Dan kan ik je deel 2 ook aanradenquote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Transformers film (van 2007) is best grappig
Mja, ik vond 2 ook een stuk minder, maar dat kan ook komen omdat het eerste deel 'nieuw' was en het tweede deel nou niet enorm anders is...quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Die vind ik tot nu toe enigszins tegenvallenAlleen Sam die heel raar doet is tof. Maar zit ook wat andere dingen tegelijkertijd te doen, dus ik mis misschien een aantal dingen
Herstel: lekker wijf met rare staarten is ook grappig
* jaloers isquote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef Susi het volgende:
Oi, nog steeds dit deel
Vandaag ben ik naar de Efteling geweest. Overal minstens een uur staan wachten, heb niet eens alle attracties gehad, ondanks dat het park een uur langer open was vanwege de drukte.
- Vijfiten minuten voor de Piranaquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
De Efteling is echt zoooo supervetIk wil er echt weer eens heen
Waar ben je allemaal in geweest en hoe vaak?
Ja was het zo druk ja?quote:Op maandag 21 september 2009 00:11 schreef Susi het volgende:
[..]
- Vijfiten minuten voor de Pirana
- Drie kwartier voor de Bobbaan
- Veertig minuten wachten voor de Fata Morgana
- Twintig minuten voor de Villa Volta
- Een uur en een kwartier voor de Droomvlucht
- Rondje door het Sprookjesbos, m'n buitenlandse vriendin wilde per se Lange Jan zien
- Ruim een uur op de Vliegende Hollander
![]()
En ik wilde nog wel een keer in de VH, ik wilde stiekem nog in de VogelrokEn dat omdat het zo ontieglijk druk was.
Klopt, die komt ipv de Pegasusquote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu dingen over de Efteling zit te lezen, maar ik kan mij helemaal de Pegasus niet herinneren. Want hij schijnt bij de Python / Vliegende Hollander te staan, maar daar was niets ! Er komt wel een nieuwe attractie, Joris en de Draak.
Episch was wel de ijsverkoper die met een rekenmachientje aan het uitrekenen ging hoeveel 20 euro min 1 euro 90 was. Wat een oetlip. Vijf uur later stond ie er nog steeds op te tikken bij elke bestelling. Voor ijsjes die óf 1,90 kostten, óf 1 euro.
Aapjes kijken?quote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren naar Burgers Zoo geweest met een stuk of 15 vrienden, was erg tof, erg vermoeiend en ook erg gezellig
Giraffenquote:Op maandag 21 september 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
JaMaar vond de olifanten, leeuwen en giraffen toffer
Dat zijn de leuke iddquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Heb trouwens nog een foto gemaakt die ik persoonlijk wel typerend vind, zal 'm nog wel postenBeetje het effect 'wie bekijkt wie': 1 gorilla in het buitenverblijf voor het raam, en héél veel mensen in het kijkgedeelte voor het publiek
Waarom?quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke idd
Ben nog nooit in die dierentuin geweest. Ik vermijd dierentuinen altijd een beetje
Weet je hoe druk dat is allemaalquote:Op maandag 21 september 2009 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom?Dierentuinen zijn echt supergaaf
![]()
![]()
Ja maar daar moet je je gewoon niet aan ergerenquote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Weet je hoe druk dat is allemaalAllemaal jengelende kinderen, dieren die daar onnatuurlijk staan te doen. Na een dagje Efteling heb ik dat wel weer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |