Ik zal dit keer niet in een van je grapjes trappen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch veel sexyer dan grote borsten.
Het is niet Amerika dat alles veroorzaakt.... conspiracy-theorieën en de hele meuk.. het is Nederland:: Amerika is maar een illusie, de hele wereld is een illusie. Alleen Nederland bestaat, de rest zijn allemaal hologrammen en beelden gedachten en herinneringen die in je hersenen geprojecteerd worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je zou je eigenlijk moeten verwonderen wat er allemaal kan in Nederland.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/chrissiecurry/status/3166957305
[..]Geef eens een link van jouw twitter page.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vier geen carnavalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Cavia outfit is jouw carnavals outfit.
Wut?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal dit keer niet in een van je grapjes trappen.
Ik snap niet wat sexy is aan geen borstenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan grote borsten.
[ afbeelding ]![]()
Oke.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
Ja.
Ik doelde dat het allemaal wel wat gecompliceerder is.
Hotlinkfail.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan grote borsten.
[ afbeelding ]![]()
En daar moest ik achter komen via fok?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is niet Amerika dat alles veroorzaakt.... conspiracy-theorieën en de hele meuk.. het is Nederland:: Amerika is maar een illusie, de hele wereld is een illusie. Alleen Nederland bestaat, de rest zijn allemaal hologrammen en beelden gedachten en herinneringen die in je hersenen geprojecteerd worden.![]()
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan geen borsten.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat sexy is aan geen borsten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Mensen die dat vinden hebben zelf vaak geen tietwerk of hebben licht pedofiele neigingen
![]()
Oh en pagina 1 was weer heel leuk van dit topic.Gewoon geen OP meer posten, dank u.
OMG ik ben pedofiel!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Mensen die dat vinden hebben zelf vaak geen tietwerk of hebben licht pedofiele neigingen
![]()
Oh en pagina 1 was weer heel leuk van dit topic.Gewoon geen OP meer posten, dank u.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of of of of de druiven van de Fransen!
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de witruimtes in je post wéét ik gewoon dat je een plaatje hebt gepost, maar ik zie 'm niet (in Firefox zie ik overigens nooit kruisjes, gewoon niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.
[ afbeelding ]
Eet je kip? Een vriend van me moest de elektra in een pluimveeslachterij doen, hij heeft machtig mooie pics voor een volgende OP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Dat moet dan haast wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt KB tietloos of licht pedofiele neigingen hebben?
Hihi.quote:
Ligt waarschijnlijk aan het lichaamstype dan. Maar dan nog vind ik een vrouw met petit tietjes er gewoon onafgemaakt uitzienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se geen borsten, maar kleine vind ik toch mooier.
[ afbeelding ]
Mag ik dan op de lege plek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.
Ik faal chronisch in plaatjes posten blijkbaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Door de witruimtes in je post wéét ik gewoon dat je een plaatje hebt gepost, maar ik zie 'm niet (in Firefox zie ik overigens nooit kruisjes, gewoon niks).
En dit is overigens wel een mooi formaat, maar zie ze liever toch net iets groter.
Oh hij doet nu, dank je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al de avatar van dagdag verwijderd, alleen misschien wat laat.
True.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Ik vind trouwens een klein buikje (niet echt een buik) bij vrouwen mooi.
Haast niemand die me snapt.
Maakt me niks uit. Ik hoop zelfs dat mijn borsten niet teveel blijven groeien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
OMG! Kb, Fas noemde je tietloos!Dat pik je toch niet! Zeg wat over d'r dikke reet!
Dat doen ze nu nog steeds?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar ze zo met hun zweetvoetjes overheen staan te dansen![]()
quote:
Ja verhoudingen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan het lichaamstype dan. Maar dan nog vind ik een vrouw met petit tietjes er gewoon onafgemaakt uitzien. Net als vrouwen zonder een 'gevormd' lichaam. Net of die de puberteit gemist hebben.
Ik doe de wiki niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mag ik dan op de lege plek.![]()
Pleasseeee
[ afbeelding ]
Anders eet ik deze puppy op.![]()
Dat is niet vreemd, het is juist mooi als er een beetje vet aan zitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
AU, kortsluiting in mijn broek.![]()
![]()
Leuk als je batterijen contact maken met je sleutels. 13.gif
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
True als in 'het is mooi' of als in 'niemand snapt je'?![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet even mijn non -lokale bewustzijn aanscherpen.
quote:
Jahaah, Fransozen eh, hoe denk je dat ze die wijn zo aromatische krijgen... en van druiven alleen krijg je niet zoveel sap..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doen ze nu nog steeds?![]()
Ik wilde dat eigenlijk zeggen, maar ik was bang dat het niet gesnapt zou wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja verhoudingen inderdaad.
En je zei bijna 'petietjes'. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
Liever dit:
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]

Jeweets.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |