)
 ) )
 ) 

ik plak  nu al aan elkaar
   ik plak  nu al aan elkaar 

aan!
 aan!

Voor de ergste hitte zegt ze dan ook nog!
 Voor de ergste hitte zegt ze dan ook nog!  

Hopelijk gaat het een een beetje vlot.
 Hopelijk gaat het een een beetje vlot.  

Succesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef _Bar_ het volgende:
Vind je Kpik plak nu al aan elkaar
Gelukkig hebben ze airco in het ziekenhuis (al ga ik daar toch voorzichtig vanuit)
met een beetje mmzl ben ik wel voor de ergste hitte bevallen
 Hopelijk werkt de airco daar en is het niet te heet
   Hopelijk werkt de airco daar en is het niet te heet  

voor Bar
 voor Bar  

zet 'em op. Nog even en je hebt je kindje in je armen.
 zet 'em op. Nog even en je hebt je kindje in je armen. 

Niet te spannend maken, hoor.
 Niet te spannend maken, hoor.

Bevallen en een topic maken tegelijk!
 Bevallen en een topic maken tegelijk!  en
 en  
  uiteraard
 uiteraard

te grappig haha; nouja, als er idd vanavond iets gebeurt zal ik aan die mevrouw denken
 te grappig haha; nouja, als er idd vanavond iets gebeurt zal ik aan die mevrouw denken  

Het was maar goed dat dit mijn laatste dag was, want het deed echt gemeen zeer en het leverde ook harde buiken op. Zitten was gewoon geen optie, lopen en staan gelukkig wel. En liggen in mijn badje gelukkig ook. Dus morgen rustig aan doen en dan moet het minder zijn, zo niet dan ga ik toch effe de verloskundige bellen want dat lijkt me niet geheel normaal, of wel? Wie had er van de week ook echt zoveel pijn? Duchess, jij?
  Het was maar goed dat dit mijn laatste dag was, want het deed echt gemeen zeer en het leverde ook harde buiken op. Zitten was gewoon geen optie, lopen en staan gelukkig wel. En liggen in mijn badje gelukkig ook. Dus morgen rustig aan doen en dan moet het minder zijn, zo niet dan ga ik toch effe de verloskundige bellen want dat lijkt me niet geheel normaal, of wel? Wie had er van de week ook echt zoveel pijn? Duchess, jij?

Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney.
 Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney. 
 Geen knellende schoenen meer aan voor jou!
 Geen knellende schoenen meer aan voor jou!

dan kan ik gewoon alle vocht kwijt die ik wil strakjes
 dan kan ik gewoon alle vocht kwijt die ik wil strakjes  
   geniet ervan!
 geniet ervan!  lief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh
 lief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh  

En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney.

Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
hihi ja BE, ik heb ook al bevallig met mn ogen geknipperd netlief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh

Geen idee, maar hoe meer vocht je hebt, hoe meer je kwijt moet zien te raken. En ik kan me voorstellen dat dat op allerlei manieren gaat. Idd veel plassen, maar ook veel zweten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...

ja nou die vent van mij...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!
 ik weet zeker dat als het werkt en hij ziet dat ik pijn heb dat ie dan enorme spijt heeft dat ie heeft toegestemd
 ik weet zeker dat als het werkt en hij ziet dat ik pijn heb dat ie dan enorme spijt heeft dat ie heeft toegestemd  

Bar
 Bar  

Morgenochtend komt de kraamzorg voor een intake en daarna wippen we even de stad in. Oa voor een koppelstukje voor de doucheslang om het bevalbad straks mee te vullen. Ze had idd vier stukjes opgestuurd, maar geen hiervan blijkt te passen. Volgens het Duikertje is dit de eerste keer dat het juiste stuk er niet tussenzit. Hoop maar dat we zelf het juist stukje kunnen vinden, anders gaat het hele feest niet door.
  Morgenochtend komt de kraamzorg voor een intake en daarna wippen we even de stad in. Oa voor een koppelstukje voor de doucheslang om het bevalbad straks mee te vullen. Ze had idd vier stukjes opgestuurd, maar geen hiervan blijkt te passen. Volgens het Duikertje is dit de eerste keer dat het juiste stuk er niet tussenzit. Hoop maar dat we zelf het juist stukje kunnen vinden, anders gaat het hele feest niet door.   

Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
k houd trouwens de laatste dagen ook vocht vast... heeft vast met het warme weer te maken...
 En mijn legging zat me een potje strak vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
 En mijn legging zat me een potje strak vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had  

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
 Rocka..! Maar het blijft evengoed balen
 Rocka..! Maar het blijft evengoed balen  

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had

Innie, heel begrijpelijk hoor! Het ís toch ook niet leuk dat je zo lang moet wachten en dat het bij de anderen 'als vanzelf' gaat en dat dat bij jou niet het geval is? Meis ik hoop écht dat je je kindje binnen nu en morgenavond in je armen kunt houden, ik vind dat je heel lang positief hebt kunnen zijn, nou dan mag je ook best wel even een keer balen hoor, is toch heel menselijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.

Je kunt het !!
  Je kunt het !! Je ukkie komt echt meid, maar blijkbaar heeft hij of zij het zo goed bij je..
  Je ukkie komt echt meid, maar blijkbaar heeft hij of zij het zo goed bij je.. 

Is helemaal niet stomquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.
 Kan het best begrijpen dat jij er van baalt e.d.
 Kan het best begrijpen dat jij er van baalt e.d.

En natuurlijk gun je bar best die bevalling, maar je wacht nu zelf ook al zo lang...
 En natuurlijk gun je bar best die bevalling, maar je wacht nu zelf ook al zo lang...  

Wat BE zegt! En het is nu eenmaal niet anders, hoe k** ook. Maar het komt! Echt!!!
 Wat BE zegt! En het is nu eenmaal niet anders, hoe k** ook. Maar het komt! Echt!!!

jaaaa extra strong!! als zelfs kruidvat het heeft dan moet het ziekenhuis t ook hebben! eisen die hapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Lois het volgende:
Je eist morgen gewoon de turbogel Innie, omdat je al lang genoeg geduldig bent geweest

ik hoop dat je toch nog een beetje je slaap en rust kunt pakken vannacht.
 ik hoop dat je toch nog een beetje je slaap en rust kunt pakken vannacht.

en succes voor morgen alvast!
 en succes voor morgen alvast!  

Wat moet jij een geduld opbrengen zo meid, helemaal terecht dat je je zo voelt hoor... dat snapt iedereen (ook Bar wel). Dus morgen ook voor jou een extra
  Wat moet jij een geduld opbrengen zo meid, helemaal terecht dat je je zo voelt hoor... dat snapt iedereen (ook Bar wel). Dus morgen ook voor jou een extra   !
 !

Zet ´m op!
  Zet ´m op! 
  En Mefke met verlof
  En Mefke met verlof   geniet ervan!
  geniet ervan! Heb gewoon tussen de persweeen door geslapen. Hoe dan ook, het komt goed, echt waar!
 Heb gewoon tussen de persweeen door geslapen. Hoe dan ook, het komt goed, echt waar!   

! Bar, woah! Spannend joh! Heel veel
 ! Bar, woah! Spannend joh! Heel veel   

en
 en   

en zet 'm op hè?
 en zet 'm op hè? 
 ) en vroeg metéén hoe het gegaan was bij de VK. Heb dus verteld dat ik Cesar-therapie nodig heb en terwijl ik dus nog naar woorden aan het zoeken was om duidelijk te maken dat ik rustiger moet gaan doen en dat tillen en sjouwen niet meer zo erg handig is begon ze meteen al op te sommen welke werkzaamheden ik aan welke collega kon overdragen en dat ik
 ) en vroeg metéén hoe het gegaan was bij de VK. Heb dus verteld dat ik Cesar-therapie nodig heb en terwijl ik dus nog naar woorden aan het zoeken was om duidelijk te maken dat ik rustiger moet gaan doen en dat tillen en sjouwen niet meer zo erg handig is begon ze meteen al op te sommen welke werkzaamheden ik aan welke collega kon overdragen en dat ik   zou krijgen als ze me op sjouwen zou betrappen. Dat gaf echt wel een goed gevoel, zo fijn dat er begrip is voor mijn klachten.. Maar vervolgens heb ik echt de hele dag extreem hulpbehoevend doorgebracht en moest constant allerlei dingen aan mensen vragen, waar ik me op zich nog redelijk overheen kon zetten.. Tot ik dus zo rond een uur of 3 a 4 gewoon wéér knetterende rugpijn kreeg en tot twee keer toe door mijn heup zakte
 zou krijgen als ze me op sjouwen zou betrappen. Dat gaf echt wel een goed gevoel, zo fijn dat er begrip is voor mijn klachten.. Maar vervolgens heb ik echt de hele dag extreem hulpbehoevend doorgebracht en moest constant allerlei dingen aan mensen vragen, waar ik me op zich nog redelijk overheen kon zetten.. Tot ik dus zo rond een uur of 3 a 4 gewoon wéér knetterende rugpijn kreeg en tot twee keer toe door mijn heup zakte  
  Het grappige is overigens, daar had ik het óók net nog over met mijn lief, dat ik wel erg gefrustreerd raak van mijn tegenwerkende lijf, maar dat ik wél intens geniet van mijn zwangerschap. Ondanks alles voel ik me fijn!
 Het grappige is overigens, daar had ik het óók net nog over met mijn lief, dat ik wel erg gefrustreerd raak van mijn tegenwerkende lijf, maar dat ik wél intens geniet van mijn zwangerschap. Ondanks alles voel ik me fijn!
 En ik hou ook meer vocht vast nu, heb goede hoop dat het van het weer komt idd
 En ik hou ook meer vocht vast nu, heb goede hoop dat het van het weer komt idd 

voor jou hoor!
 voor jou hoor! voor je hoofdpijn
 voor je hoofdpijn 

en veel sterkte met het verwerken van dit verlies..
 en veel sterkte met het verwerken van dit verlies.. Snap best dat je je dan knap vergeten voelt, en dan is dat cadeautje wel het minst erge.. Gewoon een naar gevoel..
 Snap best dat je je dan knap vergeten voelt, en dan is dat cadeautje wel het minst erge.. Gewoon een naar gevoel..  voor jou!
 voor jou!
 Vind het toch altijd wel weer wat, heel stiekum.. Alsof je lijf een mini-examen krijgt, ben altijd bang dat ik daar dan kom en dat ze dan zeggen "goh, nou, aan je bloeddruk te zien eet jij zéker 3 dropjes teveel per dag" en dan zo'n strenge schooljuffenblik erachteraan.. Weet wel dat dat niet zo is, maar toch.. Het is míjn verantwoordelijkheid dat die kleine uk daarbinnen het goed heeft
 Vind het toch altijd wel weer wat, heel stiekum.. Alsof je lijf een mini-examen krijgt, ben altijd bang dat ik daar dan kom en dat ze dan zeggen "goh, nou, aan je bloeddruk te zien eet jij zéker 3 dropjes teveel per dag" en dan zo'n strenge schooljuffenblik erachteraan.. Weet wel dat dat niet zo is, maar toch.. Het is míjn verantwoordelijkheid dat die kleine uk daarbinnen het goed heeft  Hebben jullie dat nou ook, of ben ik écht een raar wijf?
 Hebben jullie dat nou ook, of ben ik écht een raar wijf? 

Klaar dit hele jaar, dat lijkt me echt apart
 Klaar dit hele jaar, dat lijkt me echt apart 
 voor Innepin.. Ocharme, ik snap best heel goed dat je je zo voelt, ik denk dat er niemand is die denkt "wat is zij nu aan het klagen".. Het is zó balen, ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen
 voor Innepin.. Ocharme, ik snap best heel goed dat je je zo voelt, ik denk dat er niemand is die denkt "wat is zij nu aan het klagen".. Het is zó balen, ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen  En echtechtecht, ik ga morgen heel hard aan je denken en keihard voor je duimen, ok? Knuff!
 En echtechtecht, ik ga morgen heel hard aan je denken en keihard voor je duimen, ok? Knuff! 

Echt hartverwarmend hoe zoveel mensen die je eigenlijk niet eens kent, met je meeleven...
 Echt hartverwarmend hoe zoveel mensen die je eigenlijk niet eens kent, met je meeleven...  

doen voor Bar
 doen voor Bar  

voor Innepin, we begrijpen volgens mij allemaal wat je voelt hoor, dat is niet raar.
 voor Innepin, we begrijpen volgens mij allemaal wat je voelt hoor, dat is niet raar.
 voor je 12-weken mijlpaal, veel 'plezier' bij de bekkentherapeut morgen en daarna snel hierheen komen hoor!
 voor je 12-weken mijlpaal, veel 'plezier' bij de bekkentherapeut morgen en daarna snel hierheen komen hoor!

Even eenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef innepin het volgende:
Incantrix, fijn dat er begrip is voor je klachten. Het blijft enorm rot natuurlijk
Dames en Juup, dank voor de lieve woorden! Nou moet ik nog meer huilen

Nu maar weer gewoondoen voor Bar
 voor jouw.
  voor jouw.  

bijzonder he? Kun je het zelf ook al zien bewegen? Denk dat ik dát het meest bizarre moment tot nu toe vond: zíen hoe je buik allerlei kanten opplopt! Geniet er lekker van en welterusten, ik lig ook al in bed
 bijzonder he? Kun je het zelf ook al zien bewegen? Denk dat ik dát het meest bizarre moment tot nu toe vond: zíen hoe je buik allerlei kanten opplopt! Geniet er lekker van en welterusten, ik lig ook al in bed  

Frustrerend! Je kunt maar een ding doen ondanks alles en dat is toch je grenzen aangeven en er zelf zo min mogelijk overheen gaan, want je hebt toch nog 17 weken te gaan! Rustig aan doen dus
  Frustrerend! Je kunt maar een ding doen ondanks alles en dat is toch je grenzen aangeven en er zelf zo min mogelijk overheen gaan, want je hebt toch nog 17 weken te gaan! Rustig aan doen dus 
 Geeft een fijn gevoel hé die beeb in je buik?
 Geeft een fijn gevoel hé die beeb in je buik?  

Ik lees nog maar Bar weinigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef DuchessX het volgende:
Ik kwam nog even kijken voor Bar-nieuws...oeh ben zo benieuwd!
 Maar misschien later deze dag een verse baby bij Bar
 Maar misschien later deze dag een verse baby bij Bar   

voor innepin... ik snap wel hoe frustrerend het soms moet zijn... (dit gevoel dat je hier hebt, heb ik ook wel eens in het tweede-streepjes-topic. iedereen die na me gekomen is, gaat al door hier naartoe. niet dat ik het ze niet gun, want ik vind het geweldig voor iedereen, maar voor mezelf is dat wel eens frustrerend en baal ik er ook wel eens van...
 voor innepin... ik snap wel hoe frustrerend het soms moet zijn... (dit gevoel dat je hier hebt, heb ik ook wel eens in het tweede-streepjes-topic. iedereen die na me gekomen is, gaat al door hier naartoe. niet dat ik het ze niet gun, want ik vind het geweldig voor iedereen, maar voor mezelf is dat wel eens frustrerend en baal ik er ook wel eens van...  natuurlijk is het niet helemaal hetzelfde, maar ik kan me je gevoel wel indenken mbt het frustreren als je naar het lijstje kijkt...)
 natuurlijk is het niet helemaal hetzelfde, maar ik kan me je gevoel wel indenken mbt het frustreren als je naar het lijstje kijkt...) veel plezier met je verlof! Driekus, doe je wel even lief tegen mama? je hebt haar nog een hele tijd nodig, dus niet stukmaken...
 veel plezier met je verlof! Driekus, doe je wel even lief tegen mama? je hebt haar nog een hele tijd nodig, dus niet stukmaken... 
 voor de kinderkamer/kinderwagen van lijnloos
 voor de kinderkamer/kinderwagen van lijnloos voor die lieve Incantrix met zoveel in haar posts dat je de rest niet meer terug hoeft te lezen, het is alomvattend...
 voor die lieve Incantrix met zoveel in haar posts dat je de rest niet meer terug hoeft te lezen, het is alomvattend...   
  voor iedereen die het zwaar heeft nu in die warme dagen...
 voor iedereen die het zwaar heeft nu in die warme dagen...  

Maar vandaag bevallen is wel heel gaaf, zo op 07-08-09! (En mn broertje is vandaag jarig) Het komt goed!
 Maar vandaag bevallen is wel heel gaaf, zo op 07-08-09! (En mn broertje is vandaag jarig) Het komt goed!   

Wat een nacht zeg, vier uurtjes "slaap" in vieren gehakt door wcbezoekjes... en dan woelen door hitte en constant omgomgomgomgomgomg
 Wat een nacht zeg, vier uurtjes "slaap" in vieren gehakt door wcbezoekjes... en dan woelen door hitte en constant omgomgomgomgomgomg  Maar wákker dat ik ben!
 Maar wákker dat ik ben!  Es kijken of ik er een datumtweeling met Roy van kan maken
 Es kijken of ik er een datumtweeling met Roy van kan maken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |