quote:Rafael Nadal arrived at Dorval airport just as Wednesday night turned into Thursday morning, and was testing out the stadium court at the Rogers Cup around dinnertime Thursday.
As for his great rival, Roger Federer, there still was no definite word as of late Thursday, even though tournament director Eugene Lapierre was checking his Blackberry like clockwork.
After watching Nadal practice for nearly two hours Thursday one thing's for sure: the Rafa fans will see this week could be a shadow of the Rafa they're used to.
Hopefully a lot of it was jet lag, general stiffness after a long flight from his hometown of Manacor, Mallorca.
He didn't look very good and he wasn't pushing it.
Nadal's coach and uncle, Toni Nadal, isn't with him. He used surrogate coach Francisco Roig as a hitting partner.
For the first hour and half, it was mostly forehands, a few backhands. Even after an hour, Nadal was still spraying the ball all over the place.
If he asked Roig once, he asked him a hundred times: Was it out?
Most often, it was.
Or it was in the net.
He was getting pretty aggravated about it, too, although there were no racquets tossed in anger.
Nadal did not test his battered knees Thursday, which were not taped. He moved more than two steps to hit a ball maybe two dozen times in all. When he did, he looked awkward - particularly when he was practicing returning serves on the deuce side of the court, moving towards his right to hit a backhand.
A couple of times, he grabbed those sore knees.
Until last week, there was doubt that Nadal would show up for this tournament - his first since a surprising loss to Swede Robin Soderling at the French Open more than two months ago.
He didn't grant any interviews Thursday. But in an interview on Spanish television last week, he waffled about whether he would be here; clearly, even though he was only practicing with Uncle Toni, it wasn't going too well.
Three days ago, Toni Nadal said on Spanish radio that Nadal would show, but warned not to expect much. "It's another thing to know what standard he will be at. I imagine he won't be in very good condition." he said. "He has been training but without really pushing it very much. To see what form he's in we'll have to see how he copes in a proper match."
On his website Thursday, Nadal said that he was basically starting from scratch, and that the tournaments in Canada and the U.S. would be "very complicated."
He also said that for nearly two months, he had been undergoing five hours of treatment every day.
All that doesn't sound too promising, does it?
But the main thing is that he's here. You know the competitor in him won't allow anything less than full effort.
It will be a challenge, because as a Masters 1000 event, the level at the Rogers Cup is extremely high. Nadal could get someone like Lleyton Hewitt, or rising American Sam Querrey, or the hot Tommy Haas, or the huge-serving Ivo Karlovic in his very first match.
The radio silence from Federer, meanwhile, is a little curious.
He's been cagey all season about what tournaments he would miss because of the birth of what turned out to be twin girls.
Most of that was because he didn't want to reveal the due date; and, as it turned out, the girls came early.
He surely has to know by now whether he's going to jump on a plane to Montreal this weekend. It's not exactly a decision you make on short notice - especially because he's due in Cincinnati the following week for another tournament; it's not just a quick hop and then back home to the wife and babies.
Federer has until this afternoon to officially pull out; the draw is set for 3 p.m. But his agent told Lapierre he would let him know Thursday.
Meanwhile, defending Montreal champion Novak Djokovic was out practicing Thursrday - twice. Several of the other top players were also on the practice courts, including Frenchmen Gilles Simon and Gael Monfils, and Croatia's Marin Cilic
We'll see how Nadal looks Friday, when he hits the practice courts again.
Onbruikbaar traag ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef Szura het volgende:
Ligt het aan mij of is die site tering sloom
Dubbel is niet zo zwaar, 2 setjes en misschien nog een tiebreakje. Wat wedstrijdritme op doen. Lijkt me geen slecht plan. Met die partner wint hij toch hoogstens 1 wedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom speelt Nadal dubbels?? Het lijkt me dat je zo weinig mogelijk uren op de baan wil staan.. Niet jezelf nog extra belasten. Balgevoel en ritme moet je maar opdoen op de training..
Het lijkt me niet dat Federer ze zal horen 's nachts. Die zullen wel op een andere kamer of iets slapen zodat hij er geen last van heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:55 schreef APK het volgende:
Ik ben benieuwd of papa Federer een beetje uitgeslapen is.
Jammer maar was wel enigszins te verwachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling heeft zich trouwens teruggetrokken.
Ja echt een WTA-partijquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is Mathieu aan het doen? 7-5 0-6 en nu *4-0 in de 3e set tegen GG-L!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet. Deze mannen zitten ongeveer op hetzelfde niveau. Had beide kanten op gekundquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef danusz1986 het volgende:
Melzer eruit tegen Hanescu. Ook een kleine verassing!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Waar kan ik de OOP van vandaag vinden? De officiële site is bij mijn enorm traag.
Was in de dubbel.quote:
Vetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
Er komen weer spelers op de baan!
Djoko onder andere.
En 4-6 Djoko, beetje te voorspelbaar eigenlijk altijd die potjes met de grote mannen tegen de koekenbakkers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
*2-0 Polansky.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
Polansky staat toch wel een heerlijke partij te spelen hoor
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:07 schreef wimderon het volgende:
Nadal gaat zo dubbelen op het BN-court. Staat die BN voor bilnaad?
Zullen we vanavond zien hequote:
Is het vandaag de bedoeling om je postcount op te krikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef danusz1986 het volgende:
Het gaat toch nog goedkomen met JWT!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Mayer had nog geluk dat Verdasco hem niet bagelde in de eerste, hij kreeg namelijk setpoint tegen op zijn eigen servicequote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Is het vandaag de bedoeling om je postcount op te krikken? Mijn god, wat een berg nutteloze posts zeg
!
net als gister tegen lopez toen stond hij ook 5-0 40-30 voor maar werd toch nog 6-1.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Mayer had nog geluk dat Verdasco hem niet bagelde in de eerste, hij kreeg namelijk setpoint tegen op zijn eigen service
Ben je gek! Tuurlijk mag je hier kletsen, maar het leek even op 'ik zie weer iets, ik plaats er iets over', gewoon wat minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef danusz1986 het volgende:
Owkey als jullie het zo zien! Dan post k alleen nog maar voor de XL game!!
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Is het vandaag de bedoeling om je postcount op te krikken? Mijn god, wat een berg nutteloze posts zeg
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Big Brother is watching?quote:
01.00u.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan ze eens verder?
Nu alleen maar wat dubbelpotjes bezig
Lekker is dat, ik wil Nadal-Ferrer kijkenquote:
Dat kan. Om 01.00uquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik wil Nadal-Ferrer kijken
Ik ben voor een mooie wedstrijd ten eerste, en ik heb inderdaad dan liever dat Ferrer wintquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn duidelijk voor Ferrer of niet?
maakt mij niet zo heelveel uit wie er wint, maar 8 BPquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:
Als je de commentaren leest zou je denken van niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:
Heel vreemd jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:55 schreef TheGeneral het volgende:
Er lijkt niets aan de hand, hoewel hij tijdens de change overs wat behandling kreeg. Maar tijdens het tennissen zag ik niet echt iets.. En ineens uit het niets geeft hij op en is hij weg..
lijkt er wel op dat haas de wedstrijd niet uit gaat spelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Om vervolgens zelf ook maar te kappen. Het zou wat zijn.
Dat hangt denk ik van de tiebreak af, ik neem aan dat die er komt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt er wel op dat haas niet de wedstrijd uit gaat spelen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik van de tiebreak af, ik neem aan dat die er komt.
Als ie hem wint zie ik hem doorspelen, bij verlies geeft ie op
Ssst, ik heb wat goed voorspeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was ook niet heel lastig om te voorspellen
Bedankt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
De OOP voor morgen
http://www.atpworldtour.com/posting/2009/421/op.pdf
Ik blijf het maar raar vinden, het leek net of hij er gewoon geen zin in hadquote:"Ik heb last van mijn linkerknie en kan niet meer spelen", vertelde hij de stoelscheidsrechter. "Ik sukkel al met mijn knie sinds Wimbledon en heb behandeling nodig."
"Ik denk niet dat het heel erg is. Volgende week zal ik wel weer kunnen spelen", zei Ferrer achteraf.
Ik las:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik blijf het maar raar vinden, het leek net of hij er gewoon geen zin in had
Hij wint nog wel denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Del Potro wel erg struggling zeg, gaat niet goedkomen.
Hij loopt er ook weer bij of hij de griep heeft, slecht voor je hart om op die slungel te wedden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Del Potro schakelt zichzelf alleen uit als hij zoveel fouten blijft maken.
had een typo in staan dus ging ie naar de verkeerde site. probeer het nog eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef danusz1986 het volgende:
Jah dat is een probleem als k die site open krijg k de site maaar 1 seconde later meteen een waarschuwing scherm. Er staat dan "kan een schending van browserbeveiliging veroorzake'n'' dus daar doe k niks meer mee!
Unibet heeft 'em wel, zelfde stream die Betfair normaal gebruikt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef danusz1986 het volgende:
Bij betfair kan k de wedstrijd niet zien! Wie heeft er een goede stream gevonden met engels commetaar?
Ik dacht dat je begrepen had dat dit geen MSN is? Handel daar dan ook naar.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je begrepen had dat dit geen MSN is? Handel daar dan ook naar.
En ik is ik, niet k.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef danusz1986 het volgende:
Wat speelt Murray goed zeg! K zeg grote favoriet voor de titel!
eensch, ik zie hem ook als titelfavoriet....wellicht dat federer het hem moeilijk kan makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef danusz1986 het volgende:
Wat speelt Murray goed zeg! K zeg grote favoriet voor de titel!
Dat Federer het hem moeilijk kan maken? Federer is de nummer 1 van de wereld en heeft net twee grandslamtoernooien achter elkaar gewonnen, zijn laatste drie toernooien op rij en heeft een winning streak van 20 wedstrijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef sven23456 het volgende:
[..]
eensch, ik zie hem ook als titelfavoriet....wellicht dat federer het hem moeilijk kan maken
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Federer het hem moeilijk kan maken? Federer is de nummer 1 van de wereld en heeft net twee grandslamtoernooien achter elkaar gewonnen, zijn laatste drie toernooien op rij en heeft een winning streak van 20 wedstrijden.
Murray is eigenlijk altijd heel moeilijk te verslaan voor eigenlijk iedereen, behalve op gravel in iets mindere mate. Murray tot titelfavoriet te bombarderen is niet bepaald rocket science.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegeven
ja heb je gelijk in....op gravel en op grandslams is hij wel nog vaak erg kwetsbaar..en daar geeft de ervaring van roger de doorslagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray is eigenlijk altijd heel moeilijk te verslaan voor eigenlijk iedereen, behalve op gravel in iets mindere mate. Murray tot titelfavoriet te bombarderen is niet bepaald rocket science.
Jammer dat Nalbandian niet meedoet, die had het de heren nog knap lastig kunnen makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef TubewayDigital het volgende:
murray en fed zijn beide titelkandidaten. Valt weinig over te discusieren lijkt mij
nee dat maken jullie ervan...het ging mij erom dat ik murray iets hoger aansla dan federer dit tournooiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef TubewayDigital het volgende:
murray en fed zijn beide titelkandidaten. Valt weinig over te discusieren lijkt mij
dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef TheGeneral het volgende:
In een BO3 zou ik Murray iets hoger in schatten als Fed. Hoewel het er aan ligt welke Fed komt opdagen en hoe graag hij het wil. In een BO5 schat ik Federer een stuk hoger in.
Ja, maar Federer toch ook?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegeven
federer is ook zeker in goeie vorm....maar dat heeft murray vaak niet ervan weerhouden hem toch te pakken in een BO3...naja we gaan het zien, het wordt weer heel spannend hopelijkquote:
Als het erom gaat wie er liever wil winnen denk ik dat Federer wint. Lijkt me dat hij wel een keer revanche wil nemen na vier verliespartijen op rij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:43 schreef sven23456 het volgende:
[..]
federer is ook zeker in goeie vorm....maar dat heeft murray vaak niet ervan weerhouden hem toch te pakken in een BO3...naja we gaan het zien, het wordt weer heel spannend hopelijk
Nou ja, na winst in Madrid, Parijs en London denk ik dat het hem weinig boeit als hij hier verliest. Liever in New york winnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het erom gaat wie er liever wil winnen denk ik dat Federer wint. Lijkt me dat hij wel een keer revanche wil nemen na vier verliespartijen op rij.
tenisch gezien had ik nog gelijk ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
gok op 7-6 7-6 voor roddick
Ik wist voor ik het topic opende al dat je post zo ging zijn, dat is wel erg of niet?quote:
Ik denk dat het erg zou zijn als je dat niet had kunnen voorspellen. Ik ben standaard aanwezig met m'n "Vamos Rafa" posts. Je hoeft dan ook niet hoog opgeleid te zijn om dat te kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist voor ik het topic opende al dat je post zo ging zijn, dat is wel erg of niet?
Gisteren telde niet, eens kijken wat Rafa echt kan.
hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa slaat voor het begin van de wedstrijd nog even het gravel onder z'n schoenen vandaan!![]()
Zal het er nog op zitten van RG?![]()
Sluiten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef sven23456 het volgende:
[..]
hahaben ook benieuwd wat Nadal kan, wat moet de tenniswereld toch zonder hem
Op zichzelf mee eens, maar zal hij het niet belangrijk vinden om revanche te nemen tegen Murray?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, na winst in Madrid, Parijs en London denk ik dat het hem weinig boeit als hij hier verliest. Liever in New york winnen.
Hij heeft gezegd dat de aankomende 2 toernooien zal zien tot wat hij in staat is (kwa lichaam). Hij zal zich 100% focussen op US Open en als het moet rustiger aandoen bij deze 2 MS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op zichzelf mee eens, maar zal hij het niet belangrijk vinden om revanche te nemen tegen Murray?
Heb je het nu over Federer of over Nadal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat de aankomende 2 toernooien zal zien tot wat hij in staat is (kwa lichaam). Hij zal zich 100% focussen op US Open en als het moet rustiger aandoen bij deze 2 MS.
Hij heeft het over Nadal, terwijl het overduidelijk over Federer gingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je het nu over Federer of over Nadal?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het over Nadal, terwijl het overduidelijk over Federer ging.
ja wat dat betreft mooi dat hij deze vast klant kan behoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Fuentes kan inderdaad zijn deuren sluiten als Nadal ermee kapt!
Dat Petzschner nog drie games heeft gewonnen vind ik een wonder. Wat een drama dit zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wat staat Petzschner te doen echt. ballen die stuiteren voor het net enzo. 6-3 *1-0 Rafa, te saai om te kijken.
schandelijke vertoning ditquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Petzschner nog drie games heeft gewonnen vind ik een wonder. Wat een drama dit zeg.
haha.....sja petzschner is het niet gewend om te spelen tegen een speler die met zoveel spin alle ballen speelt.....petzschner zal wel achteraf verklaren dat het een slechte match up wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
En hij staat 'gewoon' 45e op de ranglijst. Hij heeft denk ik niet zo'n zin, omdat 'ie toch weet dat 'ie eraf gaat. Ik denk dat 80% van de punten een forehand van die mof in het net is
.
Petzschner is dan ook niet representatief. Dat is gewoon kansloos beuken en kijken waar het schip strandt. Een van de spelers die bijna al hun punten op ultrasnelle ondergronden pakken. Niet zo gek ook als je hem ziet spelen. Als het dan een keer goed valt, gaat het, zeker op snelle ondergronden, ook snel. Als die finaleplaats van Wenen er dadelijk afvalt staat hij niet eens meer in de top-100. Je gaat ook niet zeggen dat Blake onterecht zo hoog staat als hij weer eens kansloos verliest op gravel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef Colplay het volgende:
Pff net stukjes van Nadal gezien, maar wat is het tennis onder de top toch slecht zeg. Zo'n Petzchner staat gewoon in de top 50![]()
Toch is dit voor Nadal geen voordeel denk ik zo'n start van het toernooi, want in de volgende rondes is de tegenstand natuurlijk wel een paar klasses beter en dan zal hij pas voor het eerst echt getest gaan worden.
Maar van een speler die van snelle ondergronden houdt verwacht je meer op hardcourt dan dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Petzschner is dan ook niet representatief. Dat is gewoon kansloos beuken en kijken waar het schip strandt. Een van de spelers die bijna al hun punten op ultrasnelle ondergronden pakken. Niet zo gek ook als je hem ziet spelen. Als het dan een keer goed valt, gaat het, zeker op snelle ondergronden, ook snel. Als die finaleplaats van Wenen er dadelijk afvalt staat hij niet eens meer in de top-100. Je gaat ook niet zeggen dat Blake onterecht zo hoog staat als hij weer eens kansloos verliest op gravel.
de kans dat dat zou gebeuren is natuurlijk wel flink gestegen doordat vroeger de top 8 geen byes in de 1e ronde hadden..maar wel supervetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:44 schreef Federer-fan het volgende:
En voor het eerst sinds 1973 staat de top 8 in de kwartfinale van een ATP-toernooi of GS.![]()
Ja, het verbaast me eigenlijk dat het niet gewoon 6-0 6-0 was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar van een speler die van snelle ondergronden houdt verwacht je meer op hardcourt dan dit.
En het is niet eens dat hij kansloos verliest, maar de manier waarop. 19 onnodige fouten in de eerste set, waarvan minimaal de helft ongeveer een meter uit was of onderin het net kwam. Het is niet de nederlaag, maar de manier waarop. Dat was echt schandalig.
Dit is ook dan ook geen snelle ondergrond. Petzschner doet het dus bijna echt alleen maar op ultrasnelle ondegronden; tapijt, gras en heel snelle HC-banen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar van een speler die van snelle ondergronden houdt verwacht je meer op hardcourt dan dit.
En het is niet eens dat hij kansloos verliest, maar de manier waarop. 19 onnodige fouten in de eerste set, waarvan minimaal de helft ongeveer een meter uit was of onderin het net kwam. Het is niet de nederlaag, maar de manier waarop. Dat was echt schandalig.
Wel mooi hoe iedereen elkaar tegenspreekt, of ergens anders de nadruk legt. Nadal kan Wimbledon winnen omdat gras niet zo snel is als HC en Montreal op HC is weer langzaam en gras is ultrasnel. Is de snelheid van een baan ergens terug te vinden of kan iedereen het gewoon gebruiken zoals het hem het beste uitkomt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is ook dan ook geen snelle ondergrond. Petzschner doet het dus bijna echt alleen maar op ultrasnelle ondegronden; tapijt, gras en heel snelle HC-banen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |