abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71682684
aahw wat rot
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:43:14 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71682740
He bah Innepin, wat een teleurstelling!
pi_71682749
Gefeli met Roy!

En eventjes tvp voor innepin, ik wacht al een tijdje op sms maar zie net dat het informatiekanaal via hier loopt zet hem op meis, hou vol!
Je weet toch zichzellef.
pi_71682761
Oooohwww. wat shit zeg!! Wacht je al zó lang, lijkt er eindelijk schot in de zaak en is er weer een tegenslag... bah! Ik heb echt met r te doen.. gelukkig is er wel airco in t ziekenhuis!

Innepin
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71682813
Innepin balen zeg!
pi_71682993
Innepin
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71683002
he innepin, het zit niet mee

@huup: Vk's verschillen dus ook onderling van mening. Ik moet perse bellen als ik hoofdpijn krijg juist vanwege het vocht. Ach ja, maakt ook niet uit, wees maar blij dat je er weer vanaf bent. En inderdaad, hoeveel dramatisch meer vocht kan je nog vasthouden?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71683148
Ah nee Innepin
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71683255
Get, nog steeds niks aan de gang dus bij In. Nou ja, vroeg of laat zal 't er toch uitkomen. Maar het duurt wel erg lang nu.

Duch, we wonen best royaal, dus dat is het probleem niet. Onze slaapkamer is beneden en we hebben openslaande tuindeuren, waardoor we in de zomer sowieso al half buiten leven. Dus als het een warme en zonnige dag is, lijkt het me heerlijk om dat bad lekker in de tuin te zetten. Niemand die me ziet dan. Emn alsnog gewoon in bed bevallen kan dan altijd nog.

N. is een beetje het probleem. Die houdt nogal van controle, zeg maar. Als het aan hem ligt zou ik dan ook in het ziekenhuis bevallen: lekker veilig. Thuis en in bad bevallen is voor hem al heel wat. Dus de hele 'kermis', zoals hij het noemt, ook nog naar buiten verplaatsen, kan ik 'm echt niet aandoen.
pi_71683258
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef mefke79 het volgende:
he innepin, het zit niet mee

@huup: Vk's verschillen dus ook onderling van mening. Ik moet perse bellen als ik hoofdpijn krijg juist vanwege het vocht. Ach ja, maakt ook niet uit, wees maar blij dat je er weer vanaf bent. En inderdaad, hoeveel dramatisch meer vocht kan je nog vasthouden?
mijn vk zegt hetzelfde hoor, de meningen daarover zijn niet zo heel verschillend ik heb een hele waslijst met belinstructies meegekregen van mn vk ook dankzij het vocht. Echter zegt zij wel dat ik niet moet panieken bij een beetje hoofdpijn, eerst even gaan liggen met 1 of 2 paracetamolletjes, een uurtje aankijken; als het dan nog niet over is, dan bellen. Lijkt me op zicht geen rare aanpak toch?

Weer een smsje van Innepin ik heb zo met haar te doen.

D. mag niet blijven en ze zit er doorheen.

blegh. Heb haar teruggesmst of ze niet kan proberen eventueel of haar vk misschien iets voor haar kan regelen. Zo rot dit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71683305
Ook stom, dat D. niet mag blijven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:01:36 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71683344
Fijn dat alles ok was Duch, helaas is er niets aan die vermoeidheid te doen.

Ymme, jij ook gefeliciteerd met je verlate mijlpaal

Bij de tandarts was alles gelukkig ok, althans, niet dramatisch. Geen onsteking die direct verholpen moet worden. Kies kan wat gevoelig en onrustig zijn door de zwangerschap. Wel zwaar ontstoken tandvlees rond die kies, dus nu mag ik fijn raggen met een stokkie en een of ander spulletje smeren, waarmee de ontsteking na ongeveer een week verdwenen moet zijn. En de rest komt na de beschuit met muisjes wel zei ze (tenzij ik volgende week ineens tegen het plafond vlieg van de pijn).
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:04:59 #238
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71683479
Jeetje wat belachelijk zeg dat D. niet mag blijven, zo ontzettend sneu voor Innepin. Kunnen ze geen zgn. veter zetten? Die zorgt dat de baarmoedermond verweekt en een bijwerking is dat er weeën kunnen komen. dankzij die veter kreeg ik weeën en ben uiteindelijk heel snel bevallen

Poppedein, weet jij misschien waarom het ene ziekenhuis een zgn. veter doet en het andere eerst met gel probeert? Zoals ik het begrepen heb, is de kans op "spontane" weeën en aansluitend een bevalling met een veter veel groter. Of is dit gewoon iets wat het beleid van het ziekenhuis is?
Make love, not war ☮
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:06:32 #239
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71683530
jeetje wat ontzetten K. voor Innepin. Wens d'r maar heel veel sterkte Huup. Ik weet nog hoe het was toen ik in het ziekenhuis lag en F. samen met Fleur thuis zat. Zo ontzettend rot. En dan ook nog dat het niet wil doorzetten. Hopelijk dat ze toch nog wat effect krijgt op de gel en anders morgen een nieuwe aanpak. Pfffff, zo ontzetten rot als het niet gaat zoals het zou moeten. voor Innepin.
pi_71683551
Ach innipin, heel veel
Wel belachelijk dat D. niet mag blijven... Dat mensen dat niet kunnen snappen dat dit belangrijke momenten zijn....
pi_71683570
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat belachelijk zeg dat D. niet mag blijven, zo ontzettend sneu voor Innepin. Kunnen ze geen zgn. veter zetten? Die zorgt dat de baarmoedermond verweekt en een bijwerking is dat er weeën kunnen komen. dankzij die veter kreeg ik weeën en ben uiteindelijk heel snel bevallen

Poppedein, weet jij misschien waarom het ene ziekenhuis een zgn. veter doet en het andere eerst met gel probeert? Zoals ik het begrepen heb, is de kans op "spontane" weeën en aansluitend een bevalling met een veter veel groter. Of is dit gewoon iets wat het beleid van het ziekenhuis is?
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over jou dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin

maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnede en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:09:06 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71683598
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik had het toevallig gisteravond nog met haar over jou dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin

maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnede en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:09:57 #243
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71683623
he, wat balen van innepin, zeg! die baby wil wel erg graag bij mama binnen blijven...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71683676
Ah wat sneu voor Innepin. Ik word er zelf ook weer helemaal emo van. Inleiden is ook zo rot zeg.
Maar wat ik wel raar vind, toen ik ingeleid moest worden, was 1cm dus genoeg om met het echte inleiden te beginnen. Raar dat die ene cm van haar dan niet genoeg is zeg. Nou ja, ik hoop voor haar dat die gel alsnog zijn werk gaat doen vandaag, en dan graag vóórdat haar vriend naar huis gestuurd word. Ik duim gewoon door.
(bij mij was het trouwens zo dat als na 2 dagen de gel nog niks had gedaan, dat ze dan pas een veter zouden doen...)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71683688
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:

[..]

Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....
dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.

k hoop dat ze nu met haar vk aan t overleggen is, ze liep tot het laatst nog wel gewoon bij haar eigen vk dus ik neem aan dat die ook bij de inleiding betrokken is tot op zekere hoogte. Wellicht kan zij iets voor haar betekenen, ik geloof dat zij en haar vk wel leuk overweg konden enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71683736
*duimt mee* Beetje rare bedoening dan in dat ziekenhuis. innie!
Je weet toch zichzellef.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:13:55 #247
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71683763
Jeetje wat sneu voor Innepin. Die laatste loodjes zijn wel de zwaarste zo zeg. Ik heb echt met haar te doen. Hopenlijk kan de VK nog iets betekenen voor haar.
pi_71683825
vind het zo stom als partners er in zo'n situatie niet bij mogen blijven. Ik vond het al rot toen mijn vriend niet mocht blijven na de keizersnee maar toen had ik tenminste mijn kindje al en was het puur genieten ipv de spanning vooraf
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:17:44 #249
5428 crew  miss_sly
pi_71683878
Ik kwam even kijken hoe het met innepin is, maar dat schiet dus helaas niet op Arme meid, het wordt haar ook niet gemakkelijk gemaakt. Wat naar dat D. weg moet straks.

Sms haar ook maar een dikke knuffel van mij, huup.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:18:12 #250
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71683891
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja klopt... en als die niet leidde tot weeën bevalling zouden ze na 24 uur actief gaan beginnen met inleiden, maw infuus aanleggen. Het ziet er inderdaad uit als een schoenveter maar zonder strik. Het ene uiteinde zit wat spul en daar smeren ze de baarmoedermond mee in en laten hem daar zitten. Er hangt dus wel deels een veter naar buiten . Misschien kan ze het eens ter sprake brengen, nogmaals.. een dikke knuffel voor Ik weet hoe vervelend het is, hier ook 2x overtijd, 1e 14 2e 11 dagen. That sucks... helemaal als haar vriend niet mag blijven. Dat mocht bij ons gelukkig wel.

Vreemd dat het andere uiterste dan een keizersnede is en 1 cm was bij mij ook genoeg destijds bij Twan om actief te gaan inleiden. Wat ik weet van de vk: op het moment dat je bent overgedragen naar het ziekenhuis om "kunstmatig" een bevalling op te wekken, ben je aan het ziekenhuis overgeleverd en heeft de vk weinig tot niets meer te zeggen. Voor zover ik weet....
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')