Ja wat.quote:
Je bent gewoon een prutser.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Dan moet je ze er goed opzetten. Oftewel de zijkanten wat meer naar binnen zodat ie niet terug schiet. Ik heb een raam dat in het midden rond zijn as draait en naar binnen en binten opengaat en het werkt geweldig met een horquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Ik wou dat ik jou was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik geen hor. Muggen steken mij namelijk nooit.
Karma, vannacht, bij jou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Gewoon een dag niet mezelf was. Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was.quote:
quote:
Hoe moeten muggen dat nou weten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.
Ik was eerder.quote:
Die ruiken dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moeten muggen dat nou weten?
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
Hoi
BB, LS, WD, 4ebe,siniti, Bp en samson.
quote:
IQMquote:
Haha, er staat "goede kwaliteit".quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Public enemies![]()
Christian bale![]()
Michael mann
Johnny Depp![]()
John Dillinger![]()
Ik heet echt Samson, retard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Het zweetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Depp is mij te overschatquote:
Mwoaaaaahhhh!quote:
Één van de betere acteurs vandaag de dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Depp is mij te overschat![]()
Wel een goeie acteur natuurlijk
Moaaah gertje echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Heul niet, dat is Zac Efron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Zat je op een Christelijke basisschool?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer op de basisschool een bijbelfiguur noemen en toen zei ik ipv simson samson...
Waar?quote:
Rotterdam, Funkie House. Ik probeer het wel aan de overkant daar.quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewis
Ja en op een chrrrrrristelijke middelbare schoolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zat je op een Christelijke basisschool?
pro deo?quote:
Funkie House?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam, Funkie House. Ik probeer het wel aan de overkant daar.
Uitzuigers zijn het !quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en op een chrrrrrristelijke middelbare school![]()
Kerstafsluiting,
TEH HORROR.
(Je werd namelijk gecontroleerd bij de fietsenstalling, dus je kon niet wegsneaken).
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zat op een van oorsprong christelijke basis- en middelbare school. Maar zo'n 50-70% was moslim
Kan toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_%28persoon%29quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer op de basisschool een bijbelfiguur noemen en toen zei ik ipv simson samson...
Hoax!quote:ENORM GRAANKUNSTWERK GESPOT
De redactie van de Coen en Sander show kreeg een mailtje van luchtfotograaf Joop die een enorme graan'cirkel' heeft ontdekt en op de gevoelige plaat heeft gezet. Het enorme kunstwerk is te zien bij Goes.
Joop heeft zoiets nog nooit gezien. Om aan te geven hoe groot hij is heeft hij rechtsonder stadion De Kuip op ware grote in de foto gemonteerd. Check:
(PS dit is geen truc, maar een echt kunstwerk!)
Het was bij ons zelfs mogelijk bijles Turks of Marokkaans te nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Handig.
In de schilderswijk staat ook een christelijke basisschool, maar ik durf te wedden dat het een zwarte school is, met een compleet ander geloof.
Dat ziet er gefotosoept uit, ik kan dit zien aan de pixels en het feit dat ik aardig wat fotosoeps heb gezien in mijn tijd.quote:
Andersom dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_%28persoon%29
Ik geloof dat je zelfs examen kan doen in het Arabisch (en Friesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was bij ons zelfs mogelijk bijles Turks of Marokkaans te nemen
Samson is gewoon goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Andersom dus.
Het moest Simson zijn en ik zei Samson (als in: tv hond).
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul niet, dat is Zac Efron.
[ afbeelding ]
Ja dat kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zelfs examen kan doen in het Arabisch (en Fries)
Foto van je zusjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Samson is gewoon goed!
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson
En je dacht niet van.. kom laat ik eens een cursus Arabisch volgen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kankwam ik achter toen ik m'n vakkenpakket op moest geven voor de universiteit
!
Aangeduid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Dan was het dus geen blunder...
Maar goed, deze bijbelse figuur wordt meestal met Simson aangeduidt.
Dat weet ik, ja. Zo dom ben ik namelijk ook weer niet...quote:
Ik zat te twijfelenquote:
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf maar over een jaar of 7.
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubos
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd je een beetje nat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.
[..]
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakje!
Nou, wel iets meer dan een beetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, wel iets meer dan een beetje [ afbeelding ]!
Dit gaat overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Oké!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
Bt, kom eens online?Je moet me geruststellen...
Het gaat hier niet eens over ons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doetquote:
Ik ben kankervrolijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben kankervrolijk![]()
Ik ben toch niet aangenomen
Nee dan zou het zo moeten gaan:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef iszinloos het volgende:
Ik geloof er niks van. Evangeline Lilly is een excuus, om met elkaar te flirten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dan zou het zo moeten gaan:
IQM zullen we een trio doen met Evangeline? Zie je het voor je
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
I came.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Ksst.quote:
fapfapfapquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Wel goed doable:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
Wat een slechte actrice is dat kind toch.
En haar stem is echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ze ziet er weer goed uit.
En ik ben niet echt fan van d'r bikini, maar toch: witte bikini's.
You Are Using Ad Block Plus or some other advert blocking software!quote:
Kloptquote:
Wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis iets heel belangrijks volgens mij
Vrouwelijke?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
http://www.wieowie.nl/
Is te erg.![]()
Ik word er bang van! Net bewegende beelden van een klb sc' er gevonden.
Wie? NG?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
Is te erg.![]()
Hersenen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte niet waar het hier over gaat. Ik mis iets cruciaals
Mwha, dat zegt niet zo veel, zo vond ik, op mijn hyvesprofiel na, alleen maar zooi van andere.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
Is te erg.![]()
BTquote:
Pics!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik, best goed ook nog voor zulke oude
quote:
Ken de serie niet eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Vroeger ook niet? Ze was toen het enige leuke op tv...
Duurde ff, maar uiteindelijk is het dan zo ver.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You crossed the line. In mijn topic.
Ik ben schattig als ik dat uitleg dus shut up. En ik wil hier en in andere topics liever geen linkjes terug zien van dat filmpje, bedankt.quote:
Hier!quote:
Pics van die poster?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heet dat zo? Wat een kuttitel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik die hebkomt uit 't meidenmagazine ofzo
!
Dan maak je er even een foto van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik die hebkomt uit 't meidenmagazine ofzo
!
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik had vroeger trouwens ook posters van Britney en Avril op mijn kamer.
Nee.quote:
Welnee.quote:
quote:
Nee meneer voor jou.quote:Nee.
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee.
Maar hoezo kom jij tot deze conclusie?
PAPZAK!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet stiekem altijd lachen om het woord dikzak [ afbeelding ]. Ik noem m'n kind later ook Dick zak.
Boeiend. Die lui vinden alles al dik wat niet overeenkomt met de gephotoshopte wijven waar ze op fappen of van die anorexia wijven waar de botjes van rammelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Hahaha ik lees het netquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Is je achternaam zak dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet stiekem altijd lachen om het woord dikzak [ afbeelding ]. Ik noem m'n kind later ook Dick zak.
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik lees het netbelachelijk. Ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar op die ene foto die je hebt waar je half op staat zie je er heel slank uit.
kut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken maar ik vond 'm te slecht!
In Allure's fotoboek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met iemand die Zak heet. Logisch.
Of Kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.quote:
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte niet waar het hier over gaat. Ik mis iets cruciaals
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Oh het is Scorp[AM]. Die leeft in z'n eigen wereldje, dat is zielig om die uit te lachen en z'n bubbel kapot te prikken.
Je zei "kanker".quote:
Of poep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Kanker Zakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.
Naja roddels niet, maar het is wat je zegt, hij heeft op alles en iedereen commentaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.quote:
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of poep.
Wie waat waar ik hiermee op doel mag het zeggen.
500 Zotheidpunten voor het juiste antwoord.
Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.
Wie is Breezergothic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is het nu wel weer voor ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
Each and every man under my command owes me one hundred Nazi scalps... and I want my scalps!
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.
Weer een nieuw ras?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMMMMM HMMMMMMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.quote:
Een soort gothic die breezer is met een poedel-vriend.quote:
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.
And besides, het gaat erom of je het antwoord weet.
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.
Inderdaad, HIMYM is leuker.quote:
Nederlanders en sparen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Hoezo, Beetee?quote:
Ik zei dat helemaal niet ....quote:
Ik zoek dat nummer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.
Die mailing heb ik dan schijnbaar gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Dat is een belediging voor pantoffeldiertjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?
Hoezo? Verven is toch leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil morgen mijn kamer verven? Je krijgt een euro van me dan.
Klopt, het was ook een toekomstquote.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei dat helemaal niet ....
DEAL!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil morgen mijn kamer verven? Je krijgt een euro van me dan.
*Gooit MacBook uit het raam.quote:
Bijelkaar? Echt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederlanders en sparen...![]()
Mijn moeder heeft een reistas bijelkaar gescharreld.
Manhoer!quote:
IN GEEN MILJOEN JAARquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, het was ook een toekomstquote.
[..]
[..]
Hooowkayquote:
Nee, ik ben daar heel slecht inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Verven is toch leuk!Kun je beter zelf doen!
Ik ben heul geen manhoer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Manhoer!
Wanneer ga je nou met het groot dictee meedoen?
Dat je dat "Friendsquote:
Zodat ik jou kan zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hooowkay. Vanwaar dat je het zo graag wilt verven
?
Hij hoopt achteraf waarschijnlijk nog iets anders te kunnen witten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hooowkay. Vanwaar dat je het zo graag wilt verven
?
Ach je moet er wel een beetje gevoel voor hebben. Bij mij ging het in het begin ook niet goed hoor.quote:Nee, ik ben daar heel slecht in. Niet dat ik er nou bergen ervaring mee heb, maar ik voel het al aan m'n water.
Ja, rightquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Hij hoopt achteraf waarschijnlijk nog iets anders te kunnen witten.
Nou goed, we zien het welquote:Ach je moet er wel een beetje gevoel voor hebben. Bij mij ging het in het begin ook niet goed hoor.
Mooie film.quote:
Ik was ook nog best goed, had ik niet verwacht. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right.
[..]
Nou goed, we zien het wel. Het zal wel meevallen, ik ben vast een natuurtalent
.
Dat herinner ik mij nog wel hoor. Allemaal Hutu en Tutsi's grappen vertellen op de basisschool!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het maar 15 jaar geleden is...
Ja dat deed ik ook op de peuterschool toen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat herinner ik mij nog wel hoor. Allemaal Hutu en Tutsi's grappen vertellen op de basisschool!
Jij flost je tanden met het toompje van BP.quote:
Nee. En je weet niet eens wie BP is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij flost je tanden met het toompje van BP.
Zie! Gewoon een beetje zelfvertrouwen hebben. Als je begint merk je het vanzelf wel en als je het fout doet ga je er gewoon met het schuurapparaat eroverheen, als het is gedroogd tenminste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was ook nog best goed, had ik niet verwacht. Zo moeilijk is het niet hoor.
quote:
Iets over geen piano meer kunnen spelen omdat de Tutsi's op waren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook op de peuterschool toen.
Dat doet er dan ook niet toe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En je weet niet eens wie BP is.
Die kan ik me ook nog vaag herinneren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets over geen piano meer kunnen spelen omdat de Tutsi's op waren.
Het zal ook wel meevallen I guessquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was ook nog best goed, had ik niet verwacht. Zo moeilijk is het niet hoor.
Ik moest hier aan denken.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken.![]()
My body is a movie
And your penis is the star
Whehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets over geen piano meer kunnen spelen omdat de Tutsi's op waren.
Wd, mag ik je huren?quote:
In welk hoekje ben jij te vinden?quote:
In Gent zag ik een videotheek die een sectie "waar gebeurd" had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk hoekje ben jij te vinden?
Laat maar, ik download je wel.quote:
Stonden er geen labeltjes bij? New York, Los Angeles...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
[..]
In Gent zag ik een videotheek die een sectie "waar gebeurd" had.Waar gebeurd?
Actie drama. Ik ben Bonnie Parker in Bonnie and Clyde 1967.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk hoekje ben jij te vinden?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
[..]
In Gent zag ik een videotheek die een sectie "waar gebeurd" had.Waar gebeurd?
Hmm, i had je in de erotiek sectie gezocht... weliswaar ook als Bonnie Parker, maar dan niet Bonnie & Clyde uit 1967.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Actie drama. Ik ben Bonnie Parker in Bonnie and Clyde 1967.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Dus van bijvoorbeeld de Da Vinci Code hebben ze erg veel exemplaren.
Leg hem uit, wil je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Dus van bijvoorbeeld de Da Vinci Code hebben ze erg veel exemplaren.
Gelukkig, zelfs IQM snapt hem niet.quote:
Mocht je willen, klootzak. Gewoon bij de actie zoeken, al betwijfel ik of ze hem nog hebben liggen, het is al een oud exemplaar voor een film.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, i had je in de erotiek sectie gezocht... weliswaar ook als Bonnie Parker, maar dan niet Bonnie & Clyde uit 1967.
Wel verdraaid. Beetje respect voor oude mensen ja?quote:
Uit het verleden ja, nu niet meer. Je bent een aantal jaren te laat.quote:Gewoon bij de actie zoeken, al betwijfel ik of ze hem nog hebben liggen, het is al een oud exemplaar voor een film.
Misdadigers, voornamelijk overvallers, uit het verleden zijn allemaal helden. Ik word ook een bankovervalster, who's in?
Ohjaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Die speelt zich af op meerdere plaatsen.
Hij blijft matig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Die speelt zich af op meerdere plaatsen.
Als ik 20 ben en aan mijn top criminele carrière begin, ben ik op mijn 25ste nummer 1 gezochte crimineel en dus beroemd en dus een legende.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel verdraaid. Beetje respect voor oude mensen ja?
[..]
Uit het verleden ja, nu niet meer. Je bent een aantal jaren te laat.
[..]
Ohja
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 20 ben en aan mijn top criminele carrière begin, ben ik op mijn 25ste nummer 1 gezochte crimineel en dus beroemd en dus een legende.
Ja nou, en m'n vriendin is Megan Fox.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 20 ben en aan mijn top criminele carrière begin, ben ik op mijn 25ste nummer 1 gezochte crimineel en dus beroemd en dus een legende.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks gezocht, je wordt dan binnen een uur al gevonden, opgepakt en in de cel gegooid, zodat niemand je naam meer zal onthouden.
Vetklep, luister dit eens voor een mooi accentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben toch niet alleen. Ik heb mensen nodig. Jack "Bullet Fast" Almond, Jane "Unknown Face" Joe, [insert klassiek Amerikaanse dames naam], [insert nog zo'n naam tussenvoegsel achternaam].quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks gezocht, je wordt dan binnen een uur al gevonden, opgepakt en in de cel gegooid, zodat niemand je naam meer zal onthouden.
quote:
Nou, ik wil je wel helpen, als ik 's avonds met je naar bed mag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet alleen. Ik heb mensen nodig. Jack "Bullet Fast" Almond, Jane "Unknown Face" Joe, [insert klassiek Amerikaanse dames naam], [insert nog zo'n naam tussenvoegsel achternaam].
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[insert nog zo'n naam tussenvoegsel achternaam].
Bobby "Wicked Wanker" Bquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik wil je wel helpen, als ik 's avonds met je naar bed mag.
En dan ben je Bobby wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik wil je wel helpen, als ik 's avonds met je naar bed mag.
Ik moet nog lachen ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vetklep, luister dit eens voor een mooi accent
Het gefrituurde-ei
quote:
Het moet indruk maken maar ook geil zijn tot op zekere hoogte.quote:
Ik heb helemaal geen ggggrrrquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet nog lachen ook. Ik hoorde wel een GGGGrr ertussen door
.
Nee, Bobby Wie klinkt te Aziatisch. Dat wat IQM zei.quote:
Daar heb ik m'n uiterlijk voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het moet indruk maken maar ook geil zijn tot op zekere hoogte.
Bobby "Frenulum Face" Bquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het moet indruk maken maar ook geil zijn tot op zekere hoogte.
Nee, niet dat wat IQM zei. Anders krijg je niks van de 8 miljoen die we binnen gaan halen van de posttrein.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Bobby Wie klinkt te Aziatisch. Dat wat IQM zei.
Bobby ''Spleetoog'' Loempia.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Bobby Wie klinkt te Aziatisch. Dat wat IQM zei.
Jawel, ik hoorde hem minstens 1 keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ggggrrr
Als je het lief vraagt zal ik nog een stukje inzingen en online zetten zodat je het kan horen!
Dat hoeft ook niet. Geld maakt niet gelukkig. Seks met jou wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet dat wat IQM zei. Anders krijg je niks van de 8 miljoen die we binnen gaan halen van de posttrein.
Ik krijg wel IQM trekjes trouwens.quote:
Het maakt geen indruk.quote:
Zeg Ananas, is een criminele carrière niks voor jou?quote:
Heuyquote:
Ja, hoor. Alles wat jij zegt of vindt is zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het maakt geen indruk.
Charles Arthur "Pretty Boy" Floyd
John "Red" Hamilton
James "Oklahoma Jack" Clark
Simpel en maakt indruk.
Ik wil eerst dat je een pakkende naam hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Geld maakt niet gelukkig. Seks met jou wel.
quote:
Zie ik eruit als een Turk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg Ananas, is een criminele carrière niks voor jou?
Ik pak jou wel, dat vind ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat je een pakkende naam hebt.
Dat waren topcriminelen, even voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoor. Alles wat jij zegt of vindt is zo.
Euh... ja?quote:
The ananasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh... ja?
The Pineapple is wel een goede boeven naam.
JA.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh... ja?
The Pineapple is wel een goede boeven naam.
So? Rechtvaardigt dat iets?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat waren topcriminelen, even voor de duidelijkheid.
Alsof ik daar op dat moment tijd of aandacht voor heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar niet romantisch gaat doen.
True.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik daar op dat moment tijd of aandacht voor heb.
Het is simpel, het pakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
So? Rechtvaardigt dat iets?
Ik vind 'Red' nou niet echt indruk maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |