Ik faal chronisch in plaatjes posten blijkbaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Door de witruimtes in je post wéét ik gewoon dat je een plaatje hebt gepost, maar ik zie 'm niet (in Firefox zie ik overigens nooit kruisjes, gewoon niks).
En dit is overigens wel een mooi formaat, maar zie ze liever toch net iets groter.
Oh hij doet nu, dank je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.
True.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Ik vind trouwens een klein buikje (niet echt een buik) bij vrouwen mooi.
Haast niemand die me snapt.
Maakt me niks uit. Ik hoop zelfs dat mijn borsten niet teveel blijven groeien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
OMG! Kb, Fas noemde je tietloos!Dat pik je toch niet! Zeg wat over d'r dikke reet!
Dat doen ze nu nog steeds?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar ze zo met hun zweetvoetjes overheen staan te dansen![]()
quote:
Ja verhoudingen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan het lichaamstype dan. Maar dan nog vind ik een vrouw met petit tietjes er gewoon onafgemaakt uitzien. Net als vrouwen zonder een 'gevormd' lichaam. Net of die de puberteit gemist hebben.
Ik doe de wiki niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mag ik dan op de lege plek.![]()
Pleasseeee
[ afbeelding ]
Anders eet ik deze puppy op.![]()
Dat is niet vreemd, het is juist mooi als er een beetje vet aan zitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
AU, kortsluiting in mijn broek.![]()
![]()
Leuk als je batterijen contact maken met je sleutels. 13.gif
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
True als in 'het is mooi' of als in 'niemand snapt je'?![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet even mijn non -lokale bewustzijn aanscherpen.
quote:
Jahaah, Fransozen eh, hoe denk je dat ze die wijn zo aromatische krijgen... en van druiven alleen krijg je niet zoveel sap..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze nu nog steeds?![]()
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja verhoudingen inderdaad.
En je zei bijna 'petietjes'. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
Liever dit:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]

Jeweets.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |