Oooooh Innepin, ik had je zo gegund dat het anders gelopen was en je nu al je baby had mogen vasthouden
Maar geef de moed niet op, morgen weer een kans! Hopelijk zul je nog goed kunnen rusten vannacht en kun je morgen uitgerust en wel beginnen met het op de wereld zetten van jullie kleine.
Bar en vriend, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Roy
Devin en ik hebben afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen. De opzichter van de bouw heeft me gister verteld dat ze in het asfalt zouden gaan slijpen vannacht en heeft me aangeraden elders dekking te zoeken, zodoende
Ben vandaag bij de gyn geweest en Incantrix: ik heb aan ons 2 gedacht en heb mijn bloeddruk onthouden
80/120 was de score. Kleintje is ingedaald nu.
Poppedein, ik heb het gehad over jouw voorstel en dat doen ze liever niet. Ze gaan wel 2 ab-giften doen, en zolang mogelijk wachten met het breken van mijn vliezen. Van een weeenstorm gaan ze voor het gemak maar even niet uit. Goed nieuws: ik zou op eigen verzoek wel eventueel met 41 weken kunnen worden ingeleid, hoef dit keer dus niet weer tot 42 weken door te sukkelen.
Kindje moet m inimaal 24 uur ter observatie worden gehouden (ze zei: "hou maar rekening met 48 uur, tenzij de kinderarts vindt dat hij langer moet blijven'

), maar ik mag er constant bijblijven en hij ligt dan bij mij op de kamer
Voor de rest zag ik mijlpalen, grappige situaties, vervelende en pijnlijke kwalen en

-momentjes langskomen...

voor iedereen!
.... met gevoel voor drama....