Innepin, je bent een schát, echt waar.. Ik ga morgen echt aan je denken!
Mefke, heb idd met mijn lief afgesproken dat ik morgen even ga kijken of ik misschien nog een tussendoor-afspraak kan regelen. Op woensdag ben ik altijd vrij dus heb ik nu een afspraak op de eerste woensdag dat de therapeute die die dag werkt terug is van haar vakantie, maar desnoods moet ik dan komende week maar een keer onder werktijd. En anders fysio misschien, da's wel een goeie

BE, lief he? Dat vind ik echt zo fijn hier, mijn vorige werkgever was daar nogal anders in op z'n zachtst gezegd, dus wat een verademing!
Ca.ra, ik denk inderdaad ook dat dit het wellicht is, iets anders kan ik me niet bedenken. Het strookt alleen zo slecht met het idee dat ik in beweging moet blijven, dus dat wordt echt even zoeken hoe dat moet. Morgen maar eens met hernieuwde pauze-structuur en zonder 'lange' stukken lopen. We gaan het zien!
Davinia, het is bij mij een lage rugpijn die via mijn bil doortrekt naar mijn bovenbeen (en sinds een week soms ook tot in mijn kuit). Ennuhm, morgen ben ik 23 weken precies. Had toch wel gehoopt dat de pijntjes wat langer op zich zouden laten wachten, maarja
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 06-08-2009 23:33:15 ]