Pffffffff, NS

Sta je op Schiedam Centrum om kwart voor 1, dus ik kijk wanneer de trein naar Delft komt; 1:10 staat er 'Extra Trein' nou prima, ik wacht wel. Kijk ik welk spoor dat dan mag zijn, staat er spoor 9

Dat is een soort spoor 9
3/
4 aangezien Schiedam maar tot en met 5 gaat... Later bedacht ik me dat ze waarschijnlijk Rotterdam C hebben bedoeld aangezien er rond kwart over 1 een trein langskwam (die overigens 100 m verder voor een kwartier bleef staan, omdat alle seinen rood gloeiden).
Aangezien ze vol aan het werk waren op Schiedam was er alleen treinverkeer naar richting HvH, maar dat wil je s nachts niet (...) Dit hadden ze overigens nergens aangekondigd, maargoed, dat ProRail niks kan is al langer bekend, dus dat werd een taxi naar Rotterdam C pakken.
Nou is dat allemaal wel te overzien, want daar vertrekt nachtnet naar Delft om 2:02 en op Rotterdam C wachten heb ik al zo vaak gedaan, dat was altijd best prima.
Was, want Rotterdam C is ook niet meer wat het geweest is

Was het vroeger immer een gezellige drukte 's nachts met dronken studenten, zwervers en soms een ex-gedetineerde, nu was het er compleet uitgestorven

Aangezien ik alweer honger had, besloot ik een automaat op te zoeken. Daar aangekomen zag ik dat ik nog maar 75 cent los had en het goedkoopste wat uit een automaat komt is, jawel, 80 cent

Dat werd dus niks...
Een half uur wachten later kwam er dan eindelijk de nachtnet trein en kwam ik, na veel stoppen en langzaam rijden rond Schiedam, rond half 3 in Delft aan, finally

Pluspunt: Inglourious Basterds is

Nu tijd om maar eens te gaan slapen
Op
donderdag 22 november 2012 00:14 schreef
ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis