Minimaal 2cm vind ik, mag ook meer zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef DuchessX het volgende:
Innepin ik hoop dat je al lekker ligt te slapen inmiddels en dat je nu al op 2 cm zit...
klilnkt hoopvol!quote:"we beginnen 8-8 vol goede moed- sinds drie uur weetjes, weeen, vooral in de rug, aumaar pijn is fijn, er gebeurt iets! Inwendig onderzoek afwachten of t effect heeft."
Te lang open, hoezee!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:38 schreef huuphuup het volgende:
Innepin-update
dit keer met beter nieuws
[..]
klilnkt hoopvol!ik hoop dat het idd wat doet, die weeen.
Nou zij gaf ook wel aan dat ze het wel kon losmaken. Alleen je lijf past zich aan vanwege de zwangerschap dus met hetzelfde gemak zet je lijf zich na 10 min/uur/paar dagen weer vast (omdat het denkt dat dat beter is)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef mefke79 het volgende:
Asy, dus toch. Ik vond het al bekend klinken en het is dus hetzelfde verhaal als ik te horen kreeg in het begin van de zwangerschap. Maar de oplossing was wel anders, want mijn fysio van toen is ook manueel therapeut en ik ben dus letterlijk rechtgezet. Alles wat vast zat wordt dan los gehaald, doet een paar dagen flink zeer, maar ik kon er daarna weer weken tegen. Nu zou dat geen optie meer zijn omdat er niks meer vast zit, nou zit het gewoon te los. Hopelijk helpen je oefeningen!
Neuj, mijn heup knakt wel eens of mijn schouderblad springt weer op de goede plek, maar ik heb daar nooit zo bij stil gestaan. Voelt even 'onprettig' (niet pijnlijk) en dan is het weer oke.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef DuchessX het volgende:
Asy naar de fysio geweest...pff nou daar word je ook niet vrolijk van...hypermobiliteit...Heb je daar nooit iets van gemerkt? Ik hoop in ieder geval dat fysio je voor uit helpen kan.
31 wk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
kersjes, heel goed da je gevlucht bent! en fijn dat je m31w ingeleid gaat worden, mocht je zover komen, uiteraard
Ja, na mij, dus dat zag ik niet. Uiteraard wist ik wel dat dit een typfout moest zijn en was mijn verbazing meer bedoeld als 'joehoe, foutje!'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
pyttpytt, typfout... kersjes schreef zelf al 41wk.
Hahaha... ik vrees dat ik m op t moment erg snel onder tafel zou liggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:06 schreef Ssserpente het volgende:
Gezellig Poppedein! Wat voor stomme spelletjes bedoel je dan? Drankspelletjes?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, ik had nog een vraagje voor je als het effe mag. Dat gewurm down under levert soms echt pijnlijke langdurige steken in mijn plasbuis (denk ik) op en dat heb ik al weken. Is dat van indalen? Of is het wat anders (een blaasontsteking is dat in elk geval niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |