Ksst.quote:
fapfapfapquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dan zou het zo moeten gaan:
IQM zullen we een trio doen met Evangeline? Zie je het voor je
jouw heerlijke stijve lul in haar natte kutje, mijn warme tong die zacht doch wellustig over jouw lippen strijkt
?
Wel goed doable:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
Wat een slechte actrice is dat kind toch.
En haar stem is echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ze ziet er weer goed uit.
En ik ben niet echt fan van d'r bikini, maar toch: witte bikini's.
You Are Using Ad Block Plus or some other advert blocking software!quote:
Kloptquote:
Wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis iets heel belangrijks volgens mij
Vrouwelijke?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
http://www.wieowie.nl/
Is te erg.![]()
Ik word er bang van! Net bewegende beelden van een klb sc' er gevonden.
Wie? NG?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
Is te erg.![]()
Hersenen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte niet waar het hier over gaat. Ik mis iets cruciaals
Mwha, dat zegt niet zo veel, zo vond ik, op mijn hyvesprofiel na, alleen maar zooi van andere.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef iszinloos het volgende:
Is te erg.![]()
BTquote:
Pics!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik, best goed ook nog voor zulke oude
quote:
Ken de serie niet eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Vroeger ook niet? Ze was toen het enige leuke op tv...
Duurde ff, maar uiteindelijk is het dan zo ver.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You crossed the line. In mijn topic.
Ik ben schattig als ik dat uitleg dus shut up. En ik wil hier en in andere topics liever geen linkjes terug zien van dat filmpje, bedankt.quote:
Hier!quote:
Pics van die poster?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n zusje heeft een poster van hem boven haar bed.
Heet dat zo? Wat een kuttitel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik die hebkomt uit 't meidenmagazine ofzo
!
Dan maak je er even een foto van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik die hebkomt uit 't meidenmagazine ofzo
!
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik had vroeger trouwens ook posters van Britney en Avril op mijn kamer.
Nee.quote:
Welnee.quote:
quote:
Nee meneer voor jou.quote:Nee.
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee.
Maar hoezo kom jij tot deze conclusie?
PAPZAK!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet stiekem altijd lachen om het woord dikzak [ afbeelding ]. Ik noem m'n kind later ook Dick zak.
Boeiend. Die lui vinden alles al dik wat niet overeenkomt met de gephotoshopte wijven waar ze op fappen of van die anorexia wijven waar de botjes van rammelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Hahaha ik lees het netquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n fokker noemt mij dikzak. Oke, I admit! Ik heb geen maatje 34
. Maar ik ben ook geen vetrol
.
Is je achternaam zak dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet stiekem altijd lachen om het woord dikzak [ afbeelding ]. Ik noem m'n kind later ook Dick zak.
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik lees het netbelachelijk. Ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar op die ene foto die je hebt waar je half op staat zie je er heel slank uit.
kut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken maar ik vond 'm te slecht!
In Allure's fotoboek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Link? Dan ga ik hem even uitlachen.
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met iemand die Zak heet. Logisch.
Of Kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.quote:
Ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte niet waar het hier over gaat. Ik mis iets cruciaals
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Oh het is Scorp[AM]. Die leeft in z'n eigen wereldje, dat is zielig om die uit te lachen en z'n bubbel kapot te prikken.
Je zei "kanker".quote:
Of poep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit! Mijn achternaam is Zak. Zullen we ons andere zoontje Kloot noemen dan?
Kanker Zakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hey joh, maar daar hoef je niet perse Zak voor te heten, jij kan overal wel kanker voorzetten.
Naja roddels niet, maar het is wat je zegt, hij heeft op alles en iedereen commentaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei, heb je roddels over hem? Hij heeft altijd kritiek op andere vrouwen. Als hij nou eerst ff z'n neus laat verbouwen, dan heeft ie misschien recht van spreken.
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.quote:
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of poep.
Wie waat waar ik hiermee op doel mag het zeggen.
500 Zotheidpunten voor het juiste antwoord.
Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.
Wie is Breezergothic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is het nu wel weer voor ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
Each and every man under my command owes me one hundred Nazi scalps... and I want my scalps!
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.
Weer een nieuw ras?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMMMMM HMMMMMMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.quote:
Een soort gothic die breezer is met een poedel-vriend.quote:
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.
And besides, het gaat erom of je het antwoord weet.
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.
Inderdaad, HIMYM is leuker.quote:
Nederlanders en sparen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Hoezo, Beetee?quote:
Ik zei dat helemaal niet ....quote:
Ik zoek dat nummer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.
Die mailing heb ik dan schijnbaar gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Dat is een belediging voor pantoffeldiertjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?
Hoezo? Verven is toch leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil morgen mijn kamer verven? Je krijgt een euro van me dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |