vind je dat geen mooie naam danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Koekeloere Wichmond heetteOp mijn echo's stond daar altijd mijn naam
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
vind je dat geen mooie naam danmuuuuuuhh
Owja, Poppedein, dat klinkt als een super leuk feestje!!
Het lijkt me voor het kindje ook zo ontspannend, het gezichtje van het kindje op het filmpje was helemaal niet vertrokken in een grimas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, ik wil idd ook in bad bevallen. Het bad is al besteld! Ben zo benieuwd! Ook wel fijn voor N. dat ie zich dan nuttig kan maken. Hoorde 'm van de week zeggen dat ie 'bang' is er maar als een Janboerenpummel bij te staan.
Ik heb gebeld de dag na mijn positieve test. Toen was ik dus 4 weken ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Morretje het volgende:Innepin wordt mama vandaag!
![]()
![]()
Ok, bellen rond de 6 weken dus. Nog een weekje wachten..![]()
@ BE, de enige praktijk hier heeft geen echte site, alleen een rijtje namen, adres en telefoonnummer..
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochterquote:Het is een MEISJE!
En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
man ik ben dr helemaal emo van zeg![]()
![]()
![]()
*stuitert verder door t huis*
voor mn gevoel is dat echt nog mijlenver van mn veel te hoge enge bed weet je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
En binnenkort heb je gewoon zélf je mini meisje vast....![]()
Kun je nagaan![]()
fijn!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:23 schreef _Bar_ het volgende:
@Ynske ik voel me de enorm rijk weeren buiten dat gaat alles gewoon super.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
verdere details volgen ongetwijfeld nog. Voor nu, van harte gefeliciteerd Innepin en D. met jullie dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
smsje!:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
wel, huup, nu mag je voor je eigengaan sms'en
Ik wil graag op de baarkruk bevallen als dat mogelijk is, het lijkt mij de meest natuurlijke houding om in te persen. Maar ik vind een onderwaterbevalling ook wel heel erg fijn klinken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef Asyniur het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand ooit bevallen op een baarkruk? (of overwogen om het te doen?)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Innepin![]()
![]()
Een meisje
Gefeliciteerd!
Bar wat een prachtig jongetje heb je daar
[ afbeelding ] Huupje staat bovenaan [ afbeelding ]
Ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef DuchessX het volgende:
Willow RikaWat een aparte naam zeg! En een flinke meid al. Nog een nachtje en dan lekker samen naar huis Innie!!!
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:33 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, mooie naam hebben jullie de kleine meid gegeven!
Al was mijn eerste associatie wel direct die geweldige avonturenfilm uit de jaren '80Die met al die lilliputters en een toen nog zeer aantrekkelijke Val Kilmer
![]()
Sidney op de helft! Ik hoop voor je dat er inderdaad niet nog 20 kilo aan komt
Hiihi, ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef mijsje het volgende:
prachtige naam!ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
[..]
Ik moest denken aan Buffy the vampire slayer van jaren terug... die vriendin heette ook Willow...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
En ik zag nog meer kandidaten die de baarkruk op hun lijstje hebben staan. Mij leek het ook een van de meer natuurlijke houdingen.
Maar ik moet wel bekennen: nadat ik gisteren tegen Serpente heb gezegd dat een badbevalling me zo'n gedoe lijkt maar wel prettig, heb ik nog even op youtube gezocht en daar een paar badbevallingen gezien waar ik dus gewoonweg emo van werd en nu wil ik misschien toch ook![]()
Mag het eigenlijk ook in je eigen bad? Of moet je daarvoor een speciaal bad huren?
Ik heb het in elk geval ook allemaal even op het lijstje gezet om te vragen aan de VK
haha, zo voel ik me ook! ow, wacht, bij mij is het ook zo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik voel me "zondag", alsof ik tot diep in de nacht ben uitgeweest en veel te veel gezopen heb
Als ik het goed heb komt het daar ook een beetje vandaanquote:
Ik ookquote:
er zijn ook ziekenhuizen en kraamhotels waar badbevallingen een optie zijn he... ik weet niet hoe wijdverspreid die zijn want ik heb me er niet in verdiept verderquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ookDaarom vind ik het ook zo'n lieve naam, ik was altijd fan van haar omdat ze zo lief is
Ik vind een badbevalling steeds leuker klinken, ik ga die site doorspittenIk weet nog niet waar ik wil bevallen, ik had besloten dat ik dat ging beslissen op het moment van de bevalling
Maar als ik thuis in een bad wil bevallen moet ik nu toch echt knopen door gaan hakken geloof ik. Maar anders is een baarkruk ook goed
als ze op mij lijkt moet chocolade-ijs de truuk doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Huup, hij kan 'r ook proberen te lokken met een rammelaartje ofzo![]()
Misschien werkt het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |