Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar meeten met Breezergothic.
Wie is Breezergothic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is het nu wel weer voor ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Of Plak! Snappie? Van plakzak!!1!1!1111!!EINZ!
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
Each and every man under my command owes me one hundred Nazi scalps... and I want my scalps!
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb al dagdag en Mirre punten, daar hoef ik geen Zotheid punten bij.
Weer een nieuw ras?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMMMMM HMMMMMMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is alleen maar vanwege die boeken ja.
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.quote:
Een soort gothic die breezer is met een poedel-vriend.quote:
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dagdagpunten zijn niet meer geldig.
And besides, het gaat erom of je het antwoord weet.
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders had ik nooit van haar bestaan geweten.
Inderdaad, HIMYM is leuker.quote:
Nederlanders en sparen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Hoezo, Beetee?quote:
Ik zei dat helemaal niet ....quote:
Ik zoek dat nummer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
We're gonna be doing one thing and one thing only... killing Nazis.
Die mailing heb ik dan schijnbaar gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alle dagdagpunten omgewisseld voor Mirre punten, die zijn nog wel geldig. Maar dat had je voor 31 juli moeten regelen.
Dat is een belediging voor pantoffeldiertjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij behoort tot de categorie: pantoffeldiertjes?
Hoezo? Verven is toch leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil morgen mijn kamer verven? Je krijgt een euro van me dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |