Jammer dat Nalbandian niet meedoet, die had het de heren nog knap lastig kunnen makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef TubewayDigital het volgende:
murray en fed zijn beide titelkandidaten. Valt weinig over te discusieren lijkt mij
nee dat maken jullie ervan...het ging mij erom dat ik murray iets hoger aansla dan federer dit tournooiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef TubewayDigital het volgende:
murray en fed zijn beide titelkandidaten. Valt weinig over te discusieren lijkt mij
dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef TheGeneral het volgende:
In een BO3 zou ik Murray iets hoger in schatten als Fed. Hoewel het er aan ligt welke Fed komt opdagen en hoe graag hij het wil. In een BO5 schat ik Federer een stuk hoger in.
Ja, maar Federer toch ook?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
murray in deze vorm is wel heel moeilijk te verslaan dat moet je toegeven
federer is ook zeker in goeie vorm....maar dat heeft murray vaak niet ervan weerhouden hem toch te pakken in een BO3...naja we gaan het zien, het wordt weer heel spannend hopelijkquote:
Als het erom gaat wie er liever wil winnen denk ik dat Federer wint. Lijkt me dat hij wel een keer revanche wil nemen na vier verliespartijen op rij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:43 schreef sven23456 het volgende:
[..]
federer is ook zeker in goeie vorm....maar dat heeft murray vaak niet ervan weerhouden hem toch te pakken in een BO3...naja we gaan het zien, het wordt weer heel spannend hopelijk
Nou ja, na winst in Madrid, Parijs en London denk ik dat het hem weinig boeit als hij hier verliest. Liever in New york winnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het erom gaat wie er liever wil winnen denk ik dat Federer wint. Lijkt me dat hij wel een keer revanche wil nemen na vier verliespartijen op rij.
tenisch gezien had ik nog gelijk ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
gok op 7-6 7-6 voor roddick
Ik wist voor ik het topic opende al dat je post zo ging zijn, dat is wel erg of niet?quote:
Ik denk dat het erg zou zijn als je dat niet had kunnen voorspellen. Ik ben standaard aanwezig met m'n "Vamos Rafa" posts. Je hoeft dan ook niet hoog opgeleid te zijn om dat te kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist voor ik het topic opende al dat je post zo ging zijn, dat is wel erg of niet?
Gisteren telde niet, eens kijken wat Rafa echt kan.
hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa slaat voor het begin van de wedstrijd nog even het gravel onder z'n schoenen vandaan!![]()
Zal het er nog op zitten van RG?![]()
Sluiten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef sven23456 het volgende:
[..]
hahaben ook benieuwd wat Nadal kan, wat moet de tenniswereld toch zonder hem
Op zichzelf mee eens, maar zal hij het niet belangrijk vinden om revanche te nemen tegen Murray?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, na winst in Madrid, Parijs en London denk ik dat het hem weinig boeit als hij hier verliest. Liever in New york winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |