ZH had het waarschijnlijk niet gesnapt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou worden.
En ik ben het met IQM eens. Ik denk dat alle vrouwen wel een klein buikje hebben, ongeacht hoe dun je bent. Tenzij je gewoon keihard afgetraind bent natuurlijk.
Ik drink toch geen wijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jahaah, Fransozen eh, hoe denk je dat ze die wijn zo aromatische krijgen... en van druiven alleen krijg je niet zoveel sap..
Ja man. Heb je dat boek nou al gekocht?quote:
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een buikje.
Bweh.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een buikje.
Waaaat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ZH had het waarschijnlijk niet gesnapt.![]()
Ik heb geen buikje. [ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens 4EBE, ik zag laatst een reclame over zo'n caviafilm, ik moest meteen aan je denken.Dat wordt vast jouw must see film, of niet?
Moederkoek is één woord!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga geen boeken kopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja man. Heb je dat boek nou al gekocht?
8 kinderen in die buik.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Van die moeder koek kan je een hoop crèmes maken.![]()
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of eigenlijk niet, ik koop em wel op dvd..
Wijn is dan ook voor mietjes...quote:
Je kan er niet genoeg van hebben...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
8 kinderen in die buik.En ze had er al 6 volgens mij, ook via IVF.
Als je er 6 hebt neem je er toch niet nog meer?
Kinderbijslag!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan er niet genoeg van hebben...
En dan vraag ik me af he...
Waar betaal je dat allemaal van?
Ja doei, das bij lange na niet genoeg.quote:
Ik vraag me eerder af vraag:: als 1 zo'n mormel in je buik al zo'n overlast geeft en dat ding enorm groot maakt, hoe passen er dan in godsnaam 8 van die monsters in, en ze moeten er ook nog allemaal uit...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan er niet genoeg van hebben...
En dan vraag ik me af he...
Waar betaal je dat allemaal van?
1 Woord: INKNIPPEN.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af vraag:: als 1 zo'n mormel in je buik al zo'n overlast geeft en dat ding enorm groot maakt, hoe passen er dan in godsnaam 8 van die monsters in, en ze moeten er ook nog allemaal uit...
Heb je de hele shoot gezien? Echt zo stijlvol, sexy en toch subtielquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa zo'n fotoshoot lijkt mij ook geweldig!
Als ik m'n buikspieren aanspan is 'ie superstrakquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou worden.
En ik ben het met IQM eens. Ik denk dat alle vrouwen wel een klein buikje hebben, ongeacht hoe dun je bent. Tenzij je gewoon keihard afgetraind bent natuurlijk.
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je de hele shoot gezien? Echt zo stijlvol, sexy en toch subtiel.
En anders kan je nog van mij lenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga geen boeken kopen.
Bibliotheek ftw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |