Wow.. inderdaad! Heeft even geduurdquote:
Alleen niet erg up to date meerquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen niet erg up to date meer
quote:
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Susi het volgende:
Over twee drie weken gaat het schoolse leven weer beginnen
Wat doen ze daarquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Even overgeheveld uit de andere topic:
Op volle toeren!
Had dat nog nooit gezien maar zapte er voorbij, wat een prachtig programma zeg. Dolenthousiast, niet-geforceerd publiek. Totaal geen hoog playback-gehalte
Ja. Niemand heeft tijd enzo, echtquote:
Het kon zoveel beter idd. Ik heb HP5 gedownload, maar ben er nog niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Etcetera het volgende:
HP6 gezien. In de bios. Beetje jammer wel eigenlijk
Ja, en helemaal geen blote vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
Er zaten wel toffe momenten in hoorHarry en z'n luck-potion
![]()
Maar de kus van Ginny en Harry was beetje lame. En Ron en Belinda was ik na 3 scenes al beu
![]()
Wat is het verschil tussen de adultversie en de kinderversie ? Censuurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb mijn boek vorig jaar op vakantie gekocht, was bij gebrek aan beter (Kruidvat) de adultversie. En iemand op vakantie had de kinderversie. En toen hebben we geruild
![]()
![]()
Maar het is een tof boek hoor, heerlijk leesvoer, het einde is geniaal, sowieso: hoe alle stukjes in elkaar vallen isgeweldig
Niks, alleen de vormgevingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de adultversie en de kinderversie ? Censuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |