Klopt, het was ook een toekomstquote.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei dat helemaal niet ....
DEAL!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil morgen mijn kamer verven? Je krijgt een euro van me dan.
*Gooit MacBook uit het raam.quote:
Bijelkaar? Echt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederlanders en sparen...![]()
Mijn moeder heeft een reistas bijelkaar gescharreld.
Manhoer!quote:
IN GEEN MILJOEN JAARquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, het was ook een toekomstquote.
[..]
[..]
Hooowkayquote:
Nee, ik ben daar heel slecht inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Verven is toch leuk!Kun je beter zelf doen!
Ik ben heul geen manhoer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Manhoer!
Wanneer ga je nou met het groot dictee meedoen?
Dat je dat "Friendsquote:
Zodat ik jou kan zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hooowkay. Vanwaar dat je het zo graag wilt verven
?
Hij hoopt achteraf waarschijnlijk nog iets anders te kunnen witten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hooowkay. Vanwaar dat je het zo graag wilt verven
?
Ach je moet er wel een beetje gevoel voor hebben. Bij mij ging het in het begin ook niet goed hoor.quote:Nee, ik ben daar heel slecht in. Niet dat ik er nou bergen ervaring mee heb, maar ik voel het al aan m'n water.
Ja, rightquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Hij hoopt achteraf waarschijnlijk nog iets anders te kunnen witten.
Nou goed, we zien het welquote:Ach je moet er wel een beetje gevoel voor hebben. Bij mij ging het in het begin ook niet goed hoor.
Mooie film.quote:
Ik was ook nog best goed, had ik niet verwacht. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right.
[..]
Nou goed, we zien het wel. Het zal wel meevallen, ik ben vast een natuurtalent
.
Dat herinner ik mij nog wel hoor. Allemaal Hutu en Tutsi's grappen vertellen op de basisschool!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het maar 15 jaar geleden is...
Ja dat deed ik ook op de peuterschool toen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat herinner ik mij nog wel hoor. Allemaal Hutu en Tutsi's grappen vertellen op de basisschool!
Jij flost je tanden met het toompje van BP.quote:
Nee. En je weet niet eens wie BP is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij flost je tanden met het toompje van BP.
Zie! Gewoon een beetje zelfvertrouwen hebben. Als je begint merk je het vanzelf wel en als je het fout doet ga je er gewoon met het schuurapparaat eroverheen, als het is gedroogd tenminste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was ook nog best goed, had ik niet verwacht. Zo moeilijk is het niet hoor.
quote:
Iets over geen piano meer kunnen spelen omdat de Tutsi's op waren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook op de peuterschool toen.
Dat doet er dan ook niet toe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En je weet niet eens wie BP is.
Die kan ik me ook nog vaag herinneren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets over geen piano meer kunnen spelen omdat de Tutsi's op waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |