Ik hoop van harte dat ze met haar VK goed kan overleggen. Ik had gelukkig een hele fijne vk. Toen de gel zijn werk had gedaan en ik ca. 2 cm ontsluiting had hebben ze me gestript en de vliezen gebroken. Dat zorgde voor voldoende weeen en daarna is alles op de natuurlijke weg gegaan. De VK vertelde van te voren dat als het breken van de vliezen niet genoeg zou doen, dat ze dan over zouden gaan op wee-opwekers. Maar over een KS is hier nooit gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.
k hoop dat ze nu met haar vk aan t overleggen is, ze liep tot het laatst nog wel gewoon bij haar eigen vk dus ik neem aan dat die ook bij de inleiding betrokken is tot op zekere hoogte. Wellicht kan zij iets voor haar betekenen, ik geloof dat zij en haar vk wel leuk overweg konden enzo.

voor innepin!! Hoop dat er snel iets gebeurd!
 voor innepin!! Hoop dat er snel iets gebeurd!

Ik had het haar zo gegund dat het wat opgeschoten was...
 Ik had het haar zo gegund dat het wat opgeschoten was... Keizersnedes worden echt niet zomaar gezet bij mijn weten dus er zal mss toch wel een reden voor zijn dat ze die mogelijkheid al in gedachten houden.
 Keizersnedes worden echt niet zomaar gezet bij mijn weten dus er zal mss toch wel een reden voor zijn dat ze die mogelijkheid al in gedachten houden.  Of mss is het als voorbereiding voor haar, dat ze er een pietsje rekening mee kan houden... wat dicht zit, zit nou eenmaal dicht en als het echt niet open wil...
 Of mss is het als voorbereiding voor haar, dat ze er een pietsje rekening mee kan houden... wat dicht zit, zit nou eenmaal dicht en als het echt niet open wil... 

Niet zo heel ver volgens mij, als ik het goed heb een kwartiertje ofzo met de auto ongeveer. Zou moeten kunnen in theorie, maar of ze haar nu nog laten gaan... dunno.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoe ver wonen ze van het ziekenhuis? Is het evt. te bespreken dat ze terug naar huis mag en morgen weer terugkomt om zo bij haar lief te zijn.

balen... Dan mag je man ook nog niet blijven, bah. Dikke
   balen... Dan mag je man ook nog niet blijven, bah. Dikke   hopelijk komt er wel snel schot in, het wordt hoog tijd ondertussen.
  hopelijk komt er wel snel schot in, het wordt hoog tijd ondertussen.

die naar huis moet vannacht. Kan me zo goed voorstellen dat dit niet fijn is. Maar de dag is nog lang, hoop dat het alsnog in z'n turbo gaat en doorzet. In ieder geval heel veel sterkte en succes
  die naar huis moet vannacht. Kan me zo goed voorstellen dat dit niet fijn is. Maar de dag is nog lang, hoop dat het alsnog in z'n turbo gaat en doorzet. In ieder geval heel veel sterkte en succes   

Nee is ook niet vreemd..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik kan me voorstellen dat ze gewoon alle opties op tafel gooien zodat je weet waar je aan toe bent. En als de kleine er na een hoop geprobeer neit uit wilt komen dan lijkt me een keizersnee niet heel vreemd, toch?
 maar ik vind eigenlijk wel dat ze alle opties moeten proberen. Dus niet: gel helpt niet dus maar keizersnede, maar dat zullen ze ook wel niet doen. Ik vind het ook nog weer anders als de baby het moeilijk gaat krijgen, dan gaat alles gewoon overboord en moet de baby gehaald worden.
 maar ik vind eigenlijk wel dat ze alle opties moeten proberen. Dus niet: gel helpt niet dus maar keizersnede, maar dat zullen ze ook wel niet doen. Ik vind het ook nog weer anders als de baby het moeilijk gaat krijgen, dan gaat alles gewoon overboord en moet de baby gehaald worden.  

Meteen aan het infuus en huppa.
 Meteen aan het infuus en huppa.  

de ironische versie
 de ironische versie

ahja dat zou een hoop verklarenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
oja en ze gaan nu niet meer inleiden omdat het al 'te laat' is denk ik. Inleiden met infuus beginnen ze als het even kan 's morgensvroeg mee.

er zal ongetwijfeld nog een heel scala aan allerlei pogingen volgen voor er een ks volgt tenzij t kindje in nood is idd maar das weer wat anders.
 er zal ongetwijfeld nog een heel scala aan allerlei pogingen volgen voor er een ks volgt tenzij t kindje in nood is idd maar das weer wat anders.   

het begint al ergens op te lijken
 het begint al ergens op te lijken 
 voor innepin en man, en de rest van de fam, die wrs ook in spanning wacht...
 voor innepin en man, en de rest van de fam, die wrs ook in spanning wacht... 

Vervelend dit zeg, zeker dat haar vriend niet mag blijven.. Kan me echt heel goed voorstellen dat ze graag wil dat hij blijft.. Dikke
 Vervelend dit zeg, zeker dat haar vriend niet mag blijven.. Kan me echt heel goed voorstellen dat ze graag wil dat hij blijft.. Dikke   voor Innepin!
 voor Innepin!

toch wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Lois het volgende:
Er was bij Innepin toch ook al aangegeven dat het meerdere dagen zou kunnen duren? Ik snap dat het koud op haar dak valt, je hoopt toch dat het anders loopt maar zeker als het nog zo dicht zit kan het even duren.
Tuurlijk zit er meer tussen gel en een ks en ik denk ook wel dat ze dat genoemd hebben, maar dat hoor je toch zelf al amper in zo'n situatie, alleen de hoofdpunten blijven hangen en maken indruk.
Vervelend dit voor Innepin, en ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen maar ik ga er gewoon vanuit dat de artsen wel weten wat ze doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |