Ik zat te twijfelenquote:
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf maar over een jaar of 7.
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ok laat dan maar zitten, ik ben nou ook weer geen Marcel roubos
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd je een beetje nat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie dat is, sorry.
[..]
Hihi, ik zag toen ik aan het typen was nog net d'r tieten boven m'n reageervakje!
Nou, wel iets meer dan een beetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je een beetje nat? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, wel iets meer dan een beetje [ afbeelding ]!
Dit gaat overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Oké!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
Bt, kom eens online?Je moet me geruststellen...
Het gaat hier niet eens over ons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Bt kan je die jonge niet gewoon een keertje suf neuken. Dan hoeven we niet steeds naar jullie uitingen van seksuele frustratie te luisteren.
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doetquote:
Ik ben kankervrolijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je dan maar wel lief tegen de mensen doet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben kankervrolijk![]()
Ik ben toch niet aangenomen
Nee dan zou het zo moeten gaan:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef iszinloos het volgende:
Ik geloof er niks van. Evangeline Lilly is een excuus, om met elkaar te flirten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dan zou het zo moeten gaan:
IQM zullen we een trio doen met Evangeline? Zie je het voor je
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
I came.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |