zet hem op meis, hou vol!
   zet hem op meis, hou vol!  

Innepin
 Innepin   

Die houdt nogal van controle, zeg maar. Als het aan hem ligt zou ik dan ook in het ziekenhuis bevallen: lekker veilig. Thuis en in bad bevallen is voor hem al heel wat. Dus de hele 'kermis', zoals hij het noemt, ook nog naar buiten verplaatsen, kan ik 'm echt niet aandoen.
  Die houdt nogal van controle, zeg maar. Als het aan hem ligt zou ik dan ook in het ziekenhuis bevallen: lekker veilig. Thuis en in bad bevallen is voor hem al heel wat. Dus de hele 'kermis', zoals hij het noemt, ook nog naar buiten verplaatsen, kan ik 'm echt niet aandoen.   

mijn vk zegt hetzelfde hoor, de meningen daarover zijn niet zo heel verschillendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef mefke79 het volgende:
he innepin, het zit niet mee
@huup: Vk's verschillen dus ook onderling van mening. Ik moet perse bellen als ik hoofdpijn krijg juist vanwege het vocht. Ach ja, maakt ook niet uit, wees maar blij dat je er weer vanaf bent. En inderdaad, hoeveel dramatisch meer vocht kan je nog vasthouden?
 ik heb een hele waslijst met belinstructies meegekregen van mn vk ook dankzij het vocht. Echter zegt zij wel dat ik niet moet panieken bij een beetje hoofdpijn, eerst even gaan liggen met 1 of 2 paracetamolletjes, een uurtje aankijken; als het dan nog niet over is, dan bellen. Lijkt me op zicht geen rare aanpak toch?
 ik heb een hele waslijst met belinstructies meegekregen van mn vk ook dankzij het vocht. Echter zegt zij wel dat ik niet moet panieken bij een beetje hoofdpijn, eerst even gaan liggen met 1 of 2 paracetamolletjes, een uurtje aankijken; als het dan nog niet over is, dan bellen. Lijkt me op zicht geen rare aanpak toch? ik heb zo met haar te doen.
 ik heb zo met haar te doen.  

(tenzij ik volgende week ineens tegen het plafond vlieg van de pijn).
 (tenzij ik volgende week ineens tegen het plafond vlieg van de pijn).

voor Innepin.
 voor Innepin.

ik had het toevallig gisteravond nog met haar over jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat belachelijk zeg dat D. niet mag blijven, zo ontzettend sneu voor Innepin. Kunnen ze geen zgn. veter zetten? Die zorgt dat de baarmoedermond verweekt en een bijwerking is dat er weeën kunnen komen. dankzij die veter kreeg ik weeën en ben uiteindelijk heel snel bevallen
Poppedein, weet jij misschien waarom het ene ziekenhuis een zgn. veter doet en het andere eerst met gel probeert? Zoals ik het begrepen heb, is de kans op "spontane" weeën en aansluitend een bevalling met een veter veel groter. Of is dit gewoon iets wat het beleid van het ziekenhuis is?
 dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
 dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden  denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin
 denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin 
 en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
 en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.  

Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.

dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....

Arme meid, het wordt haar ook niet gemakkelijk gemaakt. Wat naar dat D. weg moet straks.
 Arme meid, het wordt haar ook niet gemakkelijk gemaakt. Wat naar dat D. weg moet straks. 

Ja klopt... en als die niet leidde tot weeën bevalling zouden ze na 24 uur actief gaan beginnen met inleiden, maw infuus aanleggen. Het ziet er inderdaad uit als een schoenveterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden

maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
 maar zonder strik. Het ene uiteinde zit wat spul en daar smeren ze de baarmoedermond mee in en laten hem daar zitten. Er hangt dus wel deels een veter naar buiten
 maar zonder strik. Het ene uiteinde zit wat spul en daar smeren ze de baarmoedermond mee in en laten hem daar zitten. Er hangt dus wel deels een veter naar buiten   
   . Misschien kan ze het eens ter sprake brengen, nogmaals.. een dikke knuffel voor
 . Misschien kan ze het eens ter sprake brengen, nogmaals.. een dikke knuffel voor  Ik weet hoe vervelend het is, hier ook 2x overtijd, 1e 14 2e 11 dagen. That sucks...  helemaal als haar vriend niet mag blijven. Dat mocht bij ons gelukkig wel.
 Ik weet hoe vervelend het is, hier ook 2x overtijd, 1e 14 2e 11 dagen. That sucks...  helemaal als haar vriend niet mag blijven. Dat mocht bij ons gelukkig wel. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |