abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:18:22 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71683899
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat zei ik ook ja, van heuh, ze zullen het op zn minst toch eerst nog wel een paar keer proberen lijkt me? En dat leek haar ook wel maar t woord keizersnede was wel al gevallen.

k hoop dat ze nu met haar vk aan t overleggen is, ze liep tot het laatst nog wel gewoon bij haar eigen vk dus ik neem aan dat die ook bij de inleiding betrokken is tot op zekere hoogte. Wellicht kan zij iets voor haar betekenen, ik geloof dat zij en haar vk wel leuk overweg konden enzo.
Ik hoop van harte dat ze met haar VK goed kan overleggen. Ik had gelukkig een hele fijne vk. Toen de gel zijn werk had gedaan en ik ca. 2 cm ontsluiting had hebben ze me gestript en de vliezen gebroken. Dat zorgde voor voldoende weeen en daarna is alles op de natuurlijke weg gegaan. De VK vertelde van te voren dat als het breken van de vliezen niet genoeg zou doen, dat ze dan over zouden gaan op wee-opwekers. Maar over een KS is hier nooit gesproken.

Hoe ver wonen ze van het ziekenhuis? Is het evt. te bespreken dat ze terug naar huis mag en morgen weer terugkomt om zo bij haar lief te zijn.
pi_71684074
Dikke voor innepin!! Hoop dat er snel iets gebeurd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:25:13 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71684083
Jeetje, Innepinzel

Misschien toch die andere turbogel nog effe snel proberen?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:26:23 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71684107
He wat rot voor Innepin... Ik had het haar zo gegund dat het wat opgeschoten was...

En over alle mitsen, maren en alsen... ik ben geen arts en heb ook niet bij haar naar binnen gekeken. Keizersnedes worden echt niet zomaar gezet bij mijn weten dus er zal mss toch wel een reden voor zijn dat ze die mogelijkheid al in gedachten houden. Of mss is het als voorbereiding voor haar, dat ze er een pietsje rekening mee kan houden... wat dicht zit, zit nou eenmaal dicht en als het echt niet open wil...
pi_71684150
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef chacama het volgende:

[..]

Hoe ver wonen ze van het ziekenhuis? Is het evt. te bespreken dat ze terug naar huis mag en morgen weer terugkomt om zo bij haar lief te zijn.
Niet zo heel ver volgens mij, als ik het goed heb een kwartiertje ofzo met de auto ongeveer. Zou moeten kunnen in theorie, maar of ze haar nu nog laten gaan... dunno.
Ik hoop dat ze dan iets met zo'n veter kunnen doen, zo vreemd dat ze meteen beginnen over een keizersnede. Maar ieder ziekenhuis heeft natuurlijk een eigen protocol wb dit soort dingen
Je weet toch zichzellef.
pi_71684223
ik kan me voorstellen dat ze gewoon alle opties op tafel gooien zodat je weet waar je aan toe bent. En als de kleine er na een hoop geprobeer neit uit wilt komen dan lijkt me een keizersnee niet heel vreemd, toch?
pi_71684245
@Chacama, ik weet niet hoever het ziekenhuis bij hen vandaan is, maar ik had aan haar gevraagd of ze thuis mocht slapen en dan morgenochtend terugkomen en dat mocht dus niet, dat had ze nagevraagd.
Dat D. niet mag blijven zal ongetwijfeld voor het ziekenhuis hele practische redenen hebben, wellicht ruimtegebrek/beddentekort of gewoon een beleid ofzo weet ik het, maar het is natuurlijk wel enorm klote op zo'n moment waarop je elkaar eigenlijk gewoon nodig hebt.

@BE, ik denk het ook hoor, ik ga er niet vanuit dat men nu gelijk een ks zet; ze vertelde wel dat het haar enorm rauw op haar dak zou vallen als het nu ook nog es in een ks zou eindigen. Dat ze ingeleid moet worden is al 1 ding maar als zelfs dat dan niet zou lukken.

Diaan thnx voor je veteruitleg, ik heb het in t kort even naar haar doorgesmst, wie weet zijn ze bereid het op haar verzoek te proberen ofzo?

-edit-
wat bla zegt dus, alle opties en mogelijkheden zullen wel besproken zijn, daar ga ik wel vanuit. Ik ben er uiteraard niet bijgeweest
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71684293
/lurker breekt in voor Innepin..

Wat een uitputtingsslag zo Innepin, echt balen

Heel veel kracht toegewenst!
pi_71684491
Innepin das gewoon balen... Dan mag je man ook nog niet blijven, bah. Dikke hopelijk komt er wel snel schot in, het wordt hoog tijd ondertussen.
pi_71684546
Innepin, wat een ellende allemaal, het schiet niet op en ook nog je die naar huis moet vannacht. Kan me zo goed voorstellen dat dit niet fijn is. Maar de dag is nog lang, hoop dat het alsnog in z'n turbo gaat en doorzet. In ieder geval heel veel sterkte en succes
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:46:07 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71684636
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik kan me voorstellen dat ze gewoon alle opties op tafel gooien zodat je weet waar je aan toe bent. En als de kleine er na een hoop geprobeer neit uit wilt komen dan lijkt me een keizersnee niet heel vreemd, toch?
Nee is ook niet vreemd.. maar ik vind eigenlijk wel dat ze alle opties moeten proberen. Dus niet: gel helpt niet dus maar keizersnede, maar dat zullen ze ook wel niet doen. Ik vind het ook nog weer anders als de baby het moeilijk gaat krijgen, dan gaat alles gewoon overboord en moet de baby gehaald worden.

@Huup, okay. Ben benieuwd of ze er iets mee (kunnen) doen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:48:59 #262
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71684721
@Huup/Innepin Wel balen dat de gel niets doet. Maar wel vreemd, ben zelf ook twee keer ingeleid en zonder gel Meteen aan het infuus en huppa.
Ik hoop dat het allemaal toch snel door gaat zetten! Succeswensen voor innepin! En ook voor jou Huup, die hitte is niet ideaal.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:54:00 #263
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_71684874
Van mijn eigen gel-verhaal uitgaande, vind ik het raar dat ze haar niet goed ingelicht hebben over de gang van zaken met gel. Bij mij werd duidelijk aangegeven, dat het zo een paar dagen kon duren, afhankelijk van hoe snel de verweking zou gaan zou er zelfs meerdere keren gel ingebracht worden. En als de weėen daarna op zich zouden laten wachten, wordt er ingeleid.
Maar goed ze spreken idd bij haar dus ook al over een ks.. dus het zal vast allemaal wel helemaal een ander verhaal zijn.

Ik wens haar in elk geval ook heel veel sterkte en succes toe.

en even voor Bar en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Roy
No more games, no more drama...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:56:09 #264
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71684926
Och Innepin, ik kan me indenken hoe ze zich ongeveer voelt nu,beentheredonethat.

Dit is meteen iets voorhen die nog moeten bevallen,įls je dan toch in het ziekenhuis moet bevallen(of wilt) shop dan even rond als dat kan, zoek een ziekenhuis waar je vriend/ man bij je kan blijven. Mike mocht de nacht na de eerste niet-zo-produktieve inleiddag blijven en de nacht na de geboortedag ook.
Ik denk dat ik de boel bij elkaar geschreeuwd en gejankt had als ze hem die eerste nacht niet hadden laten blijven, zelfstandige vrouw die ik ben de ironische versie
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:57:50 #265
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71684971
oja en ze gaan nu niet meer inleiden omdat het al 'te laat' is denk ik. Inleiden met infuus beginnen ze als het even kan 's morgensvroeg mee.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:59:27 #266
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71685024
Bar en p, gefeliciteerd met jullie zoon Roy!! Fijn dat hij er is!! Geniet van elkaar!

Wat een ellende voor innepin, wat naar dat haar lief er niet bij mag blijven vannacht. Alle succes voor haar..!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71685181
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Jelief het volgende:
oja en ze gaan nu niet meer inleiden omdat het al 'te laat' is denk ik. Inleiden met infuus beginnen ze als het even kan 's morgensvroeg mee.
ahja dat zou een hoop verklaren

en ladies, ik ga er echt niet van uit dat men gelijk gaat snijden straks hoor er zal ongetwijfeld nog een heel scala aan allerlei pogingen volgen voor er een ks volgt tenzij t kindje in nood is idd maar das weer wat anders.

Nouja goed, ik hoop dat het wellicht toch nog een soort van op gang komt vandaag, en zo niet dat het dan ook gewoon weg blijft zodat ze in elk geval goed en rustig kan slapen. Hoe het verder zit met haar inleiding weet ik niet, AE ik neem aan dat er tegen haar ook is gezegd dat het een paar dagen kan duren enzo, vooral omdat de bmm nog potdicht zat eerst. Hoe dat nu zit met die 1 cm die ze had weet k ook niet.
Als ik weer wat hoor zal k weer updaten!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:05:47 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71685221
Iets heel anders, maar Tan, wanneer is jouw 20-wk echo eigenlijk?
was ik ineens benieuwd naar.

vandaag trouwens 19 wk zwanger! het begint al ergens op te lijken

wel bizar idd dat ze nu al met een ks gaan strooien. als dat gebeurd is...
pfff, het is wel een eindeloze bedoening op deze manier...
dikke voor innepin en man, en de rest van de fam, die wrs ook in spanning wacht...

huup, ewl fijn dat je steeds updatet. thx daarvoor!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Jubileum moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:08:48 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71685329
Er was bij Innepin toch ook al aangegeven dat het meerdere dagen zou kunnen duren? Ik snap dat het koud op haar dak valt, je hoopt toch dat het anders loopt maar zeker als het nog zo dicht zit kan het even duren.
Tuurlijk zit er meer tussen gel en een ks en ik denk ook wel dat ze dat genoemd hebben, maar dat hoor je toch zelf al amper in zo'n situatie, alleen de hoofdpunten blijven hangen en maken indruk.
Vervelend dit voor Innepin, en ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen maar ik ga er gewoon vanuit dat de artsen wel weten wat ze doen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71685409
Innepin Vervelend dit zeg, zeker dat haar vriend niet mag blijven.. Kan me echt heel goed voorstellen dat ze graag wil dat hij blijft.. Dikke voor Innepin!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:17:16 #271
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71685603
Bar en P van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roy! Geniet van elkaar in deze ongetwijfeld zeer emotionele tijd!

Innepin, zet 'm op. Zoals ik het heb begrepen van mijn vk is er een soort interne en externe ontsluiting. Ik had nl 2 cm en moest toch aan de gel. Maar dat heeft weer iets te maken met de baarmoedermond die dan nog niet verstreken is. Uiteindelijk in het zkh bleek die wel volledig verstreken en had ik 1 cm ontsluiting en mocht ik aan het infuus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:16 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71685644
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Lois het volgende:
Er was bij Innepin toch ook al aangegeven dat het meerdere dagen zou kunnen duren? Ik snap dat het koud op haar dak valt, je hoopt toch dat het anders loopt maar zeker als het nog zo dicht zit kan het even duren.
Tuurlijk zit er meer tussen gel en een ks en ik denk ook wel dat ze dat genoemd hebben, maar dat hoor je toch zelf al amper in zo'n situatie, alleen de hoofdpunten blijven hangen en maken indruk.
Vervelend dit voor Innepin, en ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen maar ik ga er gewoon vanuit dat de artsen wel weten wat ze doen
toch wel?
maar wij zijn wel liever!
van ons had D erbij mogen blijven
is ook wat waard, toch?

jemig, ipv hard te werken, zit ik alleen op f5 te duwen hierzo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:20:16 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71685717
Innepin, veel sterkte en kracht voor de komende uurtjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71685763
Roy is geboren wat ontzettend fijn
Bar en P van harte gefeliciteerd met jullie knul
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:24:48 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71685865
@innepin, veeeel succes ik zal aan je denken hier///

@Davinhia; gefeliciteerd met je 19 weken!
wanneer heb jij je echo????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')