Succesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef _Bar_ het volgende:
Vind je Kpik plak nu al aan elkaar
Gelukkig hebben ze airco in het ziekenhuis (al ga ik daar toch voorzichtig vanuit)
met een beetje mmzl ben ik wel voor de ergste hitte bevallen
En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney.
Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
hihi ja BE, ik heb ook al bevallig met mn ogen geknipperd netlief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh
![]()
Geen idee, maar hoe meer vocht je hebt, hoe meer je kwijt moet zien te raken. En ik kan me voorstellen dat dat op allerlei manieren gaat. Idd veel plassen, maar ook veel zweten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...
ja nou die vent van mij...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
k houd trouwens de laatste dagen ook vocht vast... heeft vast met het warme weer te maken...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
Innie, heel begrijpelijk hoor! Het ís toch ook niet leuk dat je zo lang moet wachten en dat het bij de anderen 'als vanzelf' gaat en dat dat bij jou niet het geval is? Meis ik hoop écht dat je je kindje binnen nu en morgenavond in je armen kunt houden, ik vind dat je heel lang positief hebt kunnen zijn, nou dan mag je ook best wel even een keer balen hoor, is toch heel menselijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!![]()
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond![]()
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.
Is helemaal niet stomquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!![]()
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond![]()
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.
jaaaa extra strong!! als zelfs kruidvat het heeft dan moet het ziekenhuis t ook hebben! eisen die hapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Lois het volgende:
Je eist morgen gewoon de turbogel Innie, omdat je al lang genoeg geduldig bent geweest
Even eenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef innepin het volgende:
Incantrix, fijn dat er begrip is voor je klachten. Het blijft enorm rot natuurlijk![]()
Dames en Juup, dank voor de lieve woorden! Nou moet ik nog meer huilen![]()
Echt hartverwarmend hoe zoveel mensen die je eigenlijk niet eens kent, met je meeleven...
![]()
Nu maar weer gewoondoen voor Bar
Ik lees nog maar Bar weinigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef DuchessX het volgende:
Ik kwam nog even kijken voor Bar-nieuws...oeh ben zo benieuwd!
Altijd weer baas boven baas hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:02 schreef Vicky het volgende:
...
Innie, succes in het zh!! Ik hoop op extraturbogel!!
uhuhquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:42 schreef Sweet_Daddy_P het volgende:
Goede morgen.....
ik zal me eerst even voorstellen.... nou ja misschien helpt het als ik gewoon zeg dat ik de vriend van _Bar_ bent!!
nu weten jullie waarschijnlijk wel hoe laat het is!!
_Bar_ is vannacht om 2.04 uur bevallen van een schitterende zoon!! en het mannetje heet Roy
hij is kern gezond en heeft al lekker bij moeders gedronken!! Hij woog bij de geboorte 3 kilo en 820 gram dus het is al een flinke vent!! Foto's en video beelden volgen z.s.m.!!
groetjes ook namens _Bar_
Nee ik had vannacht hoofdweeenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:46 schreef Poppedein het volgende:
Zeg Huups.. ik zie jou hier ook nog niet... lekker geprostaglandiholadihupsakeed?![]()
![]()
Incantrix... respect weer trouwens voor jouw megalange post.. wat ben je toch een attent mens!
Ik ga zo naar de tandarts...buhhhhhh
Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht hadquote:Prostaglandingesen ftw, had zachtere bmm en 1 cm! Nu gel en afwachten. Doodeng
omg, je staat tweedequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Bar en vriendje van Bar!! Van harte met jullie mannetje! Roy![]()
![]()
[..]
Nee ik had vannacht hoofdweeenknallende koppijn dus
flink gedronken, 2 finimals dr in en net een paar uurtjes geslapen, niet helemaal weg maar wel acceptabel nu
succes bij de tandarts
Ennn... Innepin-update!
ze heeft idd turbogel gehad, maar dan van een andere soort![]()
[..]
Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht had
aan de ene kant hellup inderdaad en aan de andere kant kan ik echt al niet meer wachten...ik wil ook mijn beebje krijgen. NU!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef mefke79 het volgende:
OMG17 september dames, we staan in de top 10! Hellup!
Ja ik heb dr heeeeeeel veel zin in, maar ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig hoor... tis toch ook wel erg spannend en hoop zo dat alles maar goed mag zijn....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:47 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, we hebben de 19 weken al gehaald!![]()
Ben je ook zo zenuwachtig voor de echo volgende week donderdag? Ikke wel, hoop zo dat alles er goed uitziet!
Hey Mefke, toevallig net van de week een post over geplaatst, ik heb een broek besteld van mamalicious en die is lengte 36 en zat precies goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:58 schreef mefke79 het volgende:
Huup, hoofdpijn die echt niet weggaat in combi met jouw vocht, zou je de vk niet eens bellen? zeker als je weet dat je genoeg gedronken hebt... (of stel ik me nou aan?).
BJ, heb je nou al iets van een mooie broek kunnen vinden?
Pijn hier is weer helemaal verdwenen, ik hou het op een uitgerekt spiertje. Heb na dat gedoe van dinsdag geen zin om de vk te bellen, die doet het toch af als bandenpijn en er is ook geen spreekuur vandaag. Pas als het echt zo erg wordt als gisteren bel ik gewoon weer. En volgens mij heb ik gewoon weer een soort van blauwe plek onderaan mijn buik sinds gisteren, benieuwd hoe Driekus nou dan ligt, want dat kan ie eigenlijk niet met zijn hoofd voor elkaar gekregen hebben.
van mij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?
ga ik doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?
Ik las rukken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
K heb de succeswensen doorgegeven, ze vindt het lief van iedereen
nu afwachten tot 1 uur, dan wordt er gekeken of de gel helpt.
Ze zit nu rustig te lezen terwijl meneer Innepin het beval-bed alvast opwarmt, die ligt daar te tukken![]()
Ja, die prosteglandines moeten wel aangevuld worden natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, doe niet zo eigenwijs tut, rij desnoods gewoon even langs bij de praktijk, kunnen ze even snel je bloeddruk meten en kan je daarna gewoon aan een rustige middag beginnen.
fok dr in in die pootjes!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, je bent idd ook een grote verstandige meid en kan het vast zelf wel inschatten, maar toch.
Fijn te lezen dat het nu weggetrokken is iig.
Over vocht... ik denk steeds dat het wel mee valt bij mij, tot ik mijn slippers aan moet. En dat gaat echt steeds lastiger.Stiekem heb ik dus wel dikke pootjes.
Zo... nu maar eens een tukkie doen. Kunnen die pootjes gelijk mooi even omhoog.
Hartslag van de kleine was 140 slagen per minuut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:39 schreef DuchessX het volgende:
Hmmm nog geen Innepin-update? Ben zó benieuwd!
Ik heb een echo gehad, ons meisje is nu 3 kg en zal, als ik op de uitgerekende datum beval 3500 gram wegen. Ze is ietsje groter dan gemiddeld nu. De vk heeft het ook over inleiden gehadmocht ik het echt niet meer trekken met de bekkenpijn en de vermoeidheid. Aan de vermoeidheid is helemaal niks te doen
![]()
Bloeddruk was 110/75 dus goed. Volgende week weer een afspraak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef _Bar_ het volgende:
Innepin s6 meid !!! en sorry dat ik voor gekropen ben
ik ben thuis met Roy in m'n armen
foto's volgen later vanmiddag, ga eerst bijkomen en wat slapen, ben kapot.
ze moet nu daar blijven vannacht en weet nog niet of D. bij haar mag blijven.quote:Het schiet niet echt op, inleiden kan nog niet, gel doet niks. Wordt dus morgen op zn vroegst.
mijn vk zegt hetzelfde hoor, de meningen daarover zijn niet zo heel verschillendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef mefke79 het volgende:
he innepin, het zit niet mee![]()
@huup: Vk's verschillen dus ook onderling van mening. Ik moet perse bellen als ik hoofdpijn krijg juist vanwege het vocht. Ach ja, maakt ook niet uit, wees maar blij dat je er weer vanaf bent. En inderdaad, hoeveel dramatisch meer vocht kan je nog vasthouden?
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat belachelijk zeg dat D. niet mag blijven, zo ontzettend sneu voor Innepin. Kunnen ze geen zgn. veter zetten? Die zorgt dat de baarmoedermond verweekt en een bijwerking is dat er weeën kunnen komen. dankzij die veter kreeg ik weeën en ben uiteindelijk heel snel bevallen
Poppedein, weet jij misschien waarom het ene ziekenhuis een zgn. veter doet en het andere eerst met gel probeert? Zoals ik het begrepen heb, is de kans op "spontane" weeën en aansluitend een bevalling met een veter veel groter. Of is dit gewoon iets wat het beleid van het ziekenhuis is?
Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin
maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....
Ja klopt... en als die niet leidde tot weeën bevalling zouden ze na 24 uur actief gaan beginnen met inleiden, maw infuus aanleggen. Het ziet er inderdaad uit als een schoenveterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin
![]()
maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
Ik hoop van harte dat ze met haar VK goed kan overleggen. Ik had gelukkig een hele fijne vk. Toen de gel zijn werk had gedaan en ik ca. 2 cm ontsluiting had hebben ze me gestript en de vliezen gebroken. Dat zorgde voor voldoende weeen en daarna is alles op de natuurlijke weg gegaan. De VK vertelde van te voren dat als het breken van de vliezen niet genoeg zou doen, dat ze dan over zouden gaan op wee-opwekers. Maar over een KS is hier nooit gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.
k hoop dat ze nu met haar vk aan t overleggen is, ze liep tot het laatst nog wel gewoon bij haar eigen vk dus ik neem aan dat die ook bij de inleiding betrokken is tot op zekere hoogte. Wellicht kan zij iets voor haar betekenen, ik geloof dat zij en haar vk wel leuk overweg konden enzo.
Niet zo heel ver volgens mij, als ik het goed heb een kwartiertje ofzo met de auto ongeveer. Zou moeten kunnen in theorie, maar of ze haar nu nog laten gaan... dunno.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoe ver wonen ze van het ziekenhuis? Is het evt. te bespreken dat ze terug naar huis mag en morgen weer terugkomt om zo bij haar lief te zijn.
Nee is ook niet vreemd..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik kan me voorstellen dat ze gewoon alle opties op tafel gooien zodat je weet waar je aan toe bent. En als de kleine er na een hoop geprobeer neit uit wilt komen dan lijkt me een keizersnee niet heel vreemd, toch?
ahja dat zou een hoop verklarenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
oja en ze gaan nu niet meer inleiden omdat het al 'te laat' is denk ik. Inleiden met infuus beginnen ze als het even kan 's morgensvroeg mee.
toch wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Lois het volgende:
Er was bij Innepin toch ook al aangegeven dat het meerdere dagen zou kunnen duren? Ik snap dat het koud op haar dak valt, je hoopt toch dat het anders loopt maar zeker als het nog zo dicht zit kan het even duren.
Tuurlijk zit er meer tussen gel en een ks en ik denk ook wel dat ze dat genoemd hebben, maar dat hoor je toch zelf al amper in zo'n situatie, alleen de hoofdpunten blijven hangen en maken indruk.
Vervelend dit voor Innepin, en ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen maar ik ga er gewoon vanuit dat de artsen wel weten wat ze doen
spannend!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
volgende week vrijdag, precies met 20 wk
6,2 volgens mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg![]()
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal
![]()
Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?
Huup fijn dat jij ons op de hoogte houdt
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
Heeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?
JA!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?
ik wil het wel doen hoor, heb het toen ook voor amaranta gedaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg![]()
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal
![]()
Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?
ooooooh! tsk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik nu straf?
Daar dacht ik ook al aan, maar ik word overgeslagen denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef happyme28 het volgende:
Mijn hubby is mijn sms buddy. Duch, wil Juup niet je sms buddy zijnhoef je niet te sms-en en dat scheelt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |