Ja wat.quote:
Je bent gewoon een prutser.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Dan moet je ze er goed opzetten. Oftewel de zijkanten wat meer naar binnen zodat ie niet terug schiet. Ik heb een raam dat in het midden rond zijn as draait en naar binnen en binten opengaat en het werkt geweldig met een horquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo fucking onthandig, die dingen schieten altijd terug bij mij
Ik wou dat ik jou was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik geen hor. Muggen steken mij namelijk nooit.
Karma, vannacht, bij jou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Gewoon een dag niet mezelf was. Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was.quote:
quote:
Hoe moeten muggen dat nou weten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geen maagd meer bent.
Ik was eerder.quote:
Die ruiken dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moeten muggen dat nou weten?
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef iszinloos het volgende:
Hoi
BB, LS, WD, 4ebe,siniti, Bp en samson.
quote:
IQMquote:
Haha, er staat "goede kwaliteit".quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Public enemies![]()
Christian bale![]()
Michael mann
Johnny Depp![]()
John Dillinger![]()
Ik heet echt Samson, retard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Het zweetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden verspreiden een maagdelijkheidsgeurtje.
Depp is mij te overschatquote:
Mwoaaaaahhhh!quote:
Één van de betere acteurs vandaag de dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Depp is mij te overschat![]()
Wel een goeie acteur natuurlijk
Moaaah gertje echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM![]()
Zo heet hij niet echt , maar hij beweerde eerst dat het zijn naam is en wil zijn echt naam niet noemen.
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Heul niet, dat is Zac Efron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één van de betere acteurs vandaag de dag
Zat je op een Christelijke basisschool?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest een keer op de basisschool een bijbelfiguur noemen en toen zei ik ipv simson samson...
Waar?quote:
Rotterdam, Funkie House. Ik probeer het wel aan de overkant daar.quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Bale, Wes Studi en Daniel Day-lewis
Ja en op een chrrrrrristelijke middelbare schoolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zat je op een Christelijke basisschool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |