Wow.. inderdaad! Heeft even geduurdquote:
Alleen niet erg up to date meerquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen niet erg up to date meer
quote:
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Susi het volgende:
Over twee drie weken gaat het schoolse leven weer beginnen
Wat doen ze daarquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Even overgeheveld uit de andere topic:
Op volle toeren!
Had dat nog nooit gezien maar zapte er voorbij, wat een prachtig programma zeg. Dolenthousiast, niet-geforceerd publiek. Totaal geen hoog playback-gehalte
Ja. Niemand heeft tijd enzo, echtquote:
Het kon zoveel beter idd. Ik heb HP5 gedownload, maar ben er nog niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
HP6 gezien. In de bios. Beetje jammer wel eigenlijk
Ja, en helemaal geen blote vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
Er zaten wel toffe momenten in hoorHarry en z'n luck-potion
![]()
Maar de kus van Ginny en Harry was beetje lame. En Ron en Belinda was ik na 3 scenes al beu
![]()
Wat is het verschil tussen de adultversie en de kinderversie ? Censuurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb mijn boek vorig jaar op vakantie gekocht, was bij gebrek aan beter (Kruidvat) de adultversie. En iemand op vakantie had de kinderversie. En toen hebben we geruild
![]()
![]()
Maar het is een tof boek hoor, heerlijk leesvoer, het einde is geniaal, sowieso: hoe alle stukjes in elkaar vallen isgeweldig
Niks, alleen de vormgevingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de adultversie en de kinderversie ? Censuur?
A.A. Milne?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef DaFrenk het volgende:
Toch leuk als je via Facebook contact kunt hebben met een van je favoriete auteursHad hem gisteren toegevoegd en kreeg een tijd later een berichtje van hem (hoewel dat geautomatiseerd was vermoed ik) maar toen ik daarop reageerde met een vraag kreeg ik nog persoonlijk antwoord ook
Hoe raad je het zoquote:
Hehequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoe raad je het zoDe techniek is al zo ver dat hij vanuit z'n graf berichtjes kan sturen
Nee, James Rollins. Hier volgens mij vrij onbekend. Maar ik heb intussen al heel wat van z'n boeken gekocht. Eerst Nederlands, maar omdat ik geen zin had om op de vertaling te wachten heb ik de rest in het Engels gekocht
Think soquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Is deze SC ten dode opgeschreven![]()
![]()
![]()
Net de laatste afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Dat van George had ik, ondanks dat ik wel wist dat hij er uit zou gaan, níet verwacht
Mwa, eigenlijk alleen de titel komt een beetje overeen, voor de rest zijn de films (gelukkig) niet te vergelijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:06 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, het origineel ja.![]()
Ik kijk vanavond weer Midsomer Murders
Jawel, dat kan wel, via een immer gehackte wifi ingang onder een geheim klepjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Cool![]()
Dat lijkt mij ook wel wat zo'n e-book. Als de fabrikant maar niet zomaar m'n boeken kan verwijderen zoals Amazon laatst deed
Tarantino is geniaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:28 schreef DaFrenk het volgende:
Tarantino.. hmz, de films zijn erg vermakelijk. Wellicht omdat ze aaneengesloten "homages" zijn van andere goede films. Maar het getuigd van weinig originaliteit.
Maar desondanks ben ik toch ook wel nieuwsgierig wederom.
Wacht je wel op mijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
En ik kan niet waaaaaaachten om naar de nieuwe Tarantino te gaan![]()
![]()
![]()
Wat zal-ie tegenvallen
Moet dat?quote:
Jajajajajajaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihi ik ben al twee keer heen geweest
Hoho, rustig aan meisquote:
quote:
Mjah, nu ligt het bij de damesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Maar wel zonde inderdaadZe bakken dr ook niks van
quote:
Ja, dat is nog het ergste, dat AZ opeens weer koploper isquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:31 schreef Susi het volgende:
Tja, AZ koploper nog steeds
Maar wat ik begreep, was Feyenoord stukken beter dus dan is een gelijkspel toch nog wel ok?
Afstuderenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef Susi het volgende:
Vast wel. Heb je ook nog van die goede voornemens?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:00 schreef Bravebart het volgende:
Pffffffff, NS
Nu tijd om maar eens te gaan slapen
Moest ook, jij moest er weer op tijd uit vandaagquote:
Ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef mschol het volgende:
vraagje:
van het weekend "bridge to terabithia" gezien, was daar positief verrast door..
nu zoek ik soort gelijke films..
iemand ideeen?
Ik ken de film zelf niet, maar als ik ff snel lees waar bij over gaat; Pan's Labyrinth of The Golden Compass misschien?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef mschol het volgende:
vraagje:
van het weekend "bridge to terabithia" gezien, was daar positief verrast door..
nu zoek ik soort gelijke films..
iemand ideeen?
pan's Labyrinth ga ik eens bekijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken de film zelf niet, maar als ik ff snel lees waar bij over gaat; Pan's Labyrinth of The Golden Compass misschien?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik nietMaar misschien dat onze vrienden van Film het wel weten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
pan's Labyrinth ga ik eens bekijken.
golden compass komt in de buurt maar is het toch niet helemaal
Is het ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb absoluut geen idee waar jouw film over gaat, maar ik vond Pan's Labyrinth persoonlijk nogal 'donker' om het zo maar te zeggen
dat idee heb ik ook (een film die meer horror/thriller kant opgaat zeg maar)quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb absoluut geen idee waar jouw film over gaat, maar ik vond Pan's Labyrinth persoonlijk nogal 'donker' om het zo maar te zeggen
Hahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Ho, wacht: Shipping Up To BostonWild Rover
En volgens mij ken ik nog wel wat nummers van ze
even jouwbuis aanzetten hoor
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Zo vet heIk ben fan van Ierse punkrock geloof ik
Ook aardigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Die is ook gaafMaar mijn alltime favorite tot nu toe van Flogging Molly is Black Friday Rule
![]()
Je sig, wtfquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef Yesse het volgende:
BABY TE HUUR(opgenomen) en morgen introductie op de UU
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef DaFrenk het volgende:
Na Wipeout heb je nu ook Crash Course.
Net zoals vroeger met de Dafjes in Ter land ter zee en in de lucht met de achteruitrijraces (alleen dan nu vooruit) met allemaal obstakels. Het zou me niks verbazen als het weer een Endemol format is zoals Wipeout.
Beetje overdreven kandidaten. Maar de onderdelen zijn wel weer spectaculairIn de eerste aflevering ging het in ieder geval een aantal keer goed mis. Ook voor de crew
Oja, downloadenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Download dan
Ik heb Batman Begins gezien en The Black Dark Night. Vond de eerste gewoon leuk om te zien, de tweede viel vooral de eerste helft nogal tegen.
Zit nu Casablanca te kijken
zowiezo: het laten zitten van verwijderbare lampjes is vragen om diefstal...quote:Op zondag 6 september 2009 05:03 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, zijn gewoon alweer mn fietslampjes gejatIk heb er 3 jaar zonder problemen mee rond gefietst en sinds ik hem af en toe bij het station neerzet, worden ze constant gejat. Ik dacht dat het incidenten waren en ging uit van de goedheid van de mens, maar in het vervolg ga ik ze of vastlijmen of consequent meenemen
Ik krijg echt-neigingen van zulk soort mensen
Nou ik heb het anders 3 jaar zonder problemen overal gedaan, maar de laatste tijd is er blijkbaar een hunt op ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo: het laten zitten van verwijderbare lampjes is vragen om diefstal...
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
Slotje voor dit topic en een ban voor de bedenker, NU!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weer herenigd met mijn enige echte vrienden in het leven!
quote:
quote:
Komt welquote:Op zondag 13 september 2009 07:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ook hoi![]()
Nu het TV seizoen weer begonnen is zou je toch meer volk hier verwachten, maar nee..
Dan kan ik je deel 2 ook aanradenquote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Transformers film (van 2007) is best grappig
Mja, ik vond 2 ook een stuk minder, maar dat kan ook komen omdat het eerste deel 'nieuw' was en het tweede deel nou niet enorm anders is...quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Die vind ik tot nu toe enigszins tegenvallenAlleen Sam die heel raar doet is tof. Maar zit ook wat andere dingen tegelijkertijd te doen, dus ik mis misschien een aantal dingen
Herstel: lekker wijf met rare staarten is ook grappig
* jaloers isquote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef Susi het volgende:
Oi, nog steeds dit deel
Vandaag ben ik naar de Efteling geweest. Overal minstens een uur staan wachten, heb niet eens alle attracties gehad, ondanks dat het park een uur langer open was vanwege de drukte.
- Vijfiten minuten voor de Piranaquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
De Efteling is echt zoooo supervetIk wil er echt weer eens heen
Waar ben je allemaal in geweest en hoe vaak?
Ja was het zo druk ja?quote:Op maandag 21 september 2009 00:11 schreef Susi het volgende:
[..]
- Vijfiten minuten voor de Pirana
- Drie kwartier voor de Bobbaan
- Veertig minuten wachten voor de Fata Morgana
- Twintig minuten voor de Villa Volta
- Een uur en een kwartier voor de Droomvlucht
- Rondje door het Sprookjesbos, m'n buitenlandse vriendin wilde per se Lange Jan zien
- Ruim een uur op de Vliegende Hollander
![]()
En ik wilde nog wel een keer in de VH, ik wilde stiekem nog in de VogelrokEn dat omdat het zo ontieglijk druk was.
Klopt, die komt ipv de Pegasusquote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu dingen over de Efteling zit te lezen, maar ik kan mij helemaal de Pegasus niet herinneren. Want hij schijnt bij de Python / Vliegende Hollander te staan, maar daar was niets ! Er komt wel een nieuwe attractie, Joris en de Draak.
Episch was wel de ijsverkoper die met een rekenmachientje aan het uitrekenen ging hoeveel 20 euro min 1 euro 90 was. Wat een oetlip. Vijf uur later stond ie er nog steeds op te tikken bij elke bestelling. Voor ijsjes die óf 1,90 kostten, óf 1 euro.
Aapjes kijken?quote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren naar Burgers Zoo geweest met een stuk of 15 vrienden, was erg tof, erg vermoeiend en ook erg gezellig
Giraffenquote:Op maandag 21 september 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
JaMaar vond de olifanten, leeuwen en giraffen toffer
Dat zijn de leuke iddquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Heb trouwens nog een foto gemaakt die ik persoonlijk wel typerend vind, zal 'm nog wel postenBeetje het effect 'wie bekijkt wie': 1 gorilla in het buitenverblijf voor het raam, en héél veel mensen in het kijkgedeelte voor het publiek
Waarom?quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke idd
Ben nog nooit in die dierentuin geweest. Ik vermijd dierentuinen altijd een beetje
Weet je hoe druk dat is allemaalquote:Op maandag 21 september 2009 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom?Dierentuinen zijn echt supergaaf
![]()
![]()
Ja maar daar moet je je gewoon niet aan ergerenquote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Weet je hoe druk dat is allemaalAllemaal jengelende kinderen, dieren die daar onnatuurlijk staan te doen. Na een dagje Efteling heb ik dat wel weer gehad
Arme aapquote:
Dat heeft Blijdorp ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Burgers is op zich heel mooi, maar dit gorilla verblijf bijvoorbeeld vond ik ronduit zielig voor die gorilla'sMaar er zijn ook verblijven waanzinnig mooi en groot, dus ik denk dat ze het langzaam maar zeker aan het opknappen zijn
Aanrader waar je echt heen moet als je gaat: Oceaangedeelte. Is 1 stuk bij dat het aquarium ook boven je hoofd zit, waanzinnig gaaf om te zien
Het schijnt dat ik het in Scheveningen al eens gezien heb maar dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heeft Blijdorp ookEn Seaworld
Dat vind ik ook zo gaaf. Volgens mij was Seaworld 1 van de eersten zo niet de eerste in Nederland die dat had
quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik het in Scheveningen al eens gezien heb maar dat kan ik me niet herinneren
Jeeequote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vond dat vroeger altijd machtig mooi
En, stage binnen, jeeeeej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu door de bomen het bos al niet meer, maar dat wordt na wat inlezen hoop ik wel beter
Oeh, dankjequote:
dan gauw 500 day's of summer of district 9 kijkenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Klopt
Ik heb serieus nu een pesthumeur omdat het zo'n boutfilm wasIk had dagen uitgekeken naar vanavond, krijg je dit
Mja, 500 days was gister in de sneak en komt morgen uit, en 9 ook bijna overalquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gauw 500 day's of summer of district 9 kijken
funny people was "oke" meer niet...
500 heb ik maandag in een speciale PUC houders screening gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, 500 days was gister in de sneak en komt morgen uit, en 9 ook bijna overal
Alleen wel PE gemist in de biosMorgen maar eens kijken of hij al als 720p te downen is
Idd, wilden we ook heen, maar geen tijdquote:Op woensdag 23 september 2009 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
500 heb ik maandag in een speciale PUC houders screening gezien
district 9 gisteren de R5 van gezien
PE?![]()
ahaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, wilden we ook heen, maar geen tijd
Public Enemies.
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:It's alive
Is het misschien tijd om deze hele dappere SC poging maar gewoon te laten gaan![]()
![]()
Waarom zou jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
It's alive
Is het misschien tijd om deze hele dappere SC poging maar gewoon te laten gaan![]()
![]()
Wel hequote:
Nou ja dat lijkt me wel de redenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou jeZolang er mensen in posten. Al wordt dat wel steeds minder ja
Ghe.quote:» Er is al 56 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn hart doet pijn vanwege een misplaatste jouw waar jou had moeten staan
Verder alles goed
Gewoon, hierquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, hier
Maar aangezien in de OP staat dat dit mijn idee was, kom ik hier liever niet meer
ik ben er weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
En ja hoor, 4 posts in een minuut. Het kan dus wel
Verander je de OP.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, hier
Maar aangezien in de OP staat dat dit mijn idee was, kom ik hier liever niet meer
'k Ben nog maar heel sporadisch op internet, dus heb even andere prioriteiten dan een nieuw ui zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom neem je dan geen nieuwe?
Een kwamkwammerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hij komt, hij komt
nee:
hij kwam, hij kwam
Ik vond die bioscoopzaal eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe misschien?
Succes.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe misschien?
Dat is te merkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Ben nog maar heel sporadisch op internet, dus heb even andere prioriteiten dan een nieuw ui zoeken.
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is te merkenWaar heb je 't druk mee dan?
internetabo? als je toch zoveel werktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ik
Ahquote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ik
Wie is jij , ofwel welke iconquote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Hee, mijn oude icon staat er nog in.
Ik zit op de eerste rij en ik ben rood.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeilijk, zo voor de kerstvakantie
ik zag hem al, vandaar diequote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste rij en ik ben rood.
Jawel, maar dat vertel ik wel een keer op msn. Ligt beetje gevoeligquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
AhNou ja, goed om te horen dat je het druk hebt. Als je je zou vervelen zou het ook niet goed zijn
Nog geen nieuwe studie gevonden?
Is goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Jawel, maar dat vertel ik wel een keer op msn. Ligt beetje gevoelig.
Ja, droombaan is voorlopig klaarquote:Jij dan? Ik las een vreselijk bericht namelijk !
Wat was je droombaanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Ja, droombaan is voorlopig klaarOver een jaar mag ik voor de laatste keer proberen, maar voorlopig ben ik er wel even klaar mee
Dus nu maar richten op studie afmaken (januari) en dan lekker aan het werk. Krijg half jaar verlenging, dus dat komt ook wel goed
Jahquote:
Luchtverkeersleiderquote:
Daar boven in zo'n torentje... dat lijkt me idd best wel lastig....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
En anders misschien België, Eurocontrol of Luchtmacht proberen. Als ik de moed nog niet opgegeven heb dan.
[..]
Luchtverkeersleider
Geef nooit op iig !quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
En anders misschien België, Eurocontrol of Luchtmacht proberen. Als ik de moed nog niet opgegeven heb dan.
Piles heeft volgens mij geen hoogtevreesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar boven in zo'n torentje... dat lijkt me idd best wel lastig....
Daar doel ik niet opquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Piles heeft volgens mij geen hoogtevrees
Dat niet, maar als je 2 keer te horen krijgt dat je niet geschikt bent, moet je je toch gaan twijfelenquote:
Dat zeker niet. Parachutespringen staat ook nog op mn lijstjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
Piles heeft volgens mij geen hoogtevrees
Toch zijn het vooral mannen die er zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Daar doel ik niet opik bedoel al die vliegtuigen die je moet binnenleiden ed
meer iets voor een vrouw
snap ik dus niet, maar agh, mijn moeder heeft ook geen vermogen om meerdere dingen tegelijk te doen ;)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je 2 keer te horen krijgt dat je niet geschikt bent, moet je je toch gaan twijfelen :P
[..]
Dat zeker niet. Parachutespringen staat ook nog op mn lijstje :7
[..]
Toch zijn het vooral mannen die er zitten :P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Deze SC was een idee van iemand die in het Robinson topic postte, waarvan de naam niet vermeld wordt aangezien hij anders dan niet meer hier post. Dit zijn mensen die veel met TV/Film/Radio bezig zijn en ook leuk vinden om gewoon dagelijks te kletsen. Vaste klanten: Paar handige linkjes: [b]Statistieken van de reeks[/b] http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5 [b]De OP[/b] Nog even een regel: Als je de lapo hebt open je het nieuwe topic, tenzij je dat anders afspreekt. Als je binnen 5m niet een nieuwe opent dan opent een ander hem. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |