had een typo in staan dus ging ie naar de verkeerde site. probeer het nog eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef danusz1986 het volgende:
Jah dat is een probleem als k die site open krijg k de site maaar 1 seconde later meteen een waarschuwing scherm. Er staat dan "kan een schending van browserbeveiliging veroorzake'n'' dus daar doe k niks meer mee!
Unibet heeft 'em wel, zelfde stream die Betfair normaal gebruikt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef danusz1986 het volgende:
Bij betfair kan k de wedstrijd niet zien! Wie heeft er een goede stream gevonden met engels commetaar?
Ik dacht dat je begrepen had dat dit geen MSN is? Handel daar dan ook naar.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je begrepen had dat dit geen MSN is? Handel daar dan ook naar.
En ik is ik, niet k.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef danusz1986 het volgende:
Wat speelt Murray goed zeg! K zeg grote favoriet voor de titel!
eensch, ik zie hem ook als titelfavoriet....wellicht dat federer het hem moeilijk kan makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef danusz1986 het volgende:
Wat speelt Murray goed zeg! K zeg grote favoriet voor de titel!
Dat Federer het hem moeilijk kan maken? Federer is de nummer 1 van de wereld en heeft net twee grandslamtoernooien achter elkaar gewonnen, zijn laatste drie toernooien op rij en heeft een winning streak van 20 wedstrijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef sven23456 het volgende:
[..]
eensch, ik zie hem ook als titelfavoriet....wellicht dat federer het hem moeilijk kan maken
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Federer het hem moeilijk kan maken? Federer is de nummer 1 van de wereld en heeft net twee grandslamtoernooien achter elkaar gewonnen, zijn laatste drie toernooien op rij en heeft een winning streak van 20 wedstrijden.
Murray is eigenlijk altijd heel moeilijk te verslaan voor eigenlijk iedereen, behalve op gravel in iets mindere mate. Murray tot titelfavoriet te bombarderen is niet bepaald rocket science.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegeven
ja heb je gelijk in....op gravel en op grandslams is hij wel nog vaak erg kwetsbaar..en daar geeft de ervaring van roger de doorslagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray is eigenlijk altijd heel moeilijk te verslaan voor eigenlijk iedereen, behalve op gravel in iets mindere mate. Murray tot titelfavoriet te bombarderen is niet bepaald rocket science.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |