)
 ) )
 ) 

ik plak  nu al aan elkaar
   ik plak  nu al aan elkaar 

aan!
 aan!

Voor de ergste hitte zegt ze dan ook nog!
 Voor de ergste hitte zegt ze dan ook nog!  

Hopelijk gaat het een een beetje vlot.
 Hopelijk gaat het een een beetje vlot.  

Succesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef _Bar_ het volgende:
Vind je Kpik plak nu al aan elkaar
Gelukkig hebben ze airco in het ziekenhuis (al ga ik daar toch voorzichtig vanuit)
met een beetje mmzl ben ik wel voor de ergste hitte bevallen
 Hopelijk werkt de airco daar en is het niet te heet
   Hopelijk werkt de airco daar en is het niet te heet  

voor Bar
 voor Bar  

zet 'em op. Nog even en je hebt je kindje in je armen.
 zet 'em op. Nog even en je hebt je kindje in je armen. 

Niet te spannend maken, hoor.
 Niet te spannend maken, hoor.

Bevallen en een topic maken tegelijk!
 Bevallen en een topic maken tegelijk!  en
 en  
  uiteraard
 uiteraard

te grappig haha; nouja, als er idd vanavond iets gebeurt zal ik aan die mevrouw denken
 te grappig haha; nouja, als er idd vanavond iets gebeurt zal ik aan die mevrouw denken  

Het was maar goed dat dit mijn laatste dag was, want het deed echt gemeen zeer en het leverde ook harde buiken op. Zitten was gewoon geen optie, lopen en staan gelukkig wel. En liggen in mijn badje gelukkig ook. Dus morgen rustig aan doen en dan moet het minder zijn, zo niet dan ga ik toch effe de verloskundige bellen want dat lijkt me niet geheel normaal, of wel? Wie had er van de week ook echt zoveel pijn? Duchess, jij?
  Het was maar goed dat dit mijn laatste dag was, want het deed echt gemeen zeer en het leverde ook harde buiken op. Zitten was gewoon geen optie, lopen en staan gelukkig wel. En liggen in mijn badje gelukkig ook. Dus morgen rustig aan doen en dan moet het minder zijn, zo niet dan ga ik toch effe de verloskundige bellen want dat lijkt me niet geheel normaal, of wel? Wie had er van de week ook echt zoveel pijn? Duchess, jij?

Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney.
 Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney. 
 Geen knellende schoenen meer aan voor jou!
 Geen knellende schoenen meer aan voor jou!

dan kan ik gewoon alle vocht kwijt die ik wil strakjes
 dan kan ik gewoon alle vocht kwijt die ik wil strakjes  
   geniet ervan!
 geniet ervan!  lief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh
 lief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh  

En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:Zweten is ook een vrij bekend after-bevallings iets Sidney.

Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
hihi ja BE, ik heb ook al bevallig met mn ogen geknipperd netlief wilde het *diepe zucht, vooruit dan maar* vanavond wel ff proberen kijken of het effect had enzo. Jeuh

Geen idee, maar hoe meer vocht je hebt, hoe meer je kwijt moet zien te raken. En ik kan me voorstellen dat dat op allerlei manieren gaat. Idd veel plassen, maar ook veel zweten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
En ga je dan ook meer zweten als je vocht hebt vastgehouden? Want de druppels rolden naar beneden dus hoe moet dat dan wel niet zijn...

ja nou die vent van mij...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaa, die arme mannen van ons toch he!
 ik weet zeker dat als het werkt en hij ziet dat ik pijn heb dat ie dan enorme spijt heeft dat ie heeft toegestemd
 ik weet zeker dat als het werkt en hij ziet dat ik pijn heb dat ie dan enorme spijt heeft dat ie heeft toegestemd  

Bar
 Bar  

Morgenochtend komt de kraamzorg voor een intake en daarna wippen we even de stad in. Oa voor een koppelstukje voor de doucheslang om het bevalbad straks mee te vullen. Ze had idd vier stukjes opgestuurd, maar geen hiervan blijkt te passen. Volgens het Duikertje is dit de eerste keer dat het juiste stuk er niet tussenzit. Hoop maar dat we zelf het juist stukje kunnen vinden, anders gaat het hele feest niet door.
  Morgenochtend komt de kraamzorg voor een intake en daarna wippen we even de stad in. Oa voor een koppelstukje voor de doucheslang om het bevalbad straks mee te vullen. Ze had idd vier stukjes opgestuurd, maar geen hiervan blijkt te passen. Volgens het Duikertje is dit de eerste keer dat het juiste stuk er niet tussenzit. Hoop maar dat we zelf het juist stukje kunnen vinden, anders gaat het hele feest niet door.   

Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
k houd trouwens de laatste dagen ook vocht vast... heeft vast met het warme weer te maken...
 En mijn legging zat me een potje strak vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
 En mijn legging zat me een potje strak vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had  

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had
 Rocka..! Maar het blijft evengoed balen
 Rocka..! Maar het blijft evengoed balen  

quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst van mijn leven de botten van mijn enkels niet meerEn mijn legging zat me een potje stra vanochtend! Ik dacht eerst dat ik em op 90 graden gewassen had

Innie, heel begrijpelijk hoor! Het ís toch ook niet leuk dat je zo lang moet wachten en dat het bij de anderen 'als vanzelf' gaat en dat dat bij jou niet het geval is? Meis ik hoop écht dat je je kindje binnen nu en morgenavond in je armen kunt houden, ik vind dat je heel lang positief hebt kunnen zijn, nou dan mag je ook best wel even een keer balen hoor, is toch heel menselijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.

Je kunt het !!
  Je kunt het !! Je ukkie komt echt meid, maar blijkbaar heeft hij of zij het zo goed bij je..
  Je ukkie komt echt meid, maar blijkbaar heeft hij of zij het zo goed bij je.. 

Is helemaal niet stomquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Bar, succes...!
hoe zeg ik dit aardig? ik gun het bar van harte dat ze nu bevalt, maar mên wat valt het rauw op m'n dak. Zelfmedelijden alom ineens, terwijl ik daar eigenlijk weinig last van had. Het hele overtijd gaan, prima, het zal allemaal wel. Maar nu ik zo lees van Bar vind ik mezelf ineens heel zielig, dat het niet gewoon vanzélf gaat hier. Dat ik niet gewoon zómaar kan bevallen zoals iedereen die onder mij in het lijstje stond
Echt, 99% van de tijd gaat het prima, maar nu eventjes niet. Ik wil gewoon dat 't spontaan begint, ik vind het echt heel stom dat het zo klinisch wordt nu, en ik ben zenuwachtig omdat ik me er nu veel te veel op voorbereid ipv dat het me kan overvallen. Mehhh.
Het zal wel een buitje zijn, gaat ook wel weer over. Hoef geen medelijden verder maar ik moest het wel even kwijt, ik vind het heel stom van mezelf dat ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor Bar zonder zelfmedelijden. Dat vooral.
 Kan het best begrijpen dat jij er van baalt e.d.
 Kan het best begrijpen dat jij er van baalt e.d.

En natuurlijk gun je bar best die bevalling, maar je wacht nu zelf ook al zo lang...
 En natuurlijk gun je bar best die bevalling, maar je wacht nu zelf ook al zo lang...  

Wat BE zegt! En het is nu eenmaal niet anders, hoe k** ook. Maar het komt! Echt!!!
 Wat BE zegt! En het is nu eenmaal niet anders, hoe k** ook. Maar het komt! Echt!!!

jaaaa extra strong!! als zelfs kruidvat het heeft dan moet het ziekenhuis t ook hebben! eisen die hapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Lois het volgende:
Je eist morgen gewoon de turbogel Innie, omdat je al lang genoeg geduldig bent geweest

ik hoop dat je toch nog een beetje je slaap en rust kunt pakken vannacht.
 ik hoop dat je toch nog een beetje je slaap en rust kunt pakken vannacht.

en succes voor morgen alvast!
 en succes voor morgen alvast!  

Wat moet jij een geduld opbrengen zo meid, helemaal terecht dat je je zo voelt hoor... dat snapt iedereen (ook Bar wel). Dus morgen ook voor jou een extra
  Wat moet jij een geduld opbrengen zo meid, helemaal terecht dat je je zo voelt hoor... dat snapt iedereen (ook Bar wel). Dus morgen ook voor jou een extra   !
 !

Zet ´m op!
  Zet ´m op! 
  En Mefke met verlof
  En Mefke met verlof   geniet ervan!
  geniet ervan! Heb gewoon tussen de persweeen door geslapen. Hoe dan ook, het komt goed, echt waar!
 Heb gewoon tussen de persweeen door geslapen. Hoe dan ook, het komt goed, echt waar!   

! Bar, woah! Spannend joh! Heel veel
 ! Bar, woah! Spannend joh! Heel veel   

en
 en   

en zet 'm op hè?
 en zet 'm op hè? 
 ) en vroeg metéén hoe het gegaan was bij de VK. Heb dus verteld dat ik Cesar-therapie nodig heb en terwijl ik dus nog naar woorden aan het zoeken was om duidelijk te maken dat ik rustiger moet gaan doen en dat tillen en sjouwen niet meer zo erg handig is begon ze meteen al op te sommen welke werkzaamheden ik aan welke collega kon overdragen en dat ik
 ) en vroeg metéén hoe het gegaan was bij de VK. Heb dus verteld dat ik Cesar-therapie nodig heb en terwijl ik dus nog naar woorden aan het zoeken was om duidelijk te maken dat ik rustiger moet gaan doen en dat tillen en sjouwen niet meer zo erg handig is begon ze meteen al op te sommen welke werkzaamheden ik aan welke collega kon overdragen en dat ik   zou krijgen als ze me op sjouwen zou betrappen. Dat gaf echt wel een goed gevoel, zo fijn dat er begrip is voor mijn klachten.. Maar vervolgens heb ik echt de hele dag extreem hulpbehoevend doorgebracht en moest constant allerlei dingen aan mensen vragen, waar ik me op zich nog redelijk overheen kon zetten.. Tot ik dus zo rond een uur of 3 a 4 gewoon wéér knetterende rugpijn kreeg en tot twee keer toe door mijn heup zakte
 zou krijgen als ze me op sjouwen zou betrappen. Dat gaf echt wel een goed gevoel, zo fijn dat er begrip is voor mijn klachten.. Maar vervolgens heb ik echt de hele dag extreem hulpbehoevend doorgebracht en moest constant allerlei dingen aan mensen vragen, waar ik me op zich nog redelijk overheen kon zetten.. Tot ik dus zo rond een uur of 3 a 4 gewoon wéér knetterende rugpijn kreeg en tot twee keer toe door mijn heup zakte  
  Het grappige is overigens, daar had ik het óók net nog over met mijn lief, dat ik wel erg gefrustreerd raak van mijn tegenwerkende lijf, maar dat ik wél intens geniet van mijn zwangerschap. Ondanks alles voel ik me fijn!
 Het grappige is overigens, daar had ik het óók net nog over met mijn lief, dat ik wel erg gefrustreerd raak van mijn tegenwerkende lijf, maar dat ik wél intens geniet van mijn zwangerschap. Ondanks alles voel ik me fijn!
 En ik hou ook meer vocht vast nu, heb goede hoop dat het van het weer komt idd
 En ik hou ook meer vocht vast nu, heb goede hoop dat het van het weer komt idd 

voor jou hoor!
 voor jou hoor! voor je hoofdpijn
 voor je hoofdpijn 

en veel sterkte met het verwerken van dit verlies..
 en veel sterkte met het verwerken van dit verlies.. Snap best dat je je dan knap vergeten voelt, en dan is dat cadeautje wel het minst erge.. Gewoon een naar gevoel..
 Snap best dat je je dan knap vergeten voelt, en dan is dat cadeautje wel het minst erge.. Gewoon een naar gevoel..  voor jou!
 voor jou!
 Vind het toch altijd wel weer wat, heel stiekum.. Alsof je lijf een mini-examen krijgt, ben altijd bang dat ik daar dan kom en dat ze dan zeggen "goh, nou, aan je bloeddruk te zien eet jij zéker 3 dropjes teveel per dag" en dan zo'n strenge schooljuffenblik erachteraan.. Weet wel dat dat niet zo is, maar toch.. Het is míjn verantwoordelijkheid dat die kleine uk daarbinnen het goed heeft
 Vind het toch altijd wel weer wat, heel stiekum.. Alsof je lijf een mini-examen krijgt, ben altijd bang dat ik daar dan kom en dat ze dan zeggen "goh, nou, aan je bloeddruk te zien eet jij zéker 3 dropjes teveel per dag" en dan zo'n strenge schooljuffenblik erachteraan.. Weet wel dat dat niet zo is, maar toch.. Het is míjn verantwoordelijkheid dat die kleine uk daarbinnen het goed heeft  Hebben jullie dat nou ook, of ben ik écht een raar wijf?
 Hebben jullie dat nou ook, of ben ik écht een raar wijf? 

Klaar dit hele jaar, dat lijkt me echt apart
 Klaar dit hele jaar, dat lijkt me echt apart 
 voor Innepin.. Ocharme, ik snap best heel goed dat je je zo voelt, ik denk dat er niemand is die denkt "wat is zij nu aan het klagen".. Het is zó balen, ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen
 voor Innepin.. Ocharme, ik snap best heel goed dat je je zo voelt, ik denk dat er niemand is die denkt "wat is zij nu aan het klagen".. Het is zó balen, ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen  En echtechtecht, ik ga morgen heel hard aan je denken en keihard voor je duimen, ok? Knuff!
 En echtechtecht, ik ga morgen heel hard aan je denken en keihard voor je duimen, ok? Knuff! 

Echt hartverwarmend hoe zoveel mensen die je eigenlijk niet eens kent, met je meeleven...
 Echt hartverwarmend hoe zoveel mensen die je eigenlijk niet eens kent, met je meeleven...  

doen voor Bar
 doen voor Bar  

voor Innepin, we begrijpen volgens mij allemaal wat je voelt hoor, dat is niet raar.
 voor Innepin, we begrijpen volgens mij allemaal wat je voelt hoor, dat is niet raar.
 voor je 12-weken mijlpaal, veel 'plezier' bij de bekkentherapeut morgen en daarna snel hierheen komen hoor!
 voor je 12-weken mijlpaal, veel 'plezier' bij de bekkentherapeut morgen en daarna snel hierheen komen hoor!

Even eenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef innepin het volgende:
Incantrix, fijn dat er begrip is voor je klachten. Het blijft enorm rot natuurlijk
Dames en Juup, dank voor de lieve woorden! Nou moet ik nog meer huilen

Nu maar weer gewoondoen voor Bar
 voor jouw.
  voor jouw.  

bijzonder he? Kun je het zelf ook al zien bewegen? Denk dat ik dát het meest bizarre moment tot nu toe vond: zíen hoe je buik allerlei kanten opplopt! Geniet er lekker van en welterusten, ik lig ook al in bed
 bijzonder he? Kun je het zelf ook al zien bewegen? Denk dat ik dát het meest bizarre moment tot nu toe vond: zíen hoe je buik allerlei kanten opplopt! Geniet er lekker van en welterusten, ik lig ook al in bed  

Frustrerend! Je kunt maar een ding doen ondanks alles en dat is toch je grenzen aangeven en er zelf zo min mogelijk overheen gaan, want je hebt toch nog 17 weken te gaan! Rustig aan doen dus
  Frustrerend! Je kunt maar een ding doen ondanks alles en dat is toch je grenzen aangeven en er zelf zo min mogelijk overheen gaan, want je hebt toch nog 17 weken te gaan! Rustig aan doen dus 
 Geeft een fijn gevoel hé die beeb in je buik?
 Geeft een fijn gevoel hé die beeb in je buik?  

Ik lees nog maar Bar weinigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef DuchessX het volgende:
Ik kwam nog even kijken voor Bar-nieuws...oeh ben zo benieuwd!
 Maar misschien later deze dag een verse baby bij Bar
 Maar misschien later deze dag een verse baby bij Bar   

voor innepin... ik snap wel hoe frustrerend het soms moet zijn... (dit gevoel dat je hier hebt, heb ik ook wel eens in het tweede-streepjes-topic. iedereen die na me gekomen is, gaat al door hier naartoe. niet dat ik het ze niet gun, want ik vind het geweldig voor iedereen, maar voor mezelf is dat wel eens frustrerend en baal ik er ook wel eens van...
 voor innepin... ik snap wel hoe frustrerend het soms moet zijn... (dit gevoel dat je hier hebt, heb ik ook wel eens in het tweede-streepjes-topic. iedereen die na me gekomen is, gaat al door hier naartoe. niet dat ik het ze niet gun, want ik vind het geweldig voor iedereen, maar voor mezelf is dat wel eens frustrerend en baal ik er ook wel eens van...  natuurlijk is het niet helemaal hetzelfde, maar ik kan me je gevoel wel indenken mbt het frustreren als je naar het lijstje kijkt...)
 natuurlijk is het niet helemaal hetzelfde, maar ik kan me je gevoel wel indenken mbt het frustreren als je naar het lijstje kijkt...) veel plezier met je verlof! Driekus, doe je wel even lief tegen mama? je hebt haar nog een hele tijd nodig, dus niet stukmaken...
 veel plezier met je verlof! Driekus, doe je wel even lief tegen mama? je hebt haar nog een hele tijd nodig, dus niet stukmaken... 
 voor de kinderkamer/kinderwagen van lijnloos
 voor de kinderkamer/kinderwagen van lijnloos voor die lieve Incantrix met zoveel in haar posts dat je de rest niet meer terug hoeft te lezen, het is alomvattend...
 voor die lieve Incantrix met zoveel in haar posts dat je de rest niet meer terug hoeft te lezen, het is alomvattend...   
  voor iedereen die het zwaar heeft nu in die warme dagen...
 voor iedereen die het zwaar heeft nu in die warme dagen...  

Maar vandaag bevallen is wel heel gaaf, zo op 07-08-09! (En mn broertje is vandaag jarig) Het komt goed!
 Maar vandaag bevallen is wel heel gaaf, zo op 07-08-09! (En mn broertje is vandaag jarig) Het komt goed!   

Wat een nacht zeg, vier uurtjes "slaap" in vieren gehakt door wcbezoekjes... en dan woelen door hitte en constant omgomgomgomgomgomg
 Wat een nacht zeg, vier uurtjes "slaap" in vieren gehakt door wcbezoekjes... en dan woelen door hitte en constant omgomgomgomgomgomg  Maar wákker dat ik ben!
 Maar wákker dat ik ben!  Es kijken of ik er een datumtweeling met Roy van kan maken
 Es kijken of ik er een datumtweeling met Roy van kan maken  

jaaaa daar istie!!  en wat een mooie datum!
 jaaaa daar istie!!  en wat een mooie datum! 

.
 . 

Altijd weer baas boven baas hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:02 schreef Vicky het volgende:
...
Innie, succes in het zh!! Ik hoop op extraturbogel!!

Wat lief, Roy!
 Wat lief, Roy!
 Dank jullie wel.. En ik weet het idd wel Duchess, het is alleen lastig zeg maar. Nouja, ik ga weer douchen, ik zie nog nix met mijn slaperige plak-ogen
 Dank jullie wel.. En ik weet het idd wel Duchess, het is alleen lastig zeg maar. Nouja, ik ga weer douchen, ik zie nog nix met mijn slaperige plak-ogen  

uhuhquote:

Heerlijk dat het gelijk zo goed gaat!
 Heerlijk dat het gelijk zo goed gaat! Wat heerlijk, geniet maar lekker op je strandstoel.
  Wat heerlijk, geniet maar lekker op je strandstoel. 

Wat is dat nog snel gegaan eigenlijk
 Wat is dat nog snel gegaan eigenlijk   

Als je thuis komt, ben je gewoon mama!
 Als je thuis komt, ben je gewoon mama!  

Roy
 Roy 
 van.
 van. 

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:42 schreef Sweet_Daddy_P het volgende:
Goede morgen.....
ik zal me eerst even voorstellen.... nou ja misschien helpt het als ik gewoon zeg dat ik de vriend van _Bar_ bent!!
nu weten jullie waarschijnlijk wel hoe laat het is!!
_Bar_ is vannacht om 2.04 uur bevallen van een schitterende zoon!! en het mannetje heet Roy
hij is kern gezond en heeft al lekker bij moeders gedronken!! Hij woog bij de geboorte 3 kilo en 820 gram dus het is al een flinke vent!! Foto's en video beelden volgen z.s.m.!!
groetjes ook namens _Bar_

is dat dan!
  is dat dan!  

wat een leuke naam! (mn zwager heet ook zo, hele aardige jongen
 wat een leuke naam! (mn zwager heet ook zo, hele aardige jongen  )
 )

hopelijk gaat het vandaag nog lukken! Anders is 8-8-9 ook een hele mooie datum
 hopelijk gaat het vandaag nog lukken! Anders is 8-8-9 ook een hele mooie datum  

Wat er ook gebeurt en hoe lang het ook duurt, het gaat iig nu echt-echt-echt beginnen, geen twijfel over mogelijk. Een dezer dagen heb jij hoe dan ook je kindje in je armen!
 Wat er ook gebeurt en hoe lang het ook duurt, het gaat iig nu echt-echt-echt beginnen, geen twijfel over mogelijk. Een dezer dagen heb jij hoe dan ook je kindje in je armen!  Zet hem op he!
 Zet hem op he!  

FOTOOOOOOOS!!!
 FOTOOOOOOOS!!! 

Zet 'm op he!!
 Zet 'm op he!!   
  Lijkt me wel een errrrug irritant gevoel!
  Lijkt me wel een errrrug irritant gevoel! 
  ongeveer niets meer dus.. ik voel me zo schuldig dat ik nog meer door (mijn MAN
 ongeveer niets meer dus.. ik voel me zo schuldig dat ik nog meer door (mijn MAN  )lief moet laten doen.
)lief moet laten doen. Ondanks dat de echovrouw nogal hyper was waardoor ze telkens de leuke momenten miste was het wel heel leuk om weer te gluren! Maar de volgende keer gaan we naar een duurder echobureau, ook omdat de apparatuur erg verouderd was.
 Ondanks dat de echovrouw nogal hyper was waardoor ze telkens de leuke momenten miste was het wel heel leuk om weer te gluren! Maar de volgende keer gaan we naar een duurder echobureau, ook omdat de apparatuur erg verouderd was. Hij lag in een stuit, zo ligt hij al weken, met zijn benen boven z'n hoofd!
 Hij lag in een stuit, zo ligt hij al weken, met zijn benen boven z'n hoofd!   

En we hebben gisteren babyspulletjes geshopped! Dekentjes, lakentjes, hydrofielluiers
  En we hebben gisteren babyspulletjes geshopped! Dekentjes, lakentjes, hydrofielluiers   

van
 van 

Straks even mijn meisje naar de opvang brengen en dan zelf naar de kapper. Morgen samen met
 Straks even mijn meisje naar de opvang brengen en dan zelf naar de kapper. Morgen samen met   een dagje naar Brussel
 een dagje naar Brussel   Eens kijken wat ze daar voor leuke kleertjes voor mijn meiden hebben
 Eens kijken wat ze daar voor leuke kleertjes voor mijn meiden hebben   

Bar en Sweet Daddy, gefeliciteerd met jullie zoontje Roy
 Bar en Sweet Daddy, gefeliciteerd met jullie zoontje Roy   

(en Sweet Daddy natuurlijk ook)
  (en Sweet Daddy natuurlijk ook) 

Nee ik had vannacht hoofdweeenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:46 schreef Poppedein het volgende:
Zeg Huups.. ik zie jou hier ook nog niet... lekker geprostaglandiholadihupsakeed?

Incantrix... respect weer trouwens voor jouw megalange post.. wat ben je toch een attent mens!
Ik ga zo naar de tandarts...buhhhhhh
 knallende koppijn dus
 knallende koppijn dus  flink gedronken, 2 finimals dr in en net een paar uurtjes geslapen, niet helemaal weg maar wel acceptabel nu
 flink gedronken, 2 finimals dr in en net een paar uurtjes geslapen, niet helemaal weg maar wel acceptabel nu 

Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht hadquote:Prostaglandingesen ftw, had zachtere bmm en 1 cm! Nu gel en afwachten. Doodeng

Van de andere soort!
 Van de andere soort! 
 Laten we hopen dat het vandaag een beetje vlotten wil!
 Laten we hopen dat het vandaag een beetje vlotten wil!

Bar en SDP gefeliciteerd met jullie zoon!
 Bar en SDP gefeliciteerd met jullie zoon!   

.  <-- smiley lezen in "ik pink een  ontroeringstraantje weg"-context uiteraard
 .  <-- smiley lezen in "ik pink een  ontroeringstraantje weg"-context uiteraard  

)
) 

Die kleine komt er wel uit vandaag zo te zien
 Die kleine komt er wel uit vandaag zo te zien   

voor Innepin!!! Heel erg veel succes!
 voor Innepin!!! Heel erg veel succes!

Zet 'm op Innepinneke, je kan het
 Zet 'm op Innepinneke, je kan het  

.
 . .
 . .
 . 

Bar, gefeliciteerd met Roy
  Bar, gefeliciteerd met Roy  

omg, je staat tweedequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Bar en vriendje van Bar!! Van harte met jullie mannetje! Roy

[..]
Nee ik had vannacht hoofdweeenknallende koppijn dus
flink gedronken, 2 finimals dr in en net een paar uurtjes geslapen, niet helemaal weg maar wel acceptabel nu
succes bij de tandarts
Ennn... Innepin-update!
ze heeft idd turbogel gehad, maar dan van een andere soort
[..]
Hopelijk gaat het dus toch sneller dan ze zelf eerst gedacht had

je kan het!!!
 je kan het!!!   
   zet hem op!
 zet hem op!   

(de magische 12 weken, joehoe, lekker gevoel moet dat voor je zijn)
  (de magische 12 weken, joehoe, lekker gevoel moet dat voor je zijn) 

17 september dames, we staan in de top 10! Hellup!
  17 september dames, we staan in de top 10! Hellup!

Dat belooft nog wat voor vandaag.
  Dat belooft nog wat voor vandaag. 

geniet van jullie mannetje! Ben benieuwd naar de foto's
  geniet van jullie mannetje! Ben benieuwd naar de foto's 

Succes! ik blijf F5-en vandaag!
  Succes! ik blijf F5-en vandaag!

aan de ene kant hellup inderdaad en aan de andere kant kan ik echt al niet meer wachten...ik wil ook mijn beebje krijgen. NU!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef mefke79 het volgende:
OMG17 september dames, we staan in de top 10! Hellup!

Fijn dat hij al zo lekker bij moeders heeft gedronken.
 Fijn dat hij al zo lekker bij moeders heeft gedronken. 

)
 ) 

Zet um op meid
  Zet um op meid   

12 weken en 5 dagen zwanger
  12 weken en 5 dagen zwanger   

Ja ik heb dr heeeeeeel veel zin in, maar ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig hoor... tis toch ook wel erg spannend en hoop zo dat alles maar goed mag zijn....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:47 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, we hebben de 19 weken al gehaald!
Ben je ook zo zenuwachtig voor de echo volgende week donderdag? Ikke wel, hoop zo dat alles er goed uitziet!

succes met de hoofdpijn, hopelijk zakt het snel een beetje!
  succes met de hoofdpijn, hopelijk zakt het snel een beetje!

Hey Mefke, toevallig net van de week een post over geplaatst, ik heb een broek besteld van mamalicious en die is lengte 36 en zat precies goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:58 schreef mefke79 het volgende:
Huup, hoofdpijn die echt niet weggaat in combi met jouw vocht, zou je de vk niet eens bellen? zeker als je weet dat je genoeg gedronken hebt... (of stel ik me nou aan?).
BJ, heb je nou al iets van een mooie broek kunnen vinden?
Pijn hier is weer helemaal verdwenen, ik hou het op een uitgerekt spiertje. Heb na dat gedoe van dinsdag geen zin om de vk te bellen, die doet het toch af als bandenpijn en er is ook geen spreekuur vandaag. Pas als het echt zo erg wordt als gisteren bel ik gewoon weer. En volgens mij heb ik gewoon weer een soort van blauwe plek onderaan mijn buik sinds gisteren, benieuwd hoe Driekus nou dan ligt, want dat kan ie eigenlijk niet met zijn hoofd voor elkaar gekregen hebben.

voor je hoofdpijn... maar ben t wel eens met Mefke, misschien toch verstandig om ff te bellen met je VK?
  voor je hoofdpijn... maar ben t wel eens met Mefke, misschien toch verstandig om ff te bellen met je VK? ... hopelijk kan je straks nog een tukje doen
 ... hopelijk kan je straks nog een tukje doen 

van mij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?

ga ik doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:11 schreef McLaura het volgende:
Wil je Inne een knuffel van me smsen Huup?

vk bellen doe ik nu nog niet, het is hier echt keibenauwd en ik heb nauwelijks geslapen. Tel daar de laatste loodjes bij op et voila
 vk bellen doe ik nu nog niet, het is hier echt keibenauwd en ik heb nauwelijks geslapen. Tel daar de laatste loodjes bij op et voila  ik ga straks even een frisse neus halen enzo en als er dan nog geen verbetering is ga k pas bellen.
 ik ga straks even een frisse neus halen enzo en als er dan nog geen verbetering is ga k pas bellen.

Hij zou nog wel groter worden waarschijnlijk (maar dat is niet raar als de groei nu nog goed is ook).
 Hij zou nog wel groter worden waarschijnlijk (maar dat is niet raar als de groei nu nog goed is ook).

Jammer dat ik deze kraamverzorgende sowieso niet ga krijgen straks!
 Jammer dat ik deze kraamverzorgende sowieso niet ga krijgen straks!Ik las rukken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
K heb de succeswensen doorgegeven, ze vindt het lief van iedereen
nu afwachten tot 1 uur, dan wordt er gekeken of de gel helpt.
Ze zit nu rustig te lezen terwijl meneer Innepin het beval-bed alvast opwarmt, die ligt daar te tukken

Ja, die prosteglandines moeten wel aangevuld worden natuurlijkquote:

Ook hier maakt het heel wat los... Maar wat heerlijk dat je je zoontje in je armen hebt, en alles goed is met hem.
 Ook hier maakt het heel wat los... Maar wat heerlijk dat je je zoontje in je armen hebt, en alles goed is met hem.  Ik ben heel erg blij voor je en wens jullie ontzettend veel geluk en een mooie toekomst!!!
 Ik ben heel erg blij voor je en wens jullie ontzettend veel geluk en een mooie toekomst!!! 

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! 

turbogel FTW!
 turbogel FTW!

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, doe niet zo eigenwijs tut, rij desnoods gewoon even langs bij de praktijk, kunnen ze even snel je bloeddruk meten en kan je daarna gewoon aan een rustige middag beginnen.
 hahaha muppet
 hahaha muppet  ik wilde net een reply tikken
 ik wilde net een reply tikken  
  frisse lucht doet een hoop, t is ook buitensporig benauwd geweest vannacht.
 frisse lucht doet een hoop, t is ook buitensporig benauwd geweest vannacht.  en als k over een uur wel ineens weer hoofdpijn krijg dan bel ik wel. Ik had t er al over gehad met B. dat k het nog even een uur zou aankijken.
 en als k over een uur wel ineens weer hoofdpijn krijg dan bel ik wel. Ik had t er al over gehad met B. dat k het nog even een uur zou aankijken.  

Stiekem heb ik dus wel dikke pootjes.
 Stiekem heb ik dus wel dikke pootjes. 

voor Innepin, hopelijk kan ze 't al gebruiken
  voor Innepin, hopelijk kan ze 't al gebruiken voor ymme d'r mijlpaal!
 voor ymme d'r mijlpaal!

fok dr in in die pootjes!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, je bent idd ook een grote verstandige meid en kan het vast zelf wel inschatten, maar toch.
Fijn te lezen dat het nu weggetrokken is iig.
Over vocht... ik denk steeds dat het wel mee valt bij mij, tot ik mijn slippers aan moet. En dat gaat echt steeds lastiger.Stiekem heb ik dus wel dikke pootjes.
Zo... nu maar eens een tukkie doen. Kunnen die pootjes gelijk mooi even omhoog.

zolang het niet ineens dramatisch toeneemt is er weinig aan de hand zei de vk vorige keer.
 zolang het niet ineens dramatisch toeneemt is er weinig aan de hand zei de vk vorige keer.  maar laten we dat vooral niet doen
 maar laten we dat vooral niet doen  

mocht ik het echt niet meer trekken met de bekkenpijn en de vermoeidheid. Aan de vermoeidheid is helemaal niks te doen
  mocht ik het echt niet meer trekken met de bekkenpijn en de vermoeidheid. Aan de vermoeidheid is helemaal niks te doen   

Hartslag van de kleine was 140 slagen per minuut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:39 schreef DuchessX het volgende:
Hmmm nog geen Innepin-update? Ben zó benieuwd!
Ik heb een echo gehad, ons meisje is nu 3 kg en zal, als ik op de uitgerekende datum beval 3500 gram wegen. Ze is ietsje groter dan gemiddeld nu. De vk heeft het ook over inleiden gehadmocht ik het echt niet meer trekken met de bekkenpijn en de vermoeidheid. Aan de vermoeidheid is helemaal niks te doen

Bloeddruk was 110/75 dus goed. Volgende week weer een afspraak.

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef _Bar_ het volgende:
Innepin s6 meid !!! en sorry dat ik voor gekropen ben
ik ben thuis met Roy in m'n armen
foto's volgen later vanmiddag, ga eerst bijkomen en wat slapen, ben kapot.

Niet bang voor gluurders ofzo ?
  Niet bang voor gluurders ofzo ? 

, proficiat met Roy! Geniet van jullie kleine ventje!
 , proficiat met Roy! Geniet van jullie kleine ventje! 

Gefeliciteerd Bar en DaddyP!
 Gefeliciteerd Bar en DaddyP!  

!
 ! 

ze moet nu daar blijven vannacht en weet nog niet of D. bij haar mag blijven.quote:Het schiet niet echt op, inleiden kan nog niet, gel doet niks. Wordt dus morgen op zn vroegst.

sterkte!
 sterkte! 

zet hem op meis, hou vol!
   zet hem op meis, hou vol!  

Innepin
 Innepin   

Die houdt nogal van controle, zeg maar. Als het aan hem ligt zou ik dan ook in het ziekenhuis bevallen: lekker veilig. Thuis en in bad bevallen is voor hem al heel wat. Dus de hele 'kermis', zoals hij het noemt, ook nog naar buiten verplaatsen, kan ik 'm echt niet aandoen.
  Die houdt nogal van controle, zeg maar. Als het aan hem ligt zou ik dan ook in het ziekenhuis bevallen: lekker veilig. Thuis en in bad bevallen is voor hem al heel wat. Dus de hele 'kermis', zoals hij het noemt, ook nog naar buiten verplaatsen, kan ik 'm echt niet aandoen.   

mijn vk zegt hetzelfde hoor, de meningen daarover zijn niet zo heel verschillendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef mefke79 het volgende:
he innepin, het zit niet mee
@huup: Vk's verschillen dus ook onderling van mening. Ik moet perse bellen als ik hoofdpijn krijg juist vanwege het vocht. Ach ja, maakt ook niet uit, wees maar blij dat je er weer vanaf bent. En inderdaad, hoeveel dramatisch meer vocht kan je nog vasthouden?
 ik heb een hele waslijst met belinstructies meegekregen van mn vk ook dankzij het vocht. Echter zegt zij wel dat ik niet moet panieken bij een beetje hoofdpijn, eerst even gaan liggen met 1 of 2 paracetamolletjes, een uurtje aankijken; als het dan nog niet over is, dan bellen. Lijkt me op zicht geen rare aanpak toch?
 ik heb een hele waslijst met belinstructies meegekregen van mn vk ook dankzij het vocht. Echter zegt zij wel dat ik niet moet panieken bij een beetje hoofdpijn, eerst even gaan liggen met 1 of 2 paracetamolletjes, een uurtje aankijken; als het dan nog niet over is, dan bellen. Lijkt me op zicht geen rare aanpak toch? ik heb zo met haar te doen.
 ik heb zo met haar te doen.  

(tenzij ik volgende week ineens tegen het plafond vlieg van de pijn).
 (tenzij ik volgende week ineens tegen het plafond vlieg van de pijn).

voor Innepin.
 voor Innepin.

ik had het toevallig gisteravond nog met haar over jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat belachelijk zeg dat D. niet mag blijven, zo ontzettend sneu voor Innepin. Kunnen ze geen zgn. veter zetten? Die zorgt dat de baarmoedermond verweekt en een bijwerking is dat er weeën kunnen komen. dankzij die veter kreeg ik weeën en ben uiteindelijk heel snel bevallen
Poppedein, weet jij misschien waarom het ene ziekenhuis een zgn. veter doet en het andere eerst met gel probeert? Zoals ik het begrepen heb, is de kans op "spontane" weeën en aansluitend een bevalling met een veter veel groter. Of is dit gewoon iets wat het beleid van het ziekenhuis is?
 dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
 dat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden  denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin
 denk aan een schoenveter met een mooi strikje erin 
 en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
 en dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.  

Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden
maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.

dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's echt raar want tussen gel en een ks zit nog een wereld aan mogelijkheden.....

Arme meid, het wordt haar ook niet gemakkelijk gemaakt. Wat naar dat D. weg moet straks.
 Arme meid, het wordt haar ook niet gemakkelijk gemaakt. Wat naar dat D. weg moet straks. 

Ja klopt... en als die niet leidde tot weeën bevalling zouden ze na 24 uur actief gaan beginnen met inleiden, maw infuus aanleggen. Het ziet er inderdaad uit als een schoenveterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het toevallig gisteravond nog met haar over joudat ik me dacht te herinneren dat jij eerst een veter had gekregen ofzo. Hebben we nog even om gelachen omdat we daar allebei hele muffe mental images bij hadden

maar bottomline, een veter was bij haar verder helemaal niet ter sprake gekomen, ze hadden het alleen over gel gehad en als dat allemaal niet lukt over een keizersnedeen dat laatste had ze uiteraard helemaal geen trek in.
Nou weet ik verder ook niet hoe haar ziekenhuis en vk enzo werkt en ik hoop dat het allemaal niet nodig is.
 maar zonder strik. Het ene uiteinde zit wat spul en daar smeren ze de baarmoedermond mee in en laten hem daar zitten. Er hangt dus wel deels een veter naar buiten
 maar zonder strik. Het ene uiteinde zit wat spul en daar smeren ze de baarmoedermond mee in en laten hem daar zitten. Er hangt dus wel deels een veter naar buiten   
   . Misschien kan ze het eens ter sprake brengen, nogmaals.. een dikke knuffel voor
 . Misschien kan ze het eens ter sprake brengen, nogmaals.. een dikke knuffel voor  Ik weet hoe vervelend het is, hier ook 2x overtijd, 1e 14 2e 11 dagen. That sucks...  helemaal als haar vriend niet mag blijven. Dat mocht bij ons gelukkig wel.
 Ik weet hoe vervelend het is, hier ook 2x overtijd, 1e 14 2e 11 dagen. That sucks...  helemaal als haar vriend niet mag blijven. Dat mocht bij ons gelukkig wel.  

Ik hoop van harte dat ze met haar VK goed kan overleggen. Ik had gelukkig een hele fijne vk. Toen de gel zijn werk had gedaan en ik ca. 2 cm ontsluiting had hebben ze me gestript en de vliezen gebroken. Dat zorgde voor voldoende weeen en daarna is alles op de natuurlijke weg gegaan. De VK vertelde van te voren dat als het breken van de vliezen niet genoeg zou doen, dat ze dan over zouden gaan op wee-opwekers. Maar over een KS is hier nooit gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.
k hoop dat ze nu met haar vk aan t overleggen is, ze liep tot het laatst nog wel gewoon bij haar eigen vk dus ik neem aan dat die ook bij de inleiding betrokken is tot op zekere hoogte. Wellicht kan zij iets voor haar betekenen, ik geloof dat zij en haar vk wel leuk overweg konden enzo.

voor innepin!! Hoop dat er snel iets gebeurd!
 voor innepin!! Hoop dat er snel iets gebeurd!

Ik had het haar zo gegund dat het wat opgeschoten was...
 Ik had het haar zo gegund dat het wat opgeschoten was... Keizersnedes worden echt niet zomaar gezet bij mijn weten dus er zal mss toch wel een reden voor zijn dat ze die mogelijkheid al in gedachten houden.
 Keizersnedes worden echt niet zomaar gezet bij mijn weten dus er zal mss toch wel een reden voor zijn dat ze die mogelijkheid al in gedachten houden.  Of mss is het als voorbereiding voor haar, dat ze er een pietsje rekening mee kan houden... wat dicht zit, zit nou eenmaal dicht en als het echt niet open wil...
 Of mss is het als voorbereiding voor haar, dat ze er een pietsje rekening mee kan houden... wat dicht zit, zit nou eenmaal dicht en als het echt niet open wil... 

Niet zo heel ver volgens mij, als ik het goed heb een kwartiertje ofzo met de auto ongeveer. Zou moeten kunnen in theorie, maar of ze haar nu nog laten gaan... dunno.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoe ver wonen ze van het ziekenhuis? Is het evt. te bespreken dat ze terug naar huis mag en morgen weer terugkomt om zo bij haar lief te zijn.

balen... Dan mag je man ook nog niet blijven, bah. Dikke
   balen... Dan mag je man ook nog niet blijven, bah. Dikke   hopelijk komt er wel snel schot in, het wordt hoog tijd ondertussen.
  hopelijk komt er wel snel schot in, het wordt hoog tijd ondertussen.

die naar huis moet vannacht. Kan me zo goed voorstellen dat dit niet fijn is. Maar de dag is nog lang, hoop dat het alsnog in z'n turbo gaat en doorzet. In ieder geval heel veel sterkte en succes
  die naar huis moet vannacht. Kan me zo goed voorstellen dat dit niet fijn is. Maar de dag is nog lang, hoop dat het alsnog in z'n turbo gaat en doorzet. In ieder geval heel veel sterkte en succes   

Nee is ook niet vreemd..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik kan me voorstellen dat ze gewoon alle opties op tafel gooien zodat je weet waar je aan toe bent. En als de kleine er na een hoop geprobeer neit uit wilt komen dan lijkt me een keizersnee niet heel vreemd, toch?
 maar ik vind eigenlijk wel dat ze alle opties moeten proberen. Dus niet: gel helpt niet dus maar keizersnede, maar dat zullen ze ook wel niet doen. Ik vind het ook nog weer anders als de baby het moeilijk gaat krijgen, dan gaat alles gewoon overboord en moet de baby gehaald worden.
 maar ik vind eigenlijk wel dat ze alle opties moeten proberen. Dus niet: gel helpt niet dus maar keizersnede, maar dat zullen ze ook wel niet doen. Ik vind het ook nog weer anders als de baby het moeilijk gaat krijgen, dan gaat alles gewoon overboord en moet de baby gehaald worden.  

Meteen aan het infuus en huppa.
 Meteen aan het infuus en huppa.  

de ironische versie
 de ironische versie

ahja dat zou een hoop verklarenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
oja en ze gaan nu niet meer inleiden omdat het al 'te laat' is denk ik. Inleiden met infuus beginnen ze als het even kan 's morgensvroeg mee.

er zal ongetwijfeld nog een heel scala aan allerlei pogingen volgen voor er een ks volgt tenzij t kindje in nood is idd maar das weer wat anders.
 er zal ongetwijfeld nog een heel scala aan allerlei pogingen volgen voor er een ks volgt tenzij t kindje in nood is idd maar das weer wat anders.   

het begint al ergens op te lijken
 het begint al ergens op te lijken 
 voor innepin en man, en de rest van de fam, die wrs ook in spanning wacht...
 voor innepin en man, en de rest van de fam, die wrs ook in spanning wacht... 

Vervelend dit zeg, zeker dat haar vriend niet mag blijven.. Kan me echt heel goed voorstellen dat ze graag wil dat hij blijft.. Dikke
 Vervelend dit zeg, zeker dat haar vriend niet mag blijven.. Kan me echt heel goed voorstellen dat ze graag wil dat hij blijft.. Dikke   voor Innepin!
 voor Innepin!

toch wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Lois het volgende:
Er was bij Innepin toch ook al aangegeven dat het meerdere dagen zou kunnen duren? Ik snap dat het koud op haar dak valt, je hoopt toch dat het anders loopt maar zeker als het nog zo dicht zit kan het even duren.
Tuurlijk zit er meer tussen gel en een ks en ik denk ook wel dat ze dat genoemd hebben, maar dat hoor je toch zelf al amper in zo'n situatie, alleen de hoofdpunten blijven hangen en maken indruk.
Vervelend dit voor Innepin, en ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen maar ik ga er gewoon vanuit dat de artsen wel weten wat ze doen

ik zal aan je denken hier///
  ik zal aan je denken hier/// 

spannend!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
volgende week vrijdag, precies met 20 wk

en succes!
  en succes!

voor Innepin! Wat moet jij afzien die laatste loodjes meid.. en zeker zonder vriend, da's echt stom
  voor Innepin! Wat moet jij afzien die laatste loodjes meid.. en zeker zonder vriend, da's echt stom   !
 ! 

al heftig genoeg is allemaal
  al heftig genoeg is allemaal   

6,2 volgens mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?
Huup fijn dat jij ons op de hoogte houdt
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
 En omdat ik 3 jaar geleden pfeiffer heb gehad. Misschien dat dit nu weer voor meer moeheid zou zorgen.
 En omdat ik 3 jaar geleden pfeiffer heb gehad. Misschien dat dit nu weer voor meer moeheid zou zorgen.  

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan nadenken over een sms-buddy. Kweet niet of Amaranta al terug is van vakantie als ik ga bevallen.
 Tenzij jij heeeel laat bevalt
 Tenzij jij heeeel laat bevalt  (28 augustus is zij terug voor zover ik weet).
 (28 augustus is zij terug voor zover ik weet).

Oooh daar ben ik er zelf eén van.
 Oooh daar ben ik er zelf eén van. 

Heeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?

JA!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was eig. niet van plan om aan een sms-buddy te gaan doen voor/tijdens/na de bevalling.
Krijg ik nu straf?

hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer
 hoef je niet te sms-en en dat scheelt weer  

ik wil het wel doen hoor, heb het toen ook voor amaranta gedaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:43 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje Innepinneke, wat een tegenslagen zeg
Ik wens je heel veel sterkte en dat er toch maar een wonder mag gebeuren zodat je je kindje vandaag nog in je armen zult hebben...
Ssserpente, zoals jij het schetst, klinkt het heul niet gek! Maar ik sanp dat het vooral heftig genoeg is allemaal

Ymme, goed mee oppassen die vermoeidheid, bij mij is het gewoon nooit overgegaan. Wat was de waarde?

ooooooh! tsk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg ik nu straf?

Daar dacht ik ook al aan, maar ik word overgeslagen denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef happyme28 het volgende:
Mijn hubby is mijn sms buddy. Duch, wil Juup niet je sms buddy zijnhoef je niet te sms-en en dat scheelt weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |