WUT?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In marsen zit trouwens stremsel.
Groot gelijk. Sowieso, het geloof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zoeken het zelf maar uit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
Zotheid is zich trouwens helemaal suf aan het typen hier zeg
Wat is daar nou weerquote:
Wist je dat niet?quote:
Uit de lebmaag van een kalf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Maken ze toch ook kaas mee ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Ongeveer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.
Als ik het goed heb.
Ik dacht meer aan awesome boobs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
Kan het nou weer over epic boobs gaan? Dank je.
Correct.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Zoals hierboven, het is een belangrijk bestanddeel van kaas.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koek
Woehoe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer.
Een jong rund, oftewel: kalfje.
Het wordt tijd dat ik m'n camera weer eens ga gebruiken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Wat goed van mezelf dat ik altijd een leuke discussie teweeg kan brengen.
Ander onderwerp. Voor kerst wil een victoria's secret shoot.
Op deze manierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik m'n camera weer eens ga gebruiken...
Ik wil ook zo van onderwerp kunnen veranderen.quote:
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koeiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
Zoals hierboven, het is een belangrijk bestanddeel van kaas.
Ja je zou je eigenlijk moeten verwonderen wat er allemaal kan in Nederland.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koei
Ik dacht dat Doutzen Kroes gewoon van vlees en bloed was gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel een vreemd idee eigenlijk.... dat Hollands' bekendste export-product gewoon gemaakt is van opgeklopte melk en het maagzuur-vet-iets van een mini-koei
Deal.quote:
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.quote:
-fast-as-she-can-fear-thumb.png]afbeelding[/url] ]quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.beawesomeinstead.com/wp-content/uploads/2009/05/[quote]Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die aflevering ken ik nog niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.
[..]
-fast-as-she-can-fear-thumb.png]afbeelding[/url] ]
Of of of of de druiven van de Fransen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik met je mixed signals.
Ik had het over boobs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
Vooruit, Ome Willem zal eens wat snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe carnaval's outfit!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
Vooruit, Ome Willem zal eens wat snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het niet ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of of of of de druiven van de Fransen!
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het over boobs.Niet over een erwt op een plankje.
Ik las cavia.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn nieuwe carnaval's outfit!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.
quote:@MrPeterAndre hi pete I'd like to marry you. Or my mum would. My dad just left us for a younger woman...two for one deal??! bargain.about 4 hours ago from web
chrissiecurry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar lieverd...quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |