quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Is het vandaag de bedoeling om je postcount op te krikken? Mijn god, wat een berg nutteloze posts zeg
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien

Big Brother is watching?quote:

01.00u.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan ze eens verder?
Nu alleen maar wat dubbelpotjes bezig

Lekker is dat, ik wil Nadal-Ferrer kijkenquote:

Dat kan. Om 01.00uquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik wil Nadal-Ferrer kijken

Ik ben voor een mooie wedstrijd ten eerste, en ik heb inderdaad dan liever dat Ferrer wintquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn duidelijk voor Ferrer of niet?

maakt mij niet zo heelveel uit wie er wint, maar 8 BPquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:

Als je de commentaren leest zou je denken van niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:39 schreef danusz1986 het volgende:

Heel vreemd jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:55 schreef TheGeneral het volgende:
Er lijkt niets aan de hand, hoewel hij tijdens de change overs wat behandling kreeg. Maar tijdens het tennissen zag ik niet echt iets.. En ineens uit het niets geeft hij op en is hij weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |