quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, hier
Maar aangezien in de OP staat dat dit mijn idee was, kom ik hier liever niet meer
ik ben er weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
En ja hoor, 4 posts in een minuut. Het kan dus wel
Verander je de OP.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, hier
Maar aangezien in de OP staat dat dit mijn idee was, kom ik hier liever niet meer
'k Ben nog maar heel sporadisch op internet, dus heb even andere prioriteiten dan een nieuw ui zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom neem je dan geen nieuwe?
Een kwamkwammerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hij komt, hij komt
nee:
hij kwam, hij kwam
Ik vond die bioscoopzaal eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe misschien?
Succes.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe misschien?
Dat is te merkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Ben nog maar heel sporadisch op internet, dus heb even andere prioriteiten dan een nieuw ui zoeken.
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is te merkenWaar heb je 't druk mee dan?
internetabo? als je toch zoveel werktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ik
Ahquote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen internet op m'n kamer, veel werken, werken, commissies, werken en te weinig nee zeggen. Dat gaat vanaf januari beter worden. Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |