunnen.
Het zal vast geen pretje worden, maar goed vezels eten enzo. Hopelijk voel ik mij straks gewoon stukken beter, dat is het belangrijkste. Als ik me goed voel, voelt het kind zich ook goed of zoiets
pi_71707634
Oh bah, het gaat hier weer over poep enzo
pi_71707870
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Met mij gaat alles best

Ik bedoelde jou Omdat je misselijk was

In 4cm!!!
#geen
pi_71707978
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik bedoelde jou Omdat je misselijk was
oh haha

nah gaat best hoor; het was meer zo'n misselijkheid waarbij je je afvraagt of het nou komt omdat je iets moet eten of omdat je maag van streek is zeg maar het was het eerste, niets aan de hand dus

@Ymme, ja ik ken het, ik heb chronisch een laag hb-gehalte, ook niet zwanger. Meestal schommel ik net om de 7 heen, heel soms laat k me wel ns van die pillen voorschrijven maar ik ben er niet zo happig op juist vanwege die bijwerkingen met je ontlasting dus ik heb nmlk echt totaal geen probleem met naar de wc gaan en daar prijs ik mezelf juist nu tijdens de zwangerschap heel erg gelukkig mee
vandaar dat ik heb geprobeerd om het zo lang mogelijk zonder die dingen uit te zingen en gelukkig mocht dat van de VK, die begreep mijn afweging dus das wel fijn

Vervelend dat je zo'n last hebt van zwart voor je ogen enzo, daar heb k maar sporadisch last van. Rottig. Hopelijk knap je snel wat op van de pillen.

(en @ alle f5-ers; nee ik heb geen nieuws nog over Innepin )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71708044
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

(en @ alle f5-ers; nee ik heb geen nieuws nog over Innepin )
Ja elke keer als jij post:

Ohoehhh zou 't Innepin, verse baby. Oh nee nog niet.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:38:20 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71708067
Ja, ik vind dat Huup niet meer zomaar voor de lol mag posten hier!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71708163
sorry

oh noes, doe k et weer

ik ga wel in de SC hangen dan, zo goed?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71708421
Oeh 4 cm.... langzaam maar gestaag gaat het de goeie kant op! Go Innepin, GO
pi_71708496
Yeahh 4 cm (en nu vast al meer!!)

wtf Troel een hb van 4.9! Ik google daar net op krijg ik een verhaal over een bloedtransfusie!!
Hopelijk werken de pillen snel Troel en Ymme!!

Ik vind het grappig dat mijn hb 6.9 was vorige week, en ik geen pillen hoef, terwijl ik vegetarisch eet en iedereen al vanaf het begin van de zwangerschap daarover zeurt whehhehe sorry, moest ff. Niet naar jullie toe hoor maar naar al die zeurpieten.

Ok ik heb de echofoto's (27w2d) eindelijk ingescanned
Dit zijn de leukste:

Deze is ook in 3d maar die was ze vergeten bruin te maken

Het kereltje ligt in een stuit met zijn voeten bij zijn hoofd en hij was druk op de navelstreng aan het sabbelen.

Ik wilde nog even sorry zeggen dat ik vaak zo weinig op anderen reageer, maar ik lees echt wel alles hoor! Ik vergeet alleen de namen steeds en dan zoek ik terug en dan ben ik weer vergeten wat ik op iemand anders wilde reageren enzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71708543
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:01 schreef Twinkly het volgende:
*echo*
Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heette Op mijn echo's stond daar altijd mijn naam
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71708586
Fijn dat Innepin al 4 cm heeft en nu vast meer. En een ruggeprik.
pi_71708616
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:04 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heette Op mijn echo's stond daar altijd mijn naam
vind je dat geen mooie naam dan muuuuuuhh

Owja, Poppedein, dat klinkt als een super leuk feestje!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71708648
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:07 schreef Twinkly het volgende:

[..]

vind je dat geen mooie naam dan muuuuuuhh

Owja, Poppedein, dat klinkt als een super leuk feestje!!
Over smaak valt niet te twisten hooguit apart.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:14:55 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71708725
Innepin, jaaaaa, je bent echt bezig meid!
Rugweeen zijn een bitch, maar lang leven drugs!
Oh meid, wat heerlijk, het zit er bijna op voor je!

Kersjes, wat een toeval van die naam zeg! Snel dat boek veel lezen de komende dagen en Devin aanpraten dat dat de tofste is van allemaal!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:24:51 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71708892
Mooie echo's Twinkly!
innepin, zet 'em op! Vandaag wordt je mama! en opeens voel ik een brok in mijn keel
Meiden met ijzergebrek, hopelijk voelen jullie je snel wat beter...
pi_71708958
Oh Ssserpente die bevalling is echt mooi wil jij ook in bad bevallen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71709119
Kersjes, die naam is zo gewend hoor! Niet druk om maken!

Twinkly, ik wil idd ook in bad bevallen. Het bad is al besteld! Ben zo benieuwd! Ook wel fijn voor N. dat ie zich dan nuttig kan maken. Hoorde 'm van de week zeggen dat ie 'bang' is er maar als een Janboerenpummel bij te staan.
pi_71709160
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, ik wil idd ook in bad bevallen. Het bad is al besteld! Ben zo benieuwd! Ook wel fijn voor N. dat ie zich dan nuttig kan maken. Hoorde 'm van de week zeggen dat ie 'bang' is er maar als een Janboerenpummel bij te staan.
Het lijkt me voor het kindje ook zo ontspannend, het gezichtje van het kindje op het filmpje was helemaal niet vertrokken in een grimas.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71709316
Mag ik vragen waarom je voor een badbevalling gaat Serpente? Wat is het 'voordeel' of het fijne daarvan? Of nou ja, wat jij je het voordeel/fijne, want je moet nog bevallen natuurlijk
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:59:50 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71709512
Even een innepin-vind-post
Ruggenprikken roeleren!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71709520
Twinkly wat een prachtige echo-foto's zeg... super mooi!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:18:44 #161
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71709885
Ik doe even snel héél hard en voor Innepin. Zet 'm op meid, je kan dit!!

En Twinkly, ik zag iets súpermoois voorbij komen.. Wat líef!

Ik moet er meteen weer vandoor dames, excuses, onverwachts etentje bij mijn tante! Tot later! (Blijf stiekum lurken vanaf mijn iphone voor Innepinnetje hoor )
3!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:28:24 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71710080
ff weer F5 ben zooo benieuwd naar Innepin dr beebje straks!!!

en ik heb ff met vriendlief rondje centrum gedaan en lekker veel koopjes gescoord!
(waaronder 3 shirtjes bij prenatal voor de vakantie...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71710239
Wat een mooie echo trouwens, Twinkly!

Eigenlijk de 'standaard voordelen', Pytt.

•Warm water werkt vaak ontspannend. En hoe meer je ontspant, hoe meer endorfine je lichaam aanmaakt. Dit is een soort natuurlijke pijnstiller en ervoor zorgt dat je de weeën beter op kunt vangen. Daardoor verloopt de ontsluiting sneller.
•In het water kun je erg makkelijk bewegen. Hierdoor is het zoeken van een andere houding minder zwaar dan buiten water.
•Meestal gaat een waterbevalling wat geleidelijker, waardoor je perineum ook geleidelijker oprekt. Het warme water zorgt er tevens voor dat je perineum wat soepeler wordt. Hierdoor is de kans op een ruptuur of een knip kleiner.
•Voor de partner is een waterbevalling vaak ook positief omdat deze zich nuttig kan maken. Het bad moet opgezet en gevuld worden en je partner kan mee in bad om jou te ondersteunen als je dat wilt. Bovendien heeft de partner ook meteen intens contact met de baby.
•Voor de baby is de overgang van de baarmoeder via het water naar de buitenwereld een rustigere overgang. Hierdoor zijn waterbaby’s als ze geboren worden over het algemeen vrij rustig. Soms huilen ze zelfs nauwelijks of niet.

Bron.

Da's dan ook het enige waarvan ik uit gaan gaan. Ben nog nooit 'droog' bevallen, dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Ben uberhaupt nog nooit bevallen, maar onder water lijkt me onspannender. Zowel voor mezelf als voor het kindje.
pi_71710460
Klinkt eigenlijk best heel relaxed Ssserpente... (niet dat ik het overweeg, maar wellicht een volgende keer.
pi_71710553
Innepin! Succes meid
pi_71710602
Innepin wordt mama vandaag!

Ok, bellen rond de 6 weken dus. Nog een weekje wachten..
@ BE, de enige praktijk hier heeft geen echte site, alleen een rijtje namen, adres en telefoonnummer..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71710690
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Morretje het volgende:
Je weet toch zichzellef.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:11:15 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71710754
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Morretje het volgende:

Ok, bellen rond de 6 weken dus. Nog een weekje wachten..
@ BE, de enige praktijk hier heeft geen echte site, alleen een rijtje namen, adres en telefoonnummer..
Ik heb gebeld de dag na mijn positieve test. Toen was ik dus 4 weken ofzo.
Gewoon bellen en zeggen wanneer je laatste menstruatiedatum was en dan geven zij wel aan wanneer ze de eerste afspraak met je willen plannen
bij mij was dat met 6 weken en ik ga nu elke 3 weken op controle

Die badbevalling ziet er heerlijk relaxed uit voor het kindje, maar ik moet er niet aan denken dat er nog een bad opgezet moet worden door . Als ik het ergens anders kon doen (waar je dus zo een bad in stapt) dan zou ik het meteen doen...
Serpente, ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren...

Is er hier eigenlijk iemand ooit bevallen op een baarkruk? (of overwogen om het te doen?)
pi_71710785
Innepin écht bezig nu zet m op!!
pi_71710863
Zet hem op Inne!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71711008
* Fannie kwam ff koekeloeren voor Innepin

Ooooeeehhhhh vanmiddag 4 cm , das al verder dan ik na 24 uur weeën (3 cm ).
Ik hoop dat je ondertussen een heel stuk verder bent

Je kan het!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:31:10 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71711156
Goed nieuws voor Innepin dus, joepie
Go girl
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71711461
Innepin, you go girl
pi_71711465
Heel erg veel succes Innepin!!!! Woeh, spannend!

*de rest lees ik vanavond even bij, nog effe druk op babykamer bezig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:50:29 #175
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71711514
Asy, ik wil graag op de baarkruk, dus daar kan ik je tzt (hopelijk) wat over mededelen. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het andere mensen bevallen is (no pun intended).
pi_71711601
zettemop Innie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71711756
Rocka, bedankt voor je vraag en Poppedein voor je antwoord, dat voel ik namelijk ook regelmatig. Weer een mysterie verklaard.
Alle meiden met een laag hb, succes! Ik kan me er niets bij voorstellen, heb juist altijd een hoog hb.
Ca.ra, ik heb de hoofdpijn in de gaten gehouden ja, want ik vond het zelf ook op het randje. Dus meteen aan manlief om een nekmassage gevraagd, daarna zei er iets krak en weg pijn. Er zat dus ergens effe iets klem.
Mijn vocht wordt trouwens wel ietsje minder nou, maar niet superveel ofzo. En ik heb nog wel een liter brandnetelthee-met-kaneel op. Plas me daardoor suf, maar zie het verschil niet echt helaas.
Verder vandaag mijn nesteldrang maar eens botgevierd op de tuin en gesnoeid (zittend op een stoel, het moet er stom uitgezien hebben). En ik vond dat mijn auto wel even schoner mocht. Na een moedige poging het met de hand te doen, toch maar effe door de wasstraat. Morgen alleen nog effe in de wax zetten, auto weet niet wat ie meemaakt, heb ik in zijn 5 jarige bestaan bij mij nog nooit gedaan. Waar zwanger zijn al niet goed voor is.

Innepin heel veel succes! Dat gaat helemaal goed komen vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71711777
Jaaaaaaaaaaa!!!!

smsje!:
quote:
Het is een MEISJE!
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochter

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71711796
Ja innepin en man, eindelijk daar is ze! Van harte met jullie dochter!
Lotte!
Noah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:08:31 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71711826

Jaaaaa ze is er Innepin's prinsesje!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71711835
innepin gefeliciteerd met jullie dochter
mama van 3 kids!
pi_71711846
JAAAAA!!!!!!!

Hoera een meisje

Innepin en gefeliciteerd
pi_71711847
JAAAA daar is ze EINDELIJK!!

Innepin en man gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:10:30 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71711855
Ohhhhh joepie ze is er!
Gefeliciteerd Innepin en man!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71711865
Oeh!! een róze jompel!!

Gefeliciteerd Innepin!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:11:01 #186
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_71711867
Innepin en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
No more games, no more drama...
pi_71711898
Innepin gefeliciteerd!
pi_71711901
Jaaaaaaaaaaa Innepin daar is ze eindelijk!! En een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71711922
Gefeliciteerd met jullie dochter, Innepin!
pi_71711923
man ik ben dr helemaal emo van zeg

*stuitert verder door t huis*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71711926
Jahahaha, eindelijk daar is ze dan! Hopelijk is alles goed gegaan, gefeliciteerd Innepin en man/vriend!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71711937
JEUJ!!!! Ze is er Innepin, ze is er echt!!! (wootwoot)
pi_71711973
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
man ik ben dr helemaal emo van zeg

*stuitert verder door t huis*
En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....
Kun je nagaan
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:18:05 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71711977
innepin van harte meid !!!

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties
Hiermee begon het;

En 9 maand later op 7-8-9 is dit het resultaat;
Onze Roy

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:18:37 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71711983
wat een schatje Bar,
hoe voel je je nu?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71711995
Ooh Bar wat een mooi mannetje is Roy
En wat kijkt hij tevreden en gelukkig in zijn wiegje .
rammel rammel!
pi_71712007
oh Bar, wat istie mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:20:23 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71712016
Innepin, van harte! een dochter!! goed gedaan ook van ska
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71712036
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....
Kun je nagaan

voor mn gevoel is dat echt nog mijlenver van mn veel te hoge enge bed weet je dat idioot eigk

Bar wat een dotje die handjes op die laatste foto!!

Oooooh ik ga me toch een partij te buiten aan de kraamkado's voor Innepins
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71712053
Roy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')