abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:57:58 #276
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71725261
Innepin van harte met de geboorte van jullie dochter Willow! Prachtige naam!

En Bar, wat een ventje....geniet ervan jullie!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 10:01:36 #277
5428 crew  miss_sly
pi_71725286
innepin, wat een mooie naam
Vandaag komen jullie naar huis dus? ben bneieuwd naar de foto's.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71725367
goodmorning
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:23:02 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71725471
Jouw beurt huup
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71725498
Bar en Bar-man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roy!

Innepin, eindelijk daar is ze! Willow, wat een mooie naam! Gefeliciteerd!!
pi_71725507
jah ich weiss...

eng
achja, we zien wel, t blijft een lijstje op internet natuurlijk
maar toch...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:37:41 #282
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71725607
in welk lijstje je ook staat..het komt als het komt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71725733
prachtige naam! ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 07:33 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, mooie naam hebben jullie de kleine meid gegeven!
Al was mijn eerste associatie wel direct die geweldige avonturenfilm uit de jaren '80 Die met al die lilliputters en een toen nog zeer aantrekkelijke Val Kilmer

Sidney op de helft! Ik hoop voor je dat er inderdaad niet nog 20 kilo aan komt
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...

Sidney!
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:49:52 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71725734
Ooooowww! Willow!! Wat mooi dat ze er nu eindelijk is, Innepin en lief, heel heel heel erg gefeliciteerd!! En wat een supermooie naam! Heel erg veel geluk!

Bar, wat een ontzettend mooi jongetje hebben jullie gekregen Heel erg lief, ontzettend leuk om jullie er zo gelukkig bij te zien

Asy, je moet echt eenbad huren omdat een gewoon bad niet geschikt is/te klein is om in te bevallen.. Ik wilde eigenlijk ook in bad bevallen, maar omdat mijn VK dat niet doet gaat dat niet (en ik wil liever geen andere omdat deze mij fijn begeleid met mijn angst voor de bevalling). Ik mag wel totaan het persen in bad blijven, dus dat wil ik heel graag, en bij het persen wil ik denk ik op de baarkruk. In het ziekenhuis waar ik wil bevallen hebben ze ook een speciaal bevalbad en er zijn meer ziekenhuizen die dat hebben, ik weet niet of je al zeker bent dat je thuis wil blijven?

Huuphuup, bovenaan nu! Dat lijkt me een spannende positie, doe je best als vaandeldraagster

Even een voor iedereen, heb nog niet bijgelezen. Heb het gisteren wel tot half 11 volgehouden bij mijn tante en heb bijna de hele familie mijn buik kunnen showen, dus die waren wel blij dat we er waren. Ik ook eigenlijk wel, zo heb ik iedereen weer ff gezien zonder moeite te hoeven doen
3!
pi_71725776
Oh Innepin, wat een mooie namen zeg, super! Ben ook erg benieuwd naar de foto's maar eerst moeten jullie maar lekker met zijn 3-tjes naar huis en genieten van elkaar!!!

Bar wat een heerlijk mooi ventje heb je gemaakt zeg!
pi_71725794
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef mijsje het volgende:
prachtige naam! ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
[..]
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...
Hiihi, ik ook
pi_71725797
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
En ik zag nog meer kandidaten die de baarkruk op hun lijstje hebben staan. Mij leek het ook een van de meer natuurlijke houdingen.
Maar ik moet wel bekennen: nadat ik gisteren tegen Serpente heb gezegd dat een badbevalling me zo'n gedoe lijkt maar wel prettig, heb ik nog even op youtube gezocht en daar een paar badbevallingen gezien waar ik dus gewoonweg emo van werd en nu wil ik misschien toch ook
Mag het eigenlijk ook in je eigen bad? Of moet je daarvoor een speciaal bad huren?
Ik heb het in elk geval ook allemaal even op het lijstje gezet om te vragen aan de VK
Willow! Daar is ze dan!

En wat Roy een mooi ventje Bar!

Een gewoon bad mag idd niet, Asy. Da's te krap. Ik vind dit een fijne site met een hoop goede info. Ook geven ze gratis infobijeenkomsten. En hier kun je een een overzichtelijke brochure uitprinten (voor ).
pi_71726120
Nijna was volgens mij ook in haar eigen bad bevallen, maar volgens mij was dat per ongeluk, en haalde ze haar bed niet meer...
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:22:29 #289
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71726308
Zo, ik hoop maar dat ik vandaag niet ga bevallen. Ben zo duf als een konijn en heb amper genoeg kracht om te praten, het kost me gewoon al moeite om samenhangende zinnen mijn mond uit te krijgen.
Gelukkig is M. thuis en kan ik lekker rustig aan doen.

Haha, ik voel me "zondag", alsof ik tot diep in de nacht ben uitgeweest en veel te veel gezopen heb
.... met gevoel voor drama....
pi_71726334
Bar en Innepin en partners: van harte gefeliciteerd
pi_71726599
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik voel me "zondag", alsof ik tot diep in de nacht ben uitgeweest en veel te veel gezopen heb
haha, zo voel ik me ook! ow, wacht, bij mij is het ook zo...
pi_71726648
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:53 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hiihi, ik ook
Als ik het goed heb komt het daar ook een beetje vandaan correct me if I'm wrong innie!
Je weet toch zichzellef.
pi_71726686
Innepin gefeliciteerd met je meisje , Willow, leuke naam
pi_71726773
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:53 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hiihi, ik ook
Ik ook Daarom vind ik het ook zo'n lieve naam, ik was altijd fan van haar omdat ze zo lief is

Ik vind een badbevalling steeds leuker klinken, ik ga die site doorspitten Ik weet nog niet waar ik wil bevallen, ik had besloten dat ik dat ging beslissen op het moment van de bevalling Maar als ik thuis in een bad wil bevallen moet ik nu toch echt knopen door gaan hakken geloof ik. Maar anders is een baarkruk ook goed
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71726971
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik ook Daarom vind ik het ook zo'n lieve naam, ik was altijd fan van haar omdat ze zo lief is

Ik vind een badbevalling steeds leuker klinken, ik ga die site doorspitten Ik weet nog niet waar ik wil bevallen, ik had besloten dat ik dat ging beslissen op het moment van de bevalling Maar als ik thuis in een bad wil bevallen moet ik nu toch echt knopen door gaan hakken geloof ik. Maar anders is een baarkruk ook goed
er zijn ook ziekenhuizen en kraamhotels waar badbevallingen een optie zijn he... ik weet niet hoe wijdverspreid die zijn want ik heb me er niet in verdiept verder maar ook in een ziekenhuis kan vaak best wel redelijk veel.

Misschien de moeite waard om dat uit te zoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:03:07 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71727173
Mijsje

Ik sprak gister een kennisje die op 9 september uitgerekend is van de 2e en er al helemaal van uit gaat dat ze elk moment zou kunnen gaan bevallen, ze is het helemaal zat. Die maakt het zich wel lastig hoor....
En bovendien ben ik eerst aan de beurt
Maar... wat hier betreft laat ik Huup graag voor gaan
Ben benieuwd naar je kleine meid!
pi_71727268
Anders ik wel Kers

Mn lief heeft net even tegen mn buik 'gepraat'
****** naam EEEETEN!!!

"ja schatje, je weet maar nooit, misschien helpt het "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:10:10 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71727328
Huup, hij kan 'r ook proberen te lokken met een rammelaartje ofzo
Misschien werkt het wel!
pi_71727387
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Huup, hij kan 'r ook proberen te lokken met een rammelaartje ofzo
Misschien werkt het wel!
als ze op mij lijkt moet chocolade-ijs de truuk doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:13:28 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71727400
Hopelijk komt Innepin snel thuis zodat ze foto's kan posten van Willow, ben zo benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')