Welke vriendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanog nooit een jointje gerookt? Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar drugs, en er staan er nog steeds een paar op m'n verlanglijstje. Zolang het bij enkele keren gebruik blijft is er naar mijn mening niets mis met een beetje experimenteren
.
[..]
En je vriendje dan Alluur?
quote:
kan altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat je alleen een slet kon zijn als je 15 was ofzo. Op m'n 21e mag ik toch hopelijk wel gewoon genieten van goede seks met een wildvreemde.
Dat is echt zo sex and the city
Ik vind r ook niks mis mee, iedereen in mn omgeving heeft weleens wat gebruikt, ik heb alleen een keer per ongeluk spacecake op, teveel, ik wilde proeven en toen was ik de weg kwijt, niet leuk, totaal niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanog nooit een jointje gerookt? Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar drugs, en er staan er nog steeds een paar op m'n verlanglijstje. Zolang het bij enkele keren gebruik blijft is er naar mijn mening niets mis met een beetje experimenteren
.
[..]
Je zou me toch inleiden in de wondere wereld van de extacy?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, er blijft altijd wel iets te kankeren over hooranders zie je het leven gewoon door een roze bril en dat is ook niet altijd goed.
Nou ga wat leuks doen dan. Je hebt daar heus wel tijd voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
Damn, het is al zo lang geleden dat ik iets leuks heb gedaan.Life's tough.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu echt voor me dat iemand heel chagrijnig naar een kudde lieveheersbeestjes kijkt en dat ze die ondertussen naar het hiernamaals wenst.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.Ik zeg niet dat je alleen maar bestaande dingen opeens 'roze' moet maken. Maar je kan ook eens kijken naar dingen waarop je daarvoor nog nooit lette. Dan is het niet per se een positieve manier van kijken, maar juist een nieuwe manier van kijken.
Gewoon eens stil staan bij alles wat je doet en alles om je heen. Genoeg moois te ontdekken.
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ga wat leuks doen dan. Je hebt daar heus wel tijd voor.
Die Jude Law look-a-like waar je zo in love mee bent.quote:
Hm dat is heel vervelend ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan altijd
[..]
Ik vind r ook niks mis mee, iedereen in mn omgeving heeft weleens wat gebruikt, ik heb alleen een keer per ongeluk spacecake op, teveel, ik wilde proeven en toen was ik de weg kwijt, niet leuk, totaal niet de bedoeling.
ik ga slapen
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou me toch inleiden in de wondere wereld van de extacy?
Schatje dat doe ik vaak genoeg. Daar had ik het gisteren nog over met M en D.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.Ik zeg niet dat je alleen maar bestaande dingen opeens 'roze' moet maken. Maar je kan ook eens kijken naar dingen waarop je daarvoor nog nooit lette. Dan is het niet per se een positieve manier van kijken, maar juist een nieuwe manier van kijken.
Gewoon eens stil staan bij alles wat je doet en alles om je heen. Genoeg moois te ontdekken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n schijterd he, als ze dichtbij komen moet ik gillen.
Die relatie zetten we over 3 jaar voortquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Jude Law look-a-like waar je zo in love mee bent.![]()
Nee hoor. Ik heb nu 4 keer xtc gebruikt geloof ik, verspreid over een jaar. Het is leuk om af en toe eens te doen maar als je me nu zou vertellen dat ik het nooit meer kan gebruiken zal ik er ook niet om rouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja en de valkuil is dat het vaak niet bij die ene keer blijft want het is 'zo geweldig' en dan wil je nog een keer en nog een keer, en anders gaat je lijfje er zelf wel om roepen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
Schatje dat doe ik vaak genoeg. Daar had ik het gisteren nog over met M en D.
Whehe, echt? Dat zou wel chill zijn. IQM en ik komen over 5 jaar bij elkaar en dan gaan we trouwen en kindjes makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die relatie zetten we over 3 jaar voort.
Ik schat Bt niet zo in. En mocht ze wel zo worden, dan slap ik haar wel back to reality.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja en de valkuil is dat het vaak niet bij die ene keer blijft want het is 'zo geweldig' en dan wil je nog een keer en nog een keer, en anders gaat je lijfje er zelf wel om roepen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wel zware props voor het mooiste nummer op aarde in dat filmpje.
Slap mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik schat Bt niet zo in. En mocht ze wel zo worden, dan slap ik haar wel back to reality.
Volgens mij is de vriendin van IQM echt super leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, echt? Dat zou wel chill zijn. IQM en ik komen over 5 jaar bij elkaar en dan gaan we trouwen en kindjes maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |