abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71704759
Innepin, wat een mooie dag om een kindje te krijgen! Nog een paar van deze:

Poppedein, wat een heerlijke verrassing! En fijn geen spelletjes maar lekker samen zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:53:13 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71704960
Cara, ik heb ze ook en de vorige keer wist ik niet wat ik er mee aan moest, maar nu ging ik zelf op zoek naar een molton voor in het wiegje omdat de kraam er de vorige keer een badstof hoes omheen deed bijw ijze van molton en dan een gewone hoes.
En die vierkante zachte dingen zijn dus idd moltons wrsch. Ik heb er nu eentje om het matrasje heen gevouwen en dan een gewone hoes eroverheen.

Maar... wat het ook nog zouden kunnen zijn, is flanellen luiers, die term heb ik ook wel eens voorbij zien komen maar daarvan weet ik dus echt niet wat je ermee zou moeten.
pi_71704969
Innepin Succes....

Wie vroeg mij hier nou welke pillen ik had gekregen voor mijn verlaagde HB waarde? (6,2).
Ik heb Ferrofumaraat sdz 200MG. En dan 2 per dag.
Hoop dat het snel z'n werk doet. Maar komt vast goed allemaal.

En wat heerlijk dat het afgekoelt is.
Van 24 graden in huis, naar 20,5 graden in huis
pi_71704994
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:09 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahaha... ik vrees dat ik m op t moment erg snel onder tafel zou liggen Ik las laatst iets over geblindoekt olvaritpotjesinhoud proeven en raden wat de combi is... ik hou niet zo van dat soort gevonden georganiseerde dingen ... gewoon gezellig samen, das t leukst!
Aah, dat soort spelletjes...

Wat drank betreft: ik heb mezelf vorige week een half portglaasje rose ingeschonken. Meer om te proeven dan om echt te drinken zeg maar. Pff, na twee slokken leken m'n armen al zo'n 20 kilo per stuk te wegen. En gezelliger werd iker ook niet van. Geen slokjes meer voor deze dame.

Was sowieso de eerste keer sinds in zwanger ben dat ik iets van alcohol in m'n mond had. Drinken jullie wel 'ns een wijntje oid?

Heb gister bij de natuurlvoedingswinkel frambozenbladthee gekocht. Dit zou de baarmoeder versterken en voorbereiden op de zwangerschap. "Het bevordert een onstpannen, gemakkelijke en snelle bevalling door de weeen te versterken. Daarbij verzacht het de pijn bij weeen en maakt het contracties effectiever.
Dit samentrekkende en stimulerende kruid versterkt de spieren van de baarmoeder en de bekken. Ook stimuleert het de productie van moedermelk. Het helpt de baarmoeder te herstellen van de bevalling als je het gebruikt in de maanden erna."

Baat het niet...
pi_71705083
Ca.ra, bij ons gebruikte de kraam ze om om Kobus heen te vouwen en dan zo in bed. Soort inbakeren maar dan ook niet want helemaal niet strak. Als je begrijpt wat ik bedoel. Om hem lekker warm te houden.
In de winter lijkt me dat ook heel lekker. Wij gebruiken ze nu niet echt meer. Soms als dekentje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:00:25 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71705099
Ja voor het wiegje kan ik me nog voorstellen dat het (net) past, maar voor het ledikantje al niet meer. Ik vind het zo frappant dat ik ze van twee kanten heb gekregen, dus ze zullen vast wel ergens nuttig voor zijn. Dat, of toentertijd stond er op alle kraamlijsten '4 flanellen doeken/luiers/watvoordingenhetdanookzijn' en hebben beide dames dat braaf aangeschaft. De ene heeft nu een zoontje van bijna 6, de ander is een dochter van een vriendin van mijn moeder, die tas met spullen is dus echt via-via gekomen. Maar volgens mij is haar oudste ook alweer iets van 8 of 10.
Ik kan nog wel eens aan die vriendin van me vragen waar zij die doeken nou voor gebruikte. Het is echt maf, ik stond me vanochtend zo'n n00b te voelen bij de wasmachine...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71705161
Cara, ze zaten ook in de doos die ik van mn moeder kreeg met oa hydrofiele doeken enzo. Ik gebruik ze in de wagen onder het overtrekje en in de wieg.
Maar zoveel als er in die doos zaten gebruik ik echt niet...
Fake it till you make it...
pi_71705173
Innepin, zet hem op, hopelijk hebben de weeën wat opgeleverd en zet t door vandaag
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:10:44 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71705273
@Innepin; zet hem op vandaag!
Fijn dat er eindelijk beweging in zit en er echt echt echt actie is.... heel veel succes en ik hoop dat je vandaag van je kleintje mag gaan genieten...

@Ca.ra; wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! heeeeeeerlijk!

@poppedein; wat tof van die suprise-babyshower! en het klinkt idd als een hele fijne avond!

Trekt het vocht bij jullie al weg, nu het weer wat koeler is buiten?? mijn enkels zijn al wel een beetje slanker....

ik heb ook lekker uitgeslapen (maar had natuurlijk ook een late dienst gister en uiteindelijk werd het heeeeeeel druk halverwege de avond...)
en ga nu lekker ff douchen en aankleden en vriendlief vragen om een leuke foto van mij te maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71705290
Ik vroeg me af wanneer jullie de verloskundige gebeld hebben.. Wie weet dat nog, hoe ver was je toen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:15:18 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71705340
Ca.Ra dat zijn molton luiers, die kun je oa onder het lakentje op je matras dekken onder de bips, zeg maar.
Ik heb ook een stapel, maar ik kan nou niet zeggen dat ik ze heel veel gebruik.

Morretje, toen ik 6 weken was heb ik gebeld. Bellen kan altijd toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71705350
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Cara, ik heb ze ook en de vorige keer wist ik niet wat ik er mee aan moest, maar nu ging ik zelf op zoek naar een molton voor in het wiegje omdat de kraam er de vorige keer een badstof hoes omheen deed bijw ijze van molton en dan een gewone hoes.
En die vierkante zachte dingen zijn dus idd moltons wrsch. Ik heb er nu eentje om het matrasje heen gevouwen en dan een gewone hoes eroverheen.

Maar... wat het ook nog zouden kunnen zijn, is flanellen luiers, die term heb ik ook wel eens voorbij zien komen maar daarvan weet ik dus echt niet wat je ermee zou moeten.
oh ik dacht ook aan flanellen luiers
die vierkante zachte dikke ja. Ik heb er maar gewoon 3 gehaald, stond op de uitzetlijst, geen idee wat ze ermee doen eigk
molton heb k gewoon los gekocht bij Hema in zo'n pak van twee, maar das echt gewoon een moltonhoes zoals je em zelf ook om je bed hebt zeg maar.

BJ hier geen vocht wat wegtrekt ghehe
ik voel nu wel dat ik lekgestoken ben vannacht, duurt even voordat t spul door t vocht heen is getrokken denk ik hele irritante plekken, onderkant van mn voeten en mn hielen enzo.

Ymme hopelijk helpen de staalpillen je een beetje; ik ben nog steeds heel blij dat k ervoor mocht kiezen om zonder te doen (hb= 6.5).

Oeh ik ben zo benieuwd hoe het bij Innepin gaat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71705382
Oeh Innepin!!!
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef DuchessX het volgende:
Oh mén wat voel ik me waardeloos! Hoofdpijn, slap, zweten als een otter en behoorlijke krampen in mijn buik (onregelmatig en niet lang aanhoudend maar wel pijnlijk!). Pffff dit hoort er dus allemaal bij
Ik heb nog steeds krampen, maar het hele pijnlijke van vannacht is er weer af. Nog steeds koppijn trouwens, ik ben maar weer veel aan het drinken Maar echt zo heftig als vannacht heeft het nog niet eerder gevoeld. Douchen was overigens geen opluchting. Maar goed, ben weer een aantal uur dichterbij mijn meisje Ik zal wel zien hoe het verder gaat.

Oh ja Ymme, dat was ik. Ik slik dezelfde pillen.

Poppedein wat een verrassing!!!

Hupie hoe gaat het nu?
#geen
pi_71705384
Kom op Innipin!!!

@ Morretje: Bij ons werd geadviseerd om bij 6 weken zwangerschap een verloskundige uit te zoeken en dan was de eerste afspraak in week 9.
Bij ons liep het net iets anders omdat ik na 5wkn 5dgn bloedingen kreeg, ik had toen nog geen verloskundige en heb toen in paniek de eerste de beste gebeld. Daar kon ik meteen (binnen een half uur) terecht voor een inwendige echo. Dusss, nadat we zo goed geholpen waren zijn we daar blijven plakken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:20:44 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_71705430
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:53 schreef ymme het volgende:
Innepin Succes....

Wie vroeg mij hier nou welke pillen ik had gekregen voor mijn verlaagde HB waarde? (6,2).
Ik heb Ferrofumaraat sdz 200MG. En dan 2 per dag.
Hoop dat het snel z'n werk doet. Maar komt vast goed allemaal.

En wat heerlijk dat het afgekoelt is.
Van 24 graden in huis, naar 20,5 graden in huis
wow 2 keer 200 mg zelfs?

Met mijn HB van 4,9 krijg ik 4 keer per dag 100 mg en ik neem de pillen verminderd op. Ik wil niet weten hoe zwart jouw poep is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:20:58 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71705436
Morretje, ik heb ook met een week of 6 gebeld geloof ik.
Er stond ook iets over op de site van de praktijk waar ik graag heen wilde. Mss kan je daar alvast even kijken?
En als je te vroeg bent dan vertellen ze je dat ook wel hoor.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:23:12 #117
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71705469
Nouja genoeg ideeen voor mijn doeken dus. Alhoewel ik idd niet geloof dat ik er een stuk of 10 nodig ga hebben.
Maar goed, straks liggen ze in ieder geval schoon in de kast, en dan zien we wel of ze van pas gaan komen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71705632
ca.ra wij gebruikte ze hier de eerste week als soort wikkelrokje(ik noemde het een wrap) omdat je het geworm niet hebt met broekjes en ze beter op temp. komen.

innepin zet hem op!!!
mama van 3 kids!
pi_71705750
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:18 schreef DuchessX het volgende:

Hupie hoe gaat het nu?
Met Innepin? geen idee ik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.

Met mij gaat alles best

Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71705783
Ik zag staan dat er een huup post was en al helemaal blij dat er nieuws was. Niet dus
pi_71705944
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef MamsX het volgende:
Ik zag staan dat er een huup post was en al helemaal blij dat er nieuws was. Niet dus

nenene hihi

sorry, garpje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71706014
Zo leuk! Zat net even te googlen op 'waterbevalling'. Kwam zo'n mooi, echt filmpje tegen. Heb gewoon een potje zitten huilen.

En op het eind van dat filmpje zie ik ook nog stomtoevallig mijn vk! (Ze staat links in het shotje waarin ze samen de baby vasthouden, degene zonder bril.)

Leuk zeg!

het filmpje btw.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:00 #123
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71706022
Ah arme Huup, nu mag je niet eens meer ego-posten...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:59:45 #124
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71706124
Ssserpente, wat een tranentrekker... dat kleine hompie mens

En ik zie geen drijvende poepjes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71706160
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Met Innepin? geen idee ik ben van et don't call us, we'll call you maar dan andersom
zolang ik geen nieuws heb ga ik er vanuit dat ze bezig is.

Met mij gaat alles best

Morretje hier heb ik ook rond de 6 weken gebeld. Eerste afspraak stond toen voor ehhh... 9 weken dacht ik ofzo.
tvp voor innepin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')