Altijd weer baas boven baas hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:02 schreef Vicky het volgende:
...
Innie, succes in het zh!! Ik hoop op extraturbogel!!
uhuhquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:42 schreef Sweet_Daddy_P het volgende:
Goede morgen.....
ik zal me eerst even voorstellen.... nou ja misschien helpt het als ik gewoon zeg dat ik de vriend van _Bar_ bent!!
nu weten jullie waarschijnlijk wel hoe laat het is!!
_Bar_ is vannacht om 2.04 uur bevallen van een schitterende zoon!! en het mannetje heet Roy
hij is kern gezond en heeft al lekker bij moeders gedronken!! Hij woog bij de geboorte 3 kilo en 820 gram dus het is al een flinke vent!! Foto's en video beelden volgen z.s.m.!!
groetjes ook namens _Bar_
Nee ik had vannacht hoofdweeenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:46 schreef Poppedein het volgende:
Zeg Huups.. ik zie jou hier ook nog niet... lekker geprostaglandiholadihupsakeed?![]()
![]()
Incantrix... respect weer trouwens voor jouw megalange post.. wat ben je toch een attent mens!
Ik ga zo naar de tandarts...buhhhhhh
Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht hadquote:Prostaglandingesen ftw, had zachtere bmm en 1 cm! Nu gel en afwachten. Doodeng
omg, je staat tweedequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Bar en vriendje van Bar!! Van harte met jullie mannetje! Roy![]()
![]()
[..]
Nee ik had vannacht hoofdweeenknallende koppijn dus
flink gedronken, 2 finimals dr in en net een paar uurtjes geslapen, niet helemaal weg maar wel acceptabel nu
succes bij de tandarts
Ennn... Innepin-update!
ze heeft idd turbogel gehad, maar dan van een andere soort![]()
[..]
Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht had
aan de ene kant hellup inderdaad en aan de andere kant kan ik echt al niet meer wachten...ik wil ook mijn beebje krijgen. NU!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef mefke79 het volgende:
OMG17 september dames, we staan in de top 10! Hellup!
Ja ik heb dr heeeeeeel veel zin in, maar ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig hoor... tis toch ook wel erg spannend en hoop zo dat alles maar goed mag zijn....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:47 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, we hebben de 19 weken al gehaald!![]()
Ben je ook zo zenuwachtig voor de echo volgende week donderdag? Ikke wel, hoop zo dat alles er goed uitziet!
Hey Mefke, toevallig net van de week een post over geplaatst, ik heb een broek besteld van mamalicious en die is lengte 36 en zat precies goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:58 schreef mefke79 het volgende:
Huup, hoofdpijn die echt niet weggaat in combi met jouw vocht, zou je de vk niet eens bellen? zeker als je weet dat je genoeg gedronken hebt... (of stel ik me nou aan?).
BJ, heb je nou al iets van een mooie broek kunnen vinden?
Pijn hier is weer helemaal verdwenen, ik hou het op een uitgerekt spiertje. Heb na dat gedoe van dinsdag geen zin om de vk te bellen, die doet het toch af als bandenpijn en er is ook geen spreekuur vandaag. Pas als het echt zo erg wordt als gisteren bel ik gewoon weer. En volgens mij heb ik gewoon weer een soort van blauwe plek onderaan mijn buik sinds gisteren, benieuwd hoe Driekus nou dan ligt, want dat kan ie eigenlijk niet met zijn hoofd voor elkaar gekregen hebben.
van mij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?
ga ik doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?
Ik las rukken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
K heb de succeswensen doorgegeven, ze vindt het lief van iedereen
nu afwachten tot 1 uur, dan wordt er gekeken of de gel helpt.
Ze zit nu rustig te lezen terwijl meneer Innepin het beval-bed alvast opwarmt, die ligt daar te tukken![]()
Ja, die prosteglandines moeten wel aangevuld worden natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |