Ja wat.quote:
Je bent gewoon een prutser.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Dan moet je ze er goed opzetten. Oftewel de zijkanten wat meer naar binnen zodat ie niet terug schiet. Ik heb een raam dat in het midden rond zijn as draait en naar binnen en binten opengaat en het werkt geweldig met een horquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Ik wou dat ik jou was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik geen hor. Muggen steken mij namelijk nooit.
Karma, vannacht, bij jou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Gewoon een dag niet mezelf was. Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was.quote:
quote:
Hoe moeten muggen dat nou weten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.
Ik was eerder.quote:
Die ruiken dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moeten muggen dat nou weten?
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
Hoi
BB, LS, WD, 4ebe,siniti, Bp en samson.
quote:
IQMquote:
Haha, er staat "goede kwaliteit".quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Public enemies![]()
Christian bale![]()
Michael mann
Johnny Depp![]()
John Dillinger![]()
Ik heet echt Samson, retard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Het zweetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Depp is mij te overschatquote:
Mwoaaaaahhhh!quote:
Één van de betere acteurs vandaag de dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Depp is mij te overschat![]()
Wel een goeie acteur natuurlijk
Moaaah gertje echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Heul niet, dat is Zac Efron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Zat je op een Christelijke basisschool?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer op de basisschool een bijbelfiguur noemen en toen zei ik ipv simson samson...
Waar?quote:
Rotterdam, Funkie House. Ik probeer het wel aan de overkant daar.quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewis
Ja en op een chrrrrrristelijke middelbare schoolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zat je op een Christelijke basisschool?
pro deo?quote:
Funkie House?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam, Funkie House. Ik probeer het wel aan de overkant daar.
Uitzuigers zijn het !quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en op een chrrrrrristelijke middelbare school![]()
Kerstafsluiting,
TEH HORROR.
(Je werd namelijk gecontroleerd bij de fietsenstalling, dus je kon niet wegsneaken).
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zat op een van oorsprong christelijke basis- en middelbare school. Maar zo'n 50-70% was moslim
Kan toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_%28persoon%29quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer op de basisschool een bijbelfiguur noemen en toen zei ik ipv simson samson...
Hoax!quote:ENORM GRAANKUNSTWERK GESPOT
De redactie van de Coen en Sander show kreeg een mailtje van luchtfotograaf Joop die een enorme graan'cirkel' heeft ontdekt en op de gevoelige plaat heeft gezet. Het enorme kunstwerk is te zien bij Goes.
Joop heeft zoiets nog nooit gezien. Om aan te geven hoe groot hij is heeft hij rechtsonder stadion De Kuip op ware grote in de foto gemonteerd. Check:
(PS dit is geen truc, maar een echt kunstwerk!)
Het was bij ons zelfs mogelijk bijles Turks of Marokkaans te nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Handig.
In de schilderswijk staat ook een christelijke basisschool, maar ik durf te wedden dat het een zwarte school is, met een compleet ander geloof.
Dat ziet er gefotosoept uit, ik kan dit zien aan de pixels en het feit dat ik aardig wat fotosoeps heb gezien in mijn tijd.quote:
Andersom dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_%28persoon%29
Ik geloof dat je zelfs examen kan doen in het Arabisch (en Friesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was bij ons zelfs mogelijk bijles Turks of Marokkaans te nemen
Samson is gewoon goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Andersom dus.
Het moest Simson zijn en ik zei Samson (als in: tv hond).
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul niet, dat is Zac Efron.
[ afbeelding ]
Ja dat kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zelfs examen kan doen in het Arabisch (en Fries)
Foto van je zusjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Samson is gewoon goed!
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson
En je dacht niet van.. kom laat ik eens een cursus Arabisch volgen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kankwam ik achter toen ik m'n vakkenpakket op moest geven voor de universiteit
!
Aangeduid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Dan was het dus geen blunder...
Maar goed, deze bijbelse figuur wordt meestal met Simson aangeduidt.
Dat weet ik, ja. Zo dom ben ik namelijk ook weer niet...quote:
Ik zat te twijfelenquote:
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf maar over een jaar of 7.
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubos
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd je een beetje nat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.
[..]
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakje!
Nou, wel iets meer dan een beetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, wel iets meer dan een beetje [ afbeelding ]!
Dit gaat overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Oké!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
Bt, kom eens online?Je moet me geruststellen...
Het gaat hier niet eens over ons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doetquote:
Ik ben kankervrolijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben kankervrolijk![]()
Ik ben toch niet aangenomen
Nee dan zou het zo moeten gaan:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef iszinloos het volgende:
Ik geloof er niks van. Evangeline Lilly is een excuus, om met elkaar te flirten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dan zou het zo moeten gaan:
IQM zullen we een trio doen met Evangeline? Zie je het voor je
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
I came.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |