Ha, daar is ik weer eens! En val meteen binnen met een grote

! Bar, woah! Spannend joh! Heel veel

en

en zet 'm op hè?

Thnx allemaal voor jullie harten onder de riem, mijn gesprek met mijn leidinggevende was op z'n zachts gezegd nogal.. Vreemd. Op een erg positieve manier that is, ze had dinsdag al een paar keer gezien dat ik door mijn heup zakte (verstoppen lukte niet meer zo goed

) en vroeg metéén hoe het gegaan was bij de VK. Heb dus verteld dat ik Cesar-therapie nodig heb en terwijl ik dus nog naar woorden aan het zoeken was om duidelijk te maken dat ik rustiger moet gaan doen en dat tillen en sjouwen niet meer zo erg handig is begon ze meteen al op te sommen welke werkzaamheden ik aan welke collega kon overdragen en dat ik

zou krijgen als ze me op sjouwen zou betrappen. Dat gaf echt wel een goed gevoel, zo fijn dat er begrip is voor mijn klachten.. Maar vervolgens heb ik echt de hele dag extreem hulpbehoevend doorgebracht en moest constant allerlei dingen aan mensen vragen, waar ik me op zich nog redelijk overheen kon zetten.. Tot ik dus zo rond een uur of 3 a 4 gewoon wéér knetterende rugpijn kreeg en tot twee keer toe door mijn heup zakte
Om heel eerlijk te zijn heb ik toen even flink staan huilen op het toilet, het is zó vreselijk frustrerend dat ik vandaag mijn collega's zelfs nog lastig heb gevallen om de kleinste ienie-mini-dossiers voor me te verplaatsen en dan tóch weer in de kreukels eindig.. Ik heb niet komende woensdag, maar de woensdag erop een plek bij de therapeute en ik weet echt even niet wat ik in de tussentijd moet doen, het viel me echt vreselijk tegen dat het sjouw-werk uit handen geven niet de oplossing was die ik verwacht had. Ik heb er vanavond met mijn lief nog wel uitgebreid over gesproken (nouja, hij sprak, ik snotterde) en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik misschien moet proberen niet meer te ver te lopen in één keer, dus dat betekent ook niet meer een stuk lopen in mijn pauze voor een frisse neus, en dan kan ik de tijd die ik overhou gebruiken om tussendoor wat vaker 'fysieke rust' in te bouwen. Hopelijk helpt het, en anders moet ik mijn fiets maar mee naar binnen nemen ofzo, want fietsen gaat echt nog príma op de één of andere manier.
Zo, lang verhaal, maar dat was zo'n beetje mijn dag, sorry als het klagerig is

Het grappige is overigens, daar had ik het óók net nog over met mijn lief, dat ik wel erg gefrustreerd raak van mijn tegenwerkende lijf, maar dat ik wél intens geniet van mijn zwangerschap. Ondanks alles voel ik me fijn!
En nu jullie even

Faja, welkom terug, leuk te horen dat jullie ook een jongetje krijgen en nog veel fijner dat alles goed gaat!
BJ, had ik nog bijna over je mijlpaal heengelezen ook, 19 weken!

En ik hou ook meer vocht vast nu, heb goede hoop dat het van het weer komt idd

Huup, ik zou het ook niks vinden hoor, mijn bed met van die gekke pootjes op hoge dingen en er dan in gaan liggen.. En je kleine die zo schrok, wat sneu voor je meissie.. Maar ik vind het ook wel weer bijzonder op een vreemde manier, kweenie waarom.. Net als mijn katten, die zijn ook altijd zo schattig als ze schrikken zeg maar

Morretje, vijf weken is toch ook al een mooi getal? Mooi wel dat de ontwikkeling nu keihard gaat! En ja, dat vertellen he? Wij hebben het uiteindelijk ook meerdere mensen verteld omdat dat beter uitkwam.. Is er op die feestjes mogelijkheid om je eigen dingetje mee te nemen? ER is een smaakje Dubbel Friss dat er bijv. precies zo uitziet als witte wijn, dus misschien kun je zoiets in een lege wijnfles meesmokkelen bijv?
Happy, goed zo, eindelijk naar de tandarts.. Succes ermee, het komt vast goed toch?

Lieve Innepin, wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg.. Niet kunnen strippen, wat is dat balen.. Gelukkig komt het einde nu wel in zicht, maar toch.. Dikke

voor jou hoor!
Sorbootje, veel plezier bij je echo -Part II-! Leuk!
Duchess,

voor je hoofdpijn

Aoraki, was inderdaad de schoonmams die erover begon.. Ik ben overigens ook opgegroeid met twee katten die er eerder waren als ik en bij mij heeft het nooit problemen gegeven, helaas moesten ze uiteindelijk weg toen mijn broertje er eenmaal was omdat hij erg allergisch voor ze was.. Da's ook echt wel een grote angst van mij, zeg maar..
Octopussy, fijn dat je weer goedgekeurd bent

Leonieke, heel erg veel plezier, rust en verwennerij toegewenst bij je mams! Kom maar lekker uitgerust terug

Aaahh, Martine, wat verdrietig.. Dikke

en veel sterkte met het verwerken van dit verlies..
Karin, balen is dat, jij altijd moeite doen voor een ander en nu ben jij zelf eens een keer diegene en dan slaan ze je over

Snap best dat je je dan knap vergeten voelt, en dan is dat cadeautje wel het minst erge.. Gewoon een naar gevoel..

voor jou!
Asyniur, jaaaaa!! 12 weken!!

En Poppedein is ook weer goedgekeurd, fijn joh

Vind het toch altijd wel weer wat, heel stiekum.. Alsof je lijf een mini-examen krijgt, ben altijd bang dat ik daar dan kom en dat ze dan zeggen "goh, nou, aan je bloeddruk te zien eet jij zéker 3 dropjes teveel per dag" en dan zo'n strenge schooljuffenblik erachteraan.. Weet wel dat dat niet zo is, maar toch.. Het is míjn verantwoordelijkheid dat die kleine uk daarbinnen het goed heeft

Hebben jullie dat nou ook, of ben ik écht een raar wijf?

Lijnloos, wat was jíj een droppie zeg, en doe foto's met jullie beessies zijn zo líef! Geweldig, leuk dat je ze op de pc hebt ook

Mefke met verlof, whiehoe!

Klaar dit hele jaar, dat lijkt me echt apart

Davinia, oei, ook al uitstralingspijn, da's dan weer niet het pakkie aan van de fysio? Succes ermee..
En nog een keer een héle dikke

voor Innepin.. Ocharme, ik snap best heel goed dat je je zo voelt, ik denk dat er niemand is die denkt "wat is zij nu aan het klagen".. Het is zó balen, ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen

En echtechtecht, ik ga morgen heel hard aan je denken en keihard voor je duimen, ok? Knuff!
Pfiew, hopelijk ben ik nu weer bij en zit er niet ondertussen weer 3,5 pagina aan vast