Hahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
M&H zijn verkapte vmbo-sjonnies die zo snel mogelijk willen samenwonen, kindjes krijgen en trouwen. [ afbeelding ]
Oh, door de receptioniste van het bedrijf waar ik vandaag solliciteerde, werd ik - toen ze de man informeerde over mijn komst - 'H' genoemd.Blijkbaar luisterde ze niet zo goed toen ik me voorstelde.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sadface.
[..]
Nee, ik wil eenzaam sterven, sorry.
Zou wel een uber rel worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speur haar hyves op en stuur dit naar haar. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze dat heeft.Nieuwe fokrel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahawat zei je, sorry hoor maar zo'n paupernaam heb ik niet
?
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik zei (nadat ze d'r excuses aanbood) "Haha, maakt niet, hoor. Ik heb een lastige naam."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zou wel een uber rel worden.![]()
Allen geeft IQM nogal weinig info. En dan moet je dus heeel lang gaan zoeken.
Als het gaat om het demoniseren en kapotmaken van mensen, span ik nog altijd de kroon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik geef niet snel op.
Misschien wat meer naar jezelf luisteren als je klaarkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had je naam ook nog nooit eerder gehoord.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien wat meer naar jezelf luisteren als je klaarkomt.
Volgens mij is dat ook de enige plek waar het te vinden is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenom later de naam wel te waarderen, ondanks dat 'ie bijbels is.
Is het zo lachwekkend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en nadat ik erachter kwam hoe onze IQM heet heb ik eerst een kwartier gelachenom later de naam wel te waarderen, ondanks dat 'ie bijbels is.
Ik vind Zweden ook een mooi land.quote:
Simpel van geest.quote:
Nu word ik nieuwsgierig.quote:
Is goed, dan gaan we daar studeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind Zweden ook een mooi land.
Doen we dat na de vakantie?
quote:
Voldemort?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
Genoeg over Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden.
Deal. Pm je mi met verdere informatie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is goed, dan gaan we daar studeren.
Mijn zorgvuldig samengestelde research-team is ook al een paar dagen klaar met een drie pagina's tellend dossier over jou en je achtergrond, dus ik eis een filmpje van je schuddende kont als ruil.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
IQM ik eis een foto van je vriendin, anders verraad ik je naam.
Meer hoef je niet te weten:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal. Pm je mi met verdere informatie?
Haha, Fas is gedoopt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik een Bijbelse naam had zou ik 'm meteen wijzigen, ik zou op geen manier geassocieerd met de bijbel willen worden.
Want?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
Als ik een Bijbelse naam had zou ik 'm meteen wijzigen, ik zou op geen manier geassocieerd met de bijbel willen worden.
Wil je internetverkering?quote:
Niet.quote:
Truttig, suf, ergerlijk.quote:
De inbox van allure_ is volquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:36 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie IQM's naam wil mag mij PM-en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |