Boeiend. Die lui vinden alles al dik wat niet overeenkomt met de gephotoshopte wijven waar ze op fappen of van die anorexia wijven waar de botjes van rammelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Hahaha ik lees het netquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Is je achternaam zak dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet stiekem altijd lachen om het woord dikzak [ afbeelding ]. Ik noem m'n kind later ook Dick zak.
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik lees het netbelachelijk. Ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar op die ene foto die je hebt waar je half op staat zie je er heel slank uit.
kut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken maar ik vond 'm te slecht!
In Allure's fotoboek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met iemand die Zak heet. Logisch.
Of Kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.quote:
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte niet waar het hier over gaat. Ik mis iets cruciaals
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Oh het is Scorp[AM]. Die leeft in z'n eigen wereldje, dat is zielig om die uit te lachen en z'n bubbel kapot te prikken.
Je zei "kanker".quote:
Of poep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Kanker Zakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.
Naja roddels niet, maar het is wat je zegt, hij heeft op alles en iedereen commentaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.quote:
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of poep.
Wie waat waar ik hiermee op doel mag het zeggen.
500 Zotheidpunten voor het juiste antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |