WUT?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In marsen zit trouwens stremsel.
Groot gelijk. Sowieso, het geloof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zoeken het zelf maar uit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
Zotheid is zich trouwens helemaal suf aan het typen hier zeg
Wat is daar nou weerquote:
Wist je dat niet?quote:
Uit de lebmaag van een kalf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Maken ze toch ook kaas mee ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Ongeveer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.
Als ik het goed heb.
Ik dacht meer aan awesome boobs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
Kan het nou weer over epic boobs gaan? Dank je.
Correct.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Zoals hierboven, het is een belangrijk bestanddeel van kaas.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koek
Woehoe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer.
Een jong rund, oftewel: kalfje.
Het wordt tijd dat ik m'n camera weer eens ga gebruiken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Wat goed van mezelf dat ik altijd een leuke discussie teweeg kan brengen.
Ander onderwerp. Voor kerst wil een victoria's secret shoot.
Op deze manierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik m'n camera weer eens ga gebruiken...
Ik wil ook zo van onderwerp kunnen veranderen.quote:
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koeiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
Zoals hierboven, het is een belangrijk bestanddeel van kaas.
Ja je zou je eigenlijk moeten verwonderen wat er allemaal kan in Nederland.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koei
Ik dacht dat Doutzen Kroes gewoon van vlees en bloed was gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koei
Deal.quote:
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.quote:
-fast-as-she-can-fear-thumb.png]afbeelding[/url] ]quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.beawesomeinstead.com/wp-content/uploads/2009/05/[quote]Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die aflevering ken ik nog niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.
[..]
-fast-as-she-can-fear-thumb.png]afbeelding[/url] ]
Of of of of de druiven van de Fransen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.
Ik had het over boobs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
Vooruit, Ome Willem zal eens wat snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe carnaval's outfit!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
Vooruit, Ome Willem zal eens wat snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het niet ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of of of of de druiven van de Fransen!
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het over boobs.Niet over een erwt op een plankje.
Ik las cavia.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn nieuwe carnaval's outfit!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.
quote:@MrPeterAndre hi pete I'd like to marry you. Or my mum would. My dad just left us for a younger woman...two for one deal??! bargain.about 4 hours ago from web
chrissiecurry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar lieverd...quote:
Ja.quote:
Ik zal dit keer niet in een van je grapjes trappen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.
Het is niet Amerika dat alles veroorzaakt.... conspiracy-theorieën en de hele meuk.. het is Nederland:: Amerika is maar een illusie, de hele wereld is een illusie. Alleen Nederland bestaat, de rest zijn allemaal hologrammen en beelden gedachten en herinneringen die in je hersenen geprojecteerd worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je zou je eigenlijk moeten verwonderen wat er allemaal kan in Nederland.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/chrissiecurry/status/3166957305
[..]Geef eens een link van jouw twitter page.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vier geen carnavalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Cavia outfit is jouw carnavals outfit.
Wut?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal dit keer niet in een van je grapjes trappen.
Ik snap niet wat sexy is aan geen borstenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan grote borsten.
[ afbeelding ]![]()
Oke.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
Ja.
Ik doelde dat het allemaal wel wat gecompliceerder is.
Hotlinkfail.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan grote borsten.
[ afbeelding ]![]()
En daar moest ik achter komen via fok?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is niet Amerika dat alles veroorzaakt.... conspiracy-theorieën en de hele meuk.. het is Nederland:: Amerika is maar een illusie, de hele wereld is een illusie. Alleen Nederland bestaat, de rest zijn allemaal hologrammen en beelden gedachten en herinneringen die in je hersenen geprojecteerd worden.![]()
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan geen borsten.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan geen borsten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Mensen die dat vinden hebben zelf vaak geen tietwerk of hebben licht pedofiele neigingen
![]()
Oh en pagina 1 was weer heel leuk van dit topic.Gewoon geen OP meer posten, dank u.
OMG ik ben pedofiel!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Mensen die dat vinden hebben zelf vaak geen tietwerk of hebben licht pedofiele neigingen
![]()
Oh en pagina 1 was weer heel leuk van dit topic.Gewoon geen OP meer posten, dank u.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of of of of de druiven van de Fransen!
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de witruimtes in je post wéét ik gewoon dat je een plaatje hebt gepost, maar ik zie 'm niet (in Firefox zie ik overigens nooit kruisjes, gewoon niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.
[ afbeelding ]
Eet je kip? Een vriend van me moest de elektra in een pluimveeslachterij doen, hij heeft machtig mooie pics voor een volgende OP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Dat moet dan haast wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt KB tietloos of licht pedofiele neigingen hebben?
Hihi.quote:
Ligt waarschijnlijk aan het lichaamstype dan. Maar dan nog vind ik een vrouw met petit tietjes er gewoon onafgemaakt uitzienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.
[ afbeelding ]
Mag ik dan op de lege plek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.
Ik faal chronisch in plaatjes posten blijkbaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Door de witruimtes in je post wéét ik gewoon dat je een plaatje hebt gepost, maar ik zie 'm niet (in Firefox zie ik overigens nooit kruisjes, gewoon niks).
En dit is overigens wel een mooi formaat, maar zie ze liever toch net iets groter.
Oh hij doet nu, dank je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.
True.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Ik vind trouwens een klein buikje (niet echt een buik) bij vrouwen mooi.
Haast niemand die me snapt.
Maakt me niks uit. Ik hoop zelfs dat mijn borsten niet teveel blijven groeien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
OMG! Kb, Fas noemde je tietloos!Dat pik je toch niet! Zeg wat over d'r dikke reet!
Dat doen ze nu nog steeds?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar ze zo met hun zweetvoetjes overheen staan te dansen![]()
quote:
Ja verhoudingen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan het lichaamstype dan. Maar dan nog vind ik een vrouw met petit tietjes er gewoon onafgemaakt uitzien. Net als vrouwen zonder een 'gevormd' lichaam. Net of die de puberteit gemist hebben.
Ik doe de wiki niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mag ik dan op de lege plek.![]()
Pleasseeee
[ afbeelding ]
Anders eet ik deze puppy op.![]()
Dat is niet vreemd, het is juist mooi als er een beetje vet aan zitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
AU, kortsluiting in mijn broek.![]()
![]()
Leuk als je batterijen contact maken met je sleutels. 13.gif
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
True als in 'het is mooi' of als in 'niemand snapt je'?![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet even mijn non -lokale bewustzijn aanscherpen.
quote:
Jahaah, Fransozen eh, hoe denk je dat ze die wijn zo aromatische krijgen... en van druiven alleen krijg je niet zoveel sap..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze nu nog steeds?![]()
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja verhoudingen inderdaad.
En je zei bijna 'petietjes'. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
Liever dit:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
Jeweets.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
ZH had het waarschijnlijk niet gesnapt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou worden.
En ik ben het met IQM eens. Ik denk dat alle vrouwen wel een klein buikje hebben, ongeacht hoe dun je bent. Tenzij je gewoon keihard afgetraind bent natuurlijk.
Ik drink toch geen wijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jahaah, Fransozen eh, hoe denk je dat ze die wijn zo aromatische krijgen... en van druiven alleen krijg je niet zoveel sap..
Ja man. Heb je dat boek nou al gekocht?quote:
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een buikje.
Bweh.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een buikje.
Waaaat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ZH had het waarschijnlijk niet gesnapt.![]()
Ik heb geen buikje. [ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens 4EBE, ik zag laatst een reclame over zo'n caviafilm, ik moest meteen aan je denken.Dat wordt vast jouw must see film, of niet?
Moederkoek is één woord!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga geen boeken kopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja man. Heb je dat boek nou al gekocht?
8 kinderen in die buik.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.![]()
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of eigenlijk niet, ik koop em wel op dvd..
Wijn is dan ook voor mietjes...quote:
Je kan er niet genoeg van hebben...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
8 kinderen in die buik.En ze had er al 6 volgens mij, ook via IVF.
Als je er 6 hebt neem je er toch niet nog meer?
Kinderbijslag!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan er niet genoeg van hebben...
En dan vraag ik me af he...
Waar betaal je dat allemaal van?
Ja doei, das bij lange na niet genoeg.quote:
Ik vraag me eerder af vraag:: als 1 zo'n mormel in je buik al zo'n overlast geeft en dat ding enorm groot maakt, hoe passen er dan in godsnaam 8 van die monsters in, en ze moeten er ook nog allemaal uit...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan er niet genoeg van hebben...
En dan vraag ik me af he...
Waar betaal je dat allemaal van?
1 Woord: INKNIPPEN.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af vraag:: als 1 zo'n mormel in je buik al zo'n overlast geeft en dat ding enorm groot maakt, hoe passen er dan in godsnaam 8 van die monsters in, en ze moeten er ook nog allemaal uit...
Heb je de hele shoot gezien? Echt zo stijlvol, sexy en toch subtielquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa zo'n fotoshoot lijkt mij ook geweldig!
Als ik m'n buikspieren aanspan is 'ie superstrakquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou worden.
En ik ben het met IQM eens. Ik denk dat alle vrouwen wel een klein buikje hebben, ongeacht hoe dun je bent. Tenzij je gewoon keihard afgetraind bent natuurlijk.
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je de hele shoot gezien? Echt zo stijlvol, sexy en toch subtiel.
En anders kan je nog van mij lenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga geen boeken kopen.
Bibliotheek ftw.
Ja of geef anders even de titel in een pm oid, dan kan ik kijken of ze het boek hebben in de bieb.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En anders kan je nog van mij lenen.
M'n boeken zijn besteld. Het grootste deel bij een meisje uit Utrecht. Ze gaat naar Lowlands dus ze is vast leuk, misschien kan ik er nog wat uithalen.
dus daar komen hang-lappen vandaan..quote:
We hadden het erover wanneer ik de boeken kan komen ophalen. Dus vandaar. En nu hebben we een best leuk gesprek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of geef anders even de titel in een pm oid, dan kan ik kijken of ze het boek hebben in de bieb.
Waarom weet je in godsnaam dat iemand waar je boeken van koopt dat ze naar Lowlands gaat.
Ouwe versierder...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557![]()
![]()
.
I know, rightquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel een beetje trashy naar mijn mening!
Maar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
Zeg, als je gaat bevallen eh, en ze gaan inknippen, knippen ze dan niet je 'knopje' doormidden ?
Ik vind alles oké wanneer ik stoned benquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er hier een favo nummer wanneer ie stoned is?
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right.
Bt, ben jij niet bang dat je gaat ontsporen als je op kamers gaat?
Vraag maar aan je moeder, ik heb geen ervaring met bevallen..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dus daar komen hang-lappen vandaan..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
En dit is een gevoelig onderwerp voor mij, oké!Laat me.
NOU?!quote:
Die gedachten heb ik nou ook exactlyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beetje wel jaik bedoel, geen ouderlijk toezicht etc.. Ik kan jointjes roken op m'n kamer als ik dat wil, ik kan stomdronken binnen komen wandelen zonder dat iemand het afkeurt, ik kan zoveel jongens meebrengen als mijn bed houden kan
..
Zaterdag had ik toevallig mijn beste space ooitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind alles oké wanneer ik stoned benbovendien luister ik dan vreemd genoeg bijna nooit muziek.
De Randstadrail...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En treinen, en trams...enzo...
Kb?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3 uur.quote:
Kill it with fire.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Gvd, een hele lieveheersbeestjeskolonie is hier binnen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
TEH HORRORquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 uur.
3 uur heb ik in dat verrekte ding vastgezeten.
Moet jij geen film kijken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
Sinds wanneer staat 'niet inhouden' per se gelijk aan ontsporen?
waarom?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga gewoon stiekem naar BT toe met een zak stash en lekkere jongens. Laat ik d'r lekker ontsporen.
Ik wilde een grapje maken over Jim Morrison van The Doors en zijn muziek het beste wanneer hij stoned was, maar ik krijg het niet geformuleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er hier een favo nummer wanneer ie stoned is?
Jammer dat ik hier geen zoutzuur heb.quote:
Ik maakte die grapjes lang voor Kb hier was. Alleen zij maakt ze in overvloed.quote:
Ik ben nooit stoned, mn lijf gedraagt zich nu echter wel alsof ik teveel gedronken heb, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over Jim Morrison van The Doors en zijn muziek het beste wanneer hij stoned was, maar ik krijg het niet geformuleerd.
Treffend gezegd. Bp was de slechte-woordgrapjes-koning!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte die grapjes lang voor Kb hier was. Alleen zij maakt ze in overvloed.
Ik las extacy.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik nou ook exactly. Aan de ene kant heb ik ook echt geen zin om me in te houden, maar aan de andere kant wil ik ook wel een beetje responsible en volwassen zijn zeg maar
.
quote:Zaterdag had ik toevallig mijn beste space ooit. Toen luisterde ik een nummer, en daar genoot ik zo intens van, echt ear porn. Maar als ik 'm nu luister vind ik 'm ook nog geniaal
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 uur.
3 uur heb ik in dat verrekte ding vastgezeten.
Je hebt bevestiging van anderen nodig voordat je iets kunt gaan kijken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik vroeg of ik Oz moest gaan kijken, maar als niemand antwoord geeft...
1 of andere storing, toen reed dat ding publiekelijk in de testfase.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stilstaand op 1 plek? Wiezo?
Ze heeft het verpest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte die grapjes lang voor Kb hier was. Alleen zij maakt ze in overvloed.
Sowieso is in dat ding zitten TEH HORROR.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH HORROR
Ik vind 1/2 uur al te lang eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
'T IS GEEN FILM, BITCH!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt bevestiging van anderen nodig voordat je iets kunt gaan kijken?
Ga die film maar kijken liefje, geniet ervan![]()
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou het niet doen, maar gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leg es uit, groot-meester palingbroekquote:
Naast een koning hoort een koningin!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Treffend gezegd. Bp was de slechte-woordgrapjes-koning!
Nou, dan ga lekker die hopelijk 10 seizoenen lang durende serie in 1 keer afkijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
'T IS GEEN FILM, BITCH!![]()
![]()
En 't is geen bevestiging.Ik wil gewoon weten of het de moeite waard is.
Op andere manieren klonk het ook raar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nooit stoned, mn lijf gedraagt zich nu echter wel alsof ik teveel gedronken heb, maar dat is niet zo.
En zoals je het nu zegt, klinkt het idd niet als een grappje
Haha ja moeilijk hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik nou ook exactly. Aan de ene kant heb ik ook echt geen zin om me in te houden, maar aan de andere kant wil ik ook wel een beetje responsible en volwassen zijn zeg maar
.
[..]
Zaterdag had ik toevallig mijn beste space ooit. Toen luisterde ik een nummer, en daar genoot ik zo intens van, echt ear porn. Maar als ik 'm nu luister vind ik 'm ook nog geniaal
.
Omg, goede diss!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan ga lekker die hopelijk 10 seizoenen lang durende serie in 1 keer afkijken.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga gewoon stiekem naar BT toe met een zak stash en lekkere jongens. Laat ik d'r lekker ontsporen.
Ectasyquote:
Ja, maar dan beschadig je je interieur ook...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier geen zoutzuur heb.
Och ja, hmm.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan beschadig je je interieur ook...
Klopt, maar de bus is nog erger.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Sowieso is in dat ding zitten TEH HORROR.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Omg, goede diss!
En deze serie kent maar acht afleveringen per seizoen, dus dat scheelt.Heb ik de hele serie in één ochtend wel gezien. [ afbeelding ]
Nou goed, ik ben wel voor het eerstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja moeilijk heaan de ene kant denk ik, ik ben nog jong
dit is mijn kans om van het leven te genieten voordat ik allerlei verplichtingen heb. Maar aan de andere kant denk ik, ik wil geen slet worden, niet iemand die net iets te veel drugs gebruikt, ik wil niet dat m'n studie eronder gaat lijden enzo
..
En hihi, ik had dinsdag m'n best space in tijdenik had echt de grootste lol
!
Zwiep ze in een limonadeglas en gooi ze naar buiten?quote:
Ik geniet van de normale dingen én van de buitensporige dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
Ik vind het mooier om van de 'normale' dingen te genieten en op die manier van het leven in plaats van buitenissige dingen op te zoeken en daar van te genieten. Want die laatsten zijn vaak toch tijdelijk of niet overal/altijd tot je beschikking, terwijl de normale dingen in het leven dat wel zijn. En als je daar van kan genieten...
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
[..]
Ectasynog zoiets..
Klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar de bus is nog erger.
Niet genoeg, want je kankert nog genoeg op allerlei dingen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geniet van de normale dingen én van de buitensporige dingen!
Hahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit drugs gebruikt, dronk weleens teveel, nu ook nauwelijks meer en mensen dachten wel dat ik een slet was, maar dat bleek reuze mee te vallen
En je vriendje dan Alluurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Nou goed, ik ben wel voor het eerste. We zijn nog jong
. En op het moment dat m'n studie er onder komt te lijden, is of de lol er al af, of ik probeer wat serieuzer aan den studie te gaan
.
Doe die ervaring op zou ik zeggenquote:
Ja, er blijft altijd wel iets te kankeren over hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet genoeg, want je kankert nog genoeg op allerlei dingen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Nou goed, ik ben wel voor het eerste. We zijn nog jong
. En op het moment dat m'n studie er onder komt te lijden, is of de lol er al af, of ik probeer wat serieuzer aan den studie te gaan
.
Nee, ze moeten dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwiep ze in een limonadeglas en gooi ze naar buiten?
Zó!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik een streepje op de 'o' van 'zo' kan zetten.
Welke vriendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanog nooit een jointje gerookt? Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar drugs, en er staan er nog steeds een paar op m'n verlanglijstje. Zolang het bij enkele keren gebruik blijft is er naar mijn mening niets mis met een beetje experimenteren
.
[..]
En je vriendje dan Alluur?
quote:
kan altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat je alleen een slet kon zijn als je 15 was ofzo. Op m'n 21e mag ik toch hopelijk wel gewoon genieten van goede seks met een wildvreemde.
Dat is echt zo sex and the city
Ik vind r ook niks mis mee, iedereen in mn omgeving heeft weleens wat gebruikt, ik heb alleen een keer per ongeluk spacecake op, teveel, ik wilde proeven en toen was ik de weg kwijt, niet leuk, totaal niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanog nooit een jointje gerookt? Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar drugs, en er staan er nog steeds een paar op m'n verlanglijstje. Zolang het bij enkele keren gebruik blijft is er naar mijn mening niets mis met een beetje experimenteren
.
[..]
Je zou me toch inleiden in de wondere wereld van de extacy?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, er blijft altijd wel iets te kankeren over hooranders zie je het leven gewoon door een roze bril en dat is ook niet altijd goed.
Nou ga wat leuks doen dan. Je hebt daar heus wel tijd voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
Damn, het is al zo lang geleden dat ik iets leuks heb gedaan.Life's tough.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu echt voor me dat iemand heel chagrijnig naar een kudde lieveheersbeestjes kijkt en dat ze die ondertussen naar het hiernamaals wenst.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.Ik zeg niet dat je alleen maar bestaande dingen opeens 'roze' moet maken. Maar je kan ook eens kijken naar dingen waarop je daarvoor nog nooit lette. Dan is het niet per se een positieve manier van kijken, maar juist een nieuwe manier van kijken.
Gewoon eens stil staan bij alles wat je doet en alles om je heen. Genoeg moois te ontdekken.
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ga wat leuks doen dan. Je hebt daar heus wel tijd voor.
Die Jude Law look-a-like waar je zo in love mee bent.quote:
Hm dat is heel vervelend ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan altijd
[..]
Ik vind r ook niks mis mee, iedereen in mn omgeving heeft weleens wat gebruikt, ik heb alleen een keer per ongeluk spacecake op, teveel, ik wilde proeven en toen was ik de weg kwijt, niet leuk, totaal niet de bedoeling.
ik ga slapen
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou me toch inleiden in de wondere wereld van de extacy?
Schatje dat doe ik vaak genoeg. Daar had ik het gisteren nog over met M en D.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.Ik zeg niet dat je alleen maar bestaande dingen opeens 'roze' moet maken. Maar je kan ook eens kijken naar dingen waarop je daarvoor nog nooit lette. Dan is het niet per se een positieve manier van kijken, maar juist een nieuwe manier van kijken.
Gewoon eens stil staan bij alles wat je doet en alles om je heen. Genoeg moois te ontdekken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n schijterd he, als ze dichtbij komen moet ik gillen.
Die relatie zetten we over 3 jaar voortquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Jude Law look-a-like waar je zo in love mee bent.![]()
Nee hoor. Ik heb nu 4 keer xtc gebruikt geloof ik, verspreid over een jaar. Het is leuk om af en toe eens te doen maar als je me nu zou vertellen dat ik het nooit meer kan gebruiken zal ik er ook niet om rouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja en de valkuil is dat het vaak niet bij die ene keer blijft want het is 'zo geweldig' en dan wil je nog een keer en nog een keer, en anders gaat je lijfje er zelf wel om roepen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
Schatje dat doe ik vaak genoeg. Daar had ik het gisteren nog over met M en D.
Whehe, echt? Dat zou wel chill zijn. IQM en ik komen over 5 jaar bij elkaar en dan gaan we trouwen en kindjes makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die relatie zetten we over 3 jaar voort.
Ik schat Bt niet zo in. En mocht ze wel zo worden, dan slap ik haar wel back to reality.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja en de valkuil is dat het vaak niet bij die ene keer blijft want het is 'zo geweldig' en dan wil je nog een keer en nog een keer, en anders gaat je lijfje er zelf wel om roepen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wel zware props voor het mooiste nummer op aarde in dat filmpje.
Slap mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik schat Bt niet zo in. En mocht ze wel zo worden, dan slap ik haar wel back to reality.
Volgens mij is de vriendin van IQM echt super leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, echt? Dat zou wel chill zijn. IQM en ik komen over 5 jaar bij elkaar en dan gaan we trouwen en kindjes maken!
Whehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is de vriendin van IQM echt super leuk. Ik heb 'm er nog nooit over gehoord.
IQM houdt van privacyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is de vriendin van IQM echt super leuk. Ik heb 'm er nog nooit over gehoord.
M'n broertje gaat nu op kamers en doet dat gelijk samen met z'n vriendin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slap me! En nee, daar ben ik inderdaad te slim voor.
Ohmy, H wil samenwonen met Mdus ik had het er vandaag over met m'n vader.
Ik: Hij wil gaan samenwonen met d'r en ze hebben pas 7 maanden iets!!!
M'n vader: Ooh.. Ja ik trok na 8 maanden bij je moeder in maarja ik zat ook zonder woonruimte op dat moment dus dat is anders..
Ik:![]()
Dat weten we toch niet als we haar niet kennen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM houdt van privacymaar ik hoef denk ik niet te vermelden dat ik véél leuker ben
!
Wat?quote:
Dat is ze inderdaad, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Good point, Fas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet als we haar niet kennen.
*quote voor het nageslacht*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, echt? Dat zou wel chill zijn. IQM en ik komen over 5 jaar bij elkaar en dan gaan we trouwen en kindjes maken!
Ja vind ik dus ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n broertje gaat nu op kamers en doet dat gelijk samen met z'n vriendin.Hij heeft nu... een jaar ofzo?
Mweh, kweenie.Ik vind het altijd wel risky, zoiets.
Ik vraag me soms echt af hoe je vriendin zou reageren als ze op fok kwam.quote:
Beetje flauw dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet als we haar niet kennen.
Niet serieus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af hoe je vriendin zou reageren als ze op fok kwam.![]()
Ook al is het niet serieus.
quote:
Speur haar hyves op en stuur dit naar haar. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze dat heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
M&H zijn verkapte vmbo-sjonnies die zo snel mogelijk willen samenwonen, kindjes krijgen en trouwen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ookmaar ik snap het ergens nog wel als je allebei in dezelfde stad wil gaan studeren..
Maar H zegt: 'Dan trek ik eerst bij jou in (anti-kraak pand dus..) en dan schrijf ik me in bij woningbouw en kunnen we een leuk huurhuisje krijgen in Den Helder!'
![]()
In Leiden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
HEUY KB, zullen wij ook gaan samenwonen?
Als m'n vriendin zou weten dat ik op FOK! zat, zou ze nooit m'n vriendin zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eentje is wel leuk, maar zo'n hele kudde is vies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n schijterd he, als ze dichtbij komen moet ik gillen.
Oeiii, gewaagdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speur haar hyves op en stuur dit naar haar. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze dat heeft.Nieuwe fokrel.
Sadface.quote:
Nee, ik wil eenzaam sterven, sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
HEUY FAS, zullen wij ook gaan samenwonen?
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
M&H zijn verkapte vmbo-sjonnies die zo snel mogelijk willen samenwonen, kindjes krijgen en trouwen. [ afbeelding ]
Oh, door de receptioniste van het bedrijf waar ik vandaag solliciteerde, werd ik - toen ze de man informeerde over mijn komst - 'H' genoemd.Blijkbaar luisterde ze niet zo goed toen ik me voorstelde.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sadface.
[..]
Nee, ik wil eenzaam sterven, sorry.
Zou wel een uber rel worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speur haar hyves op en stuur dit naar haar. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze dat heeft.Nieuwe fokrel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahawat zei je, sorry hoor maar zo'n paupernaam heb ik niet
?
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik zei (nadat ze d'r excuses aanbood) "Haha, maakt niet, hoor. Ik heb een lastige naam."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zou wel een uber rel worden.![]()
Allen geeft IQM nogal weinig info. En dan moet je dus heeel lang gaan zoeken.
Als het gaat om het demoniseren en kapotmaken van mensen, span ik nog altijd de kroon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik geef niet snel op.
Misschien wat meer naar jezelf luisteren als je klaarkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien wat meer naar jezelf luisteren als je klaarkomt.
Volgens mij is dat ook de enige plek waar het te vinden is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenom later de naam wel te waarderen, ondanks dat 'ie bijbels is.
Is het zo lachwekkend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenom later de naam wel te waarderen, ondanks dat 'ie bijbels is.
Ik vind Zweden ook een mooi land.quote:
Simpel van geest.quote:
Nu word ik nieuwsgierig.quote:
Is goed, dan gaan we daar studeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind Zweden ook een mooi land.
Doen we dat na de vakantie?
quote:
Voldemort?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
Genoeg over Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden.
Deal. Pm je mi met verdere informatie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is goed, dan gaan we daar studeren.
Mijn zorgvuldig samengestelde research-team is ook al een paar dagen klaar met een drie pagina's tellend dossier over jou en je achtergrond, dus ik eis een filmpje van je schuddende kont als ruil.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
IQM ik eis een foto van je vriendin, anders verraad ik je naam.
Meer hoef je niet te weten:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal. Pm je mi met verdere informatie?
Haha, Fas is gedoopt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik een Bijbelse naam had zou ik 'm meteen wijzigen, ik zou op geen manier geassocieerd met de bijbel willen worden.
Want?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik een Bijbelse naam had zou ik 'm meteen wijzigen, ik zou op geen manier geassocieerd met de bijbel willen worden.
Wil je internetverkering?quote:
Niet.quote:
Truttig, suf, ergerlijk.quote:
De inbox van allure_ is volquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:36 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie IQM's naam wil mag mij PM-en.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe dat zou ik ook doen als ik modskills had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |