spannend!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
volgende week vrijdag, precies met 20 wk

en succes!
  en succes!

voor Innepin! Wat moet jij afzien die laatste loodjes meid.. en zeker zonder vriend, da's echt stom
  voor Innepin! Wat moet jij afzien die laatste loodjes meid.. en zeker zonder vriend, da's echt stom   !
 ! 

al heftig genoeg is allemaal
  al heftig genoeg is allemaal   

6,2 volgens mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?
Huup fijn dat jij ons op de hoogte houdt
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
 En omdat ik 3 jaar geleden pfeiffer heb gehad. Misschien dat dit nu weer voor meer moeheid zou zorgen.
 En omdat ik 3 jaar geleden pfeiffer heb gehad. Misschien dat dit nu weer voor meer moeheid zou zorgen.  

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
 Tenzij jij heeeel laat bevalt
 Tenzij jij heeeel laat bevalt  (28 augustus is zij terug voor zover ik weet).
 (28 augustus is zij terug voor zover ik weet).

Oooh daar ben ik er zelf eén van.
 Oooh daar ben ik er zelf eén van. 

Heeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?

JA!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?

hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer
 hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer  

ik wil het wel doen hoor, heb het toen ook voor amaranta gedaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?

ooooooh! tsk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik nu straf?

Daar dacht ik ook al aan, maar ik word overgeslagen denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef happyme28 het volgende:
Mijn hubby is mijn sms buddy. Duch, wil Juup niet je sms buddy zijnhoef je niet te sms-en en dat scheelt weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |