abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:29:57 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71686055
volgende week vrijdag, precies met 20 wk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71686272
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
volgende week vrijdag, precies met 20 wk
spannend!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:39:31 #278
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71686374
Bar en Barman, gefeliciteerd met Roy. Ik wens jullie een zonnige en gezonde toekomst toe. De datum is iig echt geweldig. Wat is je geboortedatum, Roy? 7-8-9.
Moest ook even slikkend aan Thijs denken, die lieve blonde engel.
pi_71686512
Wat een domper voor innepin en man, ik had zo gehoopt voor ze op goed nieuws. De dag is dan nog wel niet voorbij, maar dan moet er dus wel een groot wonder gebeuren als ik het goed begrijp. We blijven duimen!
pi_71686607
*Innepin, veel sterkte meis*
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71686653
ik kwam ook even innepin nieuws bekijken, maar helaas gaat het niet erg vlotjes dus
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:56:20 #282
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_71686825
Bar gefeliciteerd met jullie mannetje!

Innepin wat balen joh! Ik heb hetzelfde gehad, en wat iemand anders al zei, inleiden doen ze het liefste s'morgens ja (omdat, werd mij uitgelegd, er bij ná de middag beginnen een grotere kans is dat je dus s'nachts op de verlosafdeling terrecht komt en er daar dan minder bezetting is...).
Kleine opsteker misschien dat het niet helemaal onmogelijk is, bij mij kwamen de weeën uiteindelijk vanzelf s'middags en ben alsnog s'nachts bevallen (terwijl men een paar uur eerder nog sprak over 'dan ga je lekker de nacht nog slapen en gaan we morgen inleiden').

Het is het zó waard achteraf... Je kindje vers in je armen...!
Of het nou vandaag, morgen of overmorgen is...

en succes!
pi_71687074
Pff innenpin, het zit je niet mee zeg.

Hier zojuist staal-pillen gehaald bij de apotheek.
VK belde dat 't bloedonderzoek binnen was, en dat mijn HB sterk verlaagt was. Vandaar dus dat hele erge moe zijn, en soms zwart voor de ogen.

Hopelijk gaat het snel beter met de pillen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:08:23 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71687109
leuk Davinhia!
ik mag een dagje eerder, ook precies met 20 weken

ik heb er veel zin in, maar tis ook wel spannend hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71687334
Dikke voor Innepin! Wat moet jij afzien die laatste loodjes meid.. en zeker zonder vriend, da's echt stom !
DaviniaHR gefeliciteerd met de laatste week de eerste helft
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:24:35 #286
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_71687484
Bar, SDP en Thijs*, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Roy.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_71687873
Damn Innepin

Hopelijk is er nu ineens mega-ontsluiting!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71687912
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...

Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het voor al heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?

Huup fijn dat jij ons op de hoogte houdt
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
#geen
pi_71688005
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...

Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het voor al heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?

Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
6,2 volgens mij.
Zou ik de voicemail opnieuw moeten afluisten.

Ik dacht dat de moeheid puur kwam, omdat ik a. zwanger ben En omdat ik 3 jaar geleden pfeiffer heb gehad. Misschien dat dit nu weer voor meer moeheid zou zorgen.
Ik heb bij mijn werk aan aangegeven iets minder te willen werken, en dat was goed.
Inplaats van 22 uur werk ik nu voorlopig even 15 uur per week. Is niet veel, maar wil het beste voor mij en mijn kind.
pi_71688012
quote:

Tenzij jij heeeel laat bevalt (28 augustus is zij terug voor zover ik weet).
pi_71688067
Dat is inderdaad wel heel handig. Een sms-buddy tijdens de bevalling. Vooral voor de nieuwschierig onder ons. Oooh daar ben ik er zelf eén van.

Ach ik heb nog ff tot februari.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:22:06 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71688902
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?
  Jubileum moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:23:01 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71688935
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?
Heee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71688962
quote:
Krijg ik nu straf?
JA!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71688969
Fijn dat je minder kunt werken Ymme
Je moet idd doen wat voor jou en je kindje het beste is.

6,2 is idd een behoorlijk tekort. Ik zat bij de laatste meting op 6,1. Welke pillen heb je gekregen? Ferrograd of F...(hoeheethetookweer)..mulaat (ofzo)?
In ieder geval veel drinken en heel veel vezels eten, want je kunt er erg verstopt van raken.
Ik hoop dat je er snel wat van merkt, maar dat kan wel zeker 3 weken duren omdat het tijd nodig heeft eer het weer wat opgebouwd is.
#geen
pi_71688986
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

JA!!
Heul veel straf!

#geen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:26:26 #297
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71689042
Mijn hubby is mijn sms buddy. Duch, wil Juup niet je sms buddy zijn hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:26:40 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_71689052
quote:

ik wil het wel doen hoor, heb het toen ook voor amaranta gedaan
disclaimer
pi_71689065
quote:
Krijg ik nu straf?
ooooooh! tsk.

ik sms alleen als mn meisje dr is. Melden dat t geheel begonnen is doe k zelf wel denk k, of niet, ik zie wel

magoed, een inleiding is natuurlijk ook wel van een andere orde dan een standaardbevalling. Denk ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71689294
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef happyme28 het volgende:
Mijn hubby is mijn sms buddy. Duch, wil Juup niet je sms buddy zijn hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer
Daar dacht ik ook al aan, maar ik word overgeslagen denk ik

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')