A.A. Milne?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef DaFrenk het volgende:
Toch leuk als je via Facebook contact kunt hebben met een van je favoriete auteursHad hem gisteren toegevoegd en kreeg een tijd later een berichtje van hem (hoewel dat geautomatiseerd was vermoed ik) maar toen ik daarop reageerde met een vraag kreeg ik nog persoonlijk antwoord ook
Hoe raad je het zoquote:
Hehequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoe raad je het zoDe techniek is al zo ver dat hij vanuit z'n graf berichtjes kan sturen
Nee, James Rollins. Hier volgens mij vrij onbekend. Maar ik heb intussen al heel wat van z'n boeken gekocht. Eerst Nederlands, maar omdat ik geen zin had om op de vertaling te wachten heb ik de rest in het Engels gekocht
Think soquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Is deze SC ten dode opgeschreven![]()
![]()
![]()
Net de laatste afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Dat van George had ik, ondanks dat ik wel wist dat hij er uit zou gaan, níet verwacht
Mwa, eigenlijk alleen de titel komt een beetje overeen, voor de rest zijn de films (gelukkig) niet te vergelijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:06 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, het origineel ja.![]()
Ik kijk vanavond weer Midsomer Murders
Jawel, dat kan wel, via een immer gehackte wifi ingang onder een geheim klepjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Cool![]()
Dat lijkt mij ook wel wat zo'n e-book. Als de fabrikant maar niet zomaar m'n boeken kan verwijderen zoals Amazon laatst deed
Tarantino is geniaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:28 schreef DaFrenk het volgende:
Tarantino.. hmz, de films zijn erg vermakelijk. Wellicht omdat ze aaneengesloten "homages" zijn van andere goede films. Maar het getuigd van weinig originaliteit.
Maar desondanks ben ik toch ook wel nieuwsgierig wederom.
Wacht je wel op mijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
En ik kan niet waaaaaaachten om naar de nieuwe Tarantino te gaan![]()
![]()
![]()
Wat zal-ie tegenvallen
Moet dat?quote:
Jajajajajajaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihi ik ben al twee keer heen geweest
Hoho, rustig aan meisquote:
quote:
Mjah, nu ligt het bij de damesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Maar wel zonde inderdaadZe bakken dr ook niks van
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |