Hij heeft gezegd dat de aankomende 2 toernooien zal zien tot wat hij in staat is (kwa lichaam). Hij zal zich 100% focussen op US Open en als het moet rustiger aandoen bij deze 2 MS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op zichzelf mee eens, maar zal hij het niet belangrijk vinden om revanche te nemen tegen Murray?
Heb je het nu over Federer of over Nadal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat de aankomende 2 toernooien zal zien tot wat hij in staat is (kwa lichaam). Hij zal zich 100% focussen op US Open en als het moet rustiger aandoen bij deze 2 MS.
Hij heeft het over Nadal, terwijl het overduidelijk over Federer gingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je het nu over Federer of over Nadal?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het over Nadal, terwijl het overduidelijk over Federer ging.
ja wat dat betreft mooi dat hij deze vast klant kan behoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Fuentes kan inderdaad zijn deuren sluiten als Nadal ermee kapt!
Dat Petzschner nog drie games heeft gewonnen vind ik een wonder. Wat een drama dit zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wat staat Petzschner te doen echt. ballen die stuiteren voor het net enzo. 6-3 *1-0 Rafa, te saai om te kijken.
schandelijke vertoning ditquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Petzschner nog drie games heeft gewonnen vind ik een wonder. Wat een drama dit zeg.
haha.....sja petzschner is het niet gewend om te spelen tegen een speler die met zoveel spin alle ballen speelt.....petzschner zal wel achteraf verklaren dat het een slechte match up wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
En hij staat 'gewoon' 45e op de ranglijst. Hij heeft denk ik niet zo'n zin, omdat 'ie toch weet dat 'ie eraf gaat. Ik denk dat 80% van de punten een forehand van die mof in het net is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |