Het schijnt dat ik het in Scheveningen al eens gezien heb maar dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heeft Blijdorp ookEn Seaworld
Dat vind ik ook zo gaaf. Volgens mij was Seaworld 1 van de eersten zo niet de eerste in Nederland die dat had
quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik het in Scheveningen al eens gezien heb maar dat kan ik me niet herinneren
Jeeequote:Op maandag 21 september 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vond dat vroeger altijd machtig mooi
En, stage binnen, jeeeeej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu door de bomen het bos al niet meer, maar dat wordt na wat inlezen hoop ik wel beter
Oeh, dankjequote:
dan gauw 500 day's of summer of district 9 kijkenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Klopt
Ik heb serieus nu een pesthumeur omdat het zo'n boutfilm wasIk had dagen uitgekeken naar vanavond, krijg je dit
Mja, 500 days was gister in de sneak en komt morgen uit, en 9 ook bijna overalquote:Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gauw 500 day's of summer of district 9 kijken
funny people was "oke" meer niet...
500 heb ik maandag in een speciale PUC houders screening gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, 500 days was gister in de sneak en komt morgen uit, en 9 ook bijna overal
Alleen wel PE gemist in de biosMorgen maar eens kijken of hij al als 720p te downen is
Idd, wilden we ook heen, maar geen tijdquote:Op woensdag 23 september 2009 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
500 heb ik maandag in een speciale PUC houders screening gezien
district 9 gisteren de R5 van gezien
PE?![]()
ahaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, wilden we ook heen, maar geen tijd
Public Enemies.
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:It's alive
Is het misschien tijd om deze hele dappere SC poging maar gewoon te laten gaan![]()
![]()
Waarom zou jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
It's alive
Is het misschien tijd om deze hele dappere SC poging maar gewoon te laten gaan![]()
![]()
Wel hequote:
Nou ja dat lijkt me wel de redenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou jeZolang er mensen in posten. Al wordt dat wel steeds minder ja
Ghe.quote:» Er is al 56 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn hart doet pijn vanwege een misplaatste jouw waar jou had moeten staan
Verder alles goed
Gewoon, hierquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, hier
Maar aangezien in de OP staat dat dit mijn idee was, kom ik hier liever niet meer
ik ben er weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
En ja hoor, 4 posts in een minuut. Het kan dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |