whopwhop go for it!!!quote:Vandaag gaat wel lukken javliezen zijn vanmorgen gebroken, helse rugweeen, nu goddelijke ruggeprik. 4 cm.
![]()
Ik heb ze voor mijn zwangerschap ook al een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ymme hopelijk helpen de staalpillen je een beetje; ik ben nog steeds heel blij dat k ervoor mocht kiezen om zonder te doen (hb= 6.5).
Oeh ik ben zo benieuwd hoe het bij Innepin gaat
Uh ja, sorry.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
wow 2 keer 200 mg zelfs?
Met mijn HB van 4,9krijg ik 4 keer per dag 100 mg en ik neem de pillen verminderd op. Ik wil niet weten hoe zwart jouw poep is!
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh ja, sorry.
Vk heeft het voorgeschreven. Ben zelf helaas geen arts.![]()
En ik volg braaf de instructies op.
Ben gisteravond pas begonnen met de pillen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar als ik soms mijn ontlasting zie en hoe zwart dat is van die pillen enzo
Heb je geen last van verstoppingen nog?
Ik bedoelde jouquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met Innepin? geen ideeik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.
Met mij gaat alles best
Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
oh hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouOmdat je misselijk was
Ja elke keer als jij post:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
(en @ alle f5-ers; nee ik heb geen nieuws nog over Innepin)
Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heettequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:01 schreef Twinkly het volgende:
*echo*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |